Page 9 of 16
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 10 Dec 2009, 22:32
by saabotska
Natuke kaugel asub see AB. Meil ka elektrik tööl kes harjund igasugu marke tegema aga tal oli täna suht kiire. Nii ma siis ise möllasin seal

Saaks kuskilt mingi skeemi nende juhtmete kohta oleks kohe parem. Ühesõnaga ma siiski kaldun arvama et abs-i andur on ikkagi ptsis.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 10 Dec 2009, 23:10
by ain
loll soovitus aga kui muud ei mõista enam, siis vaheta parem ja vasak hub omavahel ära - kui andur puus, siis peaks hakkama teise poole viga näitama

Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 10 Dec 2009, 23:20
by saabotska
See ka varjant jah

egas see laagri vahetus väga keeruline töö ole kah
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 11 Dec 2009, 13:19
by saabotska
Tänan Ain hea mõtte eest

ma ühendasin parema ja vasaku abs-i andurid vastupidiselt ja arva ära mis juhtus. Parema ratta abs-i viga kolis vasakusse rattasse ringi

, nüüd peab siis veel kindlaks tegema milline kahest erinevast laagri varjandist mulle sobib ja siis AB-st ära tellima

Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 11 Dec 2009, 15:18
by ain
Võta heaks.

Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 24 Dec 2009, 18:17
by saabotska
Keegi teab kuidas küljepeegli klaas ära käib? Lihtsalt vaja jõudu kasutada või on seal miskine nipp?
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 24 Dec 2009, 21:50
by 90Deville
Jöudu jah, peamiselt. Ettevaatlikult ka, parem kui soojas ruumis asja enne üles sulatad.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 24 Dec 2009, 23:48
by saabotska
Eesmärk ongi tegelt klaas tuppa sooja tuua kuna mingil põhjusel on niiskus sinna sisse roninud. Praegu pole väga külmad ilmad ehk kannatab jõudu kasutada. Tänud!
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 25 Mar 2010, 21:28
by Sillakas
Auto käitub viimasel ajal veidi imelikult. 93a. Seville sts N*
Veakoodid järgmised:
P030 (E030) ................................................... ISC RPM out of range
P041 (E041) ................... No Cam Reference Signal from Ignition Control Module
P074 (E074) ................................................ Intermittent MAT Signal
P052 (E052) ....................................................... PCM Memory Reset
S016 ........................ Right Front Damper Solenoid Valve Short to Ground/Open
S055 .......................................... Resistor Module Short to Ground/Open
Koodid History. Mida teha? Mida tähendavad?
Tänud!
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 25 Mar 2010, 21:36
by ain
"imelikult" on nüüd küll hää definitsioon

Ehk veidi täpsemalt ikka?
History kood on selline kood, mis on olnud ja siis mingil hetkel ise paranenud - sodised pistikud, vigased juhtmed jms.
Kustuta kõik ära, siis sõida mingi aeg ja vaata uuesti koode.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 26 Mar 2010, 14:56
by Sillakas
peale nullimist koodid PO41 ja PO36. Egr vaja puhastada? Kas peale seda peaks ka SES tuli ära kustuma? Kas PO41 tähendab vända anduri signaali viga? Kui, siis kust selle anduri leian?
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 26 Mar 2010, 17:33
by ain
P036 (E036) ................................. EGR Valve Pintle Position Out of Range - EGR asend erineb ajult antust. Puhasta jah ära, kustuta koodid ja vaata uuesti (puhastamise õpetus siin kuskil tehnilise tarkuse all). Ja veel - kui EGR lahti ühendad, soovitatakse ta ka uuesti kalibreerida:
Unplug the EGR valve. Reset the Check Engine Light by clearing the codes and quickly shut the ignition off before the code can reset. Reconnect the EGR valve, turn on the ignition, and the engine computer will automatically relearn the zero pintle position. Enjoy.
P041 (E041) ................... No Cam Reference Signal from Ignition Control Module - tegu siiski nukkvõlli anduriga. Aga viga võib olla ka ICM-s (Ignition Control Module). Kui sa kindel pole, mida teed, siis parem astu näiteks ABst läbi
Ja veel - see viga paneb samuti "insert coin" tule tööle.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 30 Mar 2010, 20:07
by Sillakas
Selline asi nüüd, et kuna mu autol on üks võti ja pulte pole siis on tekkinud tahtmine tellida ära need puldid ja lasta üks võti juurde teha.
Kus teha ja kas tehakse Eestis üldse sellist võtit järele? Kui keegi teinud siis mis maksab? Kas ebays olevad puldid mu 93a. masinale ka sobivad?
Et siis kas see:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1993-199 ... 810wt_1165" onclick="window.open(this.href);return false;
või hoopis selline?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-1998- ... 271wt_1165" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud!
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 30 Mar 2010, 20:12
by ain
võtme teeb suvaline lukumees sulle valmis. tooriku pead õige ostma, mis klapib sinu immoga.
Otsi tehnilise alt, on täitsa olemas takistuse tabelid, samuti pultide 1 ja 2 numbrid sinu autole.
Re: Küsimusi seville kohta?
Posted: 07 Apr 2010, 13:27
by Sillakas
Kas keegi targem oskab mulle öelda mitu psi'd cadillaci õhkvedrustuse amort kannatab ja palju on normaalne rõhk või mis vahemikus ta muudab ennast?
Tänud!