Page 9 of 27

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 07 Oct 2011, 19:44
by antoonio
Nu nii, hooaja lõpuks võib siis piduriteema kah lõppenuks pidada.
Kuna auto jooks läks kuidagi lahtiseks, linnas eriti gaasi vajutama ei pea :D, justkui cruise oleks peal, siis tekkis mõningane kahtlus, et kas tagapidurid üldse mängus osalevad.
Käisin siis ülevaatuse punktis ja mõne rubla eest tehti siis piduritest ning kõik oli korras nagu norras. Numbrilised näidu igati kobedad. Isegi kässar, mida arvasin, et peaks mõne tiiru veel peale kruvima näitas vägagi korralikku tulemust ning arvasin ja ka praegu arvan et tagumisest torustikust saaks lurtsu õhkugi veel kätte.
Peale seda tiirutasin tunnikese ja pidurdasin igast asendist ja rohkem kui vaja ning tagumine pool mõlemal küljel püsis ütlemata jahe, võiks öelda et lausa harjumatult jahe viimaste sündmuste valguses.

Kokkuvõtteks. .................................................................................................... (siin on rõve sõim teatud isiku aadressil, kelle näpuosavus kaudselt kogu selle pasa mulle korraldas, ehk siis tegevust kogu aastaks.).
Karta on, et ega klotsid ise süüdi polnudki kui need uuelt alla kruviti, kuid kui üks pool sai paugust peaaegu põlemistemperatuurin koheselt aetud siis edasi võib oletada, et sealt kogu see kepp ja vile pihta hakkas, ning eelmise aasta septembrist on pidur peal olnud nii kaudselt kui otseselt.

Aga noh, eks uus hooaeg näitab kuidas asi püsima jääb.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 07 Oct 2011, 19:51
by ain
Et siis lõpp hea, kõik sead :eye

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 07 Oct 2011, 19:56
by antoonio
ain wrote:Et siis lõpp hea, kõik sead :eye
absaluudseld :dance

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 30 Oct 2011, 20:18
by antoonio
Kuna eile tekkis plaan korra audu garaazist välja ajada aga suutsin hoopis + klemmi, mis akult elektrit noolib puru keerata, kuna juhe oli maha võetud, siis tekkis karvane mõte üks massi või peavoolu lüliti sinna toppida, et ei peaks klemmimajandusega võimlema vaid saaks viisaka inimese kombel nuppu keerata, kui audu pikemalt seisu jääb või ka muul põhjusel kui vaja peaks minema ajutisi elektrikatkestusi tekitada.
Ons sell mõttel jumet eriti kui tahta + liini selline asi paigaldada?

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 02 Nov 2011, 14:50
by antoonio
esialgu mingit lülitit vahele ei toppinud a nii huvi pärast ons kellegil aimu kaugele pluss juhe akust eemaldub enne kui kuskil hargnema hakkab. Kaob kuhugi mootoriruumi ja enam visuaalselt ei näe kui kauaks. Peale euroklemmi paigaldust on asi suht viimase piirini, et akuni ulatub. Miinus juhe sai uus pandud kuna see ilmselgelt peale lõikumist poleks ulatunud, a see oli seevõrra lihtsam, et suht ligipääsetavas kohas oli kerega ühendatud.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 02 Nov 2011, 15:25
by DevilDeville
eemaldub starterini

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 13 Nov 2011, 19:38
by antoonio
On kellegil hea nipp kuidas rool eemaldada. Kiilusin kinni sellel hetkel kui manuaali järgi peaks spets tõmmitsat kasutama (pole ei spets ega muud sobivat tõmmitsat). Kas peaks mõne sobiva pest leidma või ise meisterdama või on alternatiivseid lahendusi?

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 13 Nov 2011, 20:15
by 90Deville
Pöhimötteliselt saab ise ka teha selle, mina olen kasutanud sellist nö varesejala kujulist tömmitsat aga saab enamvähem üksköik mis kujuga hakkama. Point on siis selles et kahe poldiga keerad tömmitsa rooli külge ja keskmisest suurest poldist väänad pinget peale niikaua kui lahti tuleb. Fantaasiat kasutades saaks selle ise tehtud ümmargusest raudplaadist ntx, kolm auku sisse, keskmisesse suurem polt ja sellejaoks keere ning valma. Samas kui sul kuskil lähedal möni tööriistaäri on siis leiad vast midagi kasutuskölblikku sealt, spetsiaalset cady roolitömmitsat pole mötet küsima minna :)

Edit:mul siis selline
Image

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Nov 2011, 16:52
by antoonio
90Deville wrote:Pöhimötteliselt saab ise ka teha selle, mina olen kasutanud sellist nö varesejala kujulist tömmitsat aga saab enamvähem üksköik mis kujuga hakkama. Point on siis selles et kahe poldiga keerad tömmitsa rooli külge ja keskmisest suurest poldist väänad pinget peale niikaua kui lahti tuleb. Fantaasiat kasutades saaks selle ise tehtud ümmargusest raudplaadist ntx, kolm auku sisse, keskmisesse suurem polt ja sellejaoks keere ning valma. Samas kui sul kuskil lähedal möni tööriistaäri on siis leiad vast midagi kasutuskölblikku sealt, spetsiaalset cady roolitömmitsat pole mötet küsima minna :)
Tänud, sain sellest idee ja lasin töökojas sellise säästu tõmmitsa kokku laduda ja asi toimis, rool eraldus autost.
Image.

A nüüd jälle teemaks, milliste nippidega edasi liikuda, et seda roolisammast õigemini seda katet sealt kätte saada.
Pole veel mauaali tarvitanud, sry. Lihtsalt tahaks selle katte üle värvida aga selleks peaksin a üksipulgi lahti tirima ja värvijale toimetama.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Nov 2011, 17:03
by 90Deville
See koosneb üsna mitmest detailist mu mäletamist mööda, ja selle köige lahtikiskumine pole vaeva väärt.
Ma oleksin kaalunud sel juhul, kui vaid värvimises küsimus on, eemaldada terve sammas korraga, katta kinni vajalikud asjad ning värv peale puristada. Vöinoh, tegelt ma olen laisk kohutavalt, oleksin ilmselt lasknud ta allapoole armatuurlauast, katnud ümberringi köik kinni ja värvinud. Spryga saab kah värvida selliseid asju suht edukalt, kui tahta.
Täpselt ei mäleta, aga roolisammas koosnes vist 280st detailist, millest osade jaoks tömmitsaid vaja.....olles ise neid remontinud mönegi, siis kui sinu oma ei loksu vasakule-paremale, ma ei soovitaks köike lahti katkuda.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Nov 2011, 17:12
by antoonio
nu ütleme et neid 280 osa ei taha lahti lammutada, piisab kui seda ümbritseva katte kätte saaks :D ehk siis roolist armatuurini oleva osa.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Nov 2011, 17:21
by 90Deville
See pole niiväga lihtne ikkagi-kate on muteada kahest osast, ülemises on süütelukk, ja alumine on see mis armatuurlaua alla läheb.
Ülemise eemaldamiseks tuleks nüüd hakata kaevama edasi sügavamale, köigepealt siis too roolilukuplaat alla suruda, see sakilise äärega metallketas, mida sa nägema peaksid kui rool läind on. Sellejaoks on tegelikult järgmist tömmitsat vaja, a tugevate näppudega saab ka. Seal keskel on siis ümber roolivarda traadist stopper, see ära urgitseda, tuleb roolilukuplaat ära. Siis edasi on kruvid, mis erinevaid asju kinni hoiavad, suunatule süsteem, süütelukk jne. Aga nüüd on suurem probla, et köik juhtmed lähevad läbi kogu samba kuni su jalgadeni umbes, ja välja tulevad ülespoole, ja elu kepp on neid pärast tagasi saada....ühesönaga, see pole mingi kergelt eemaldatav tükk. Alumine kate tuli vist üldse kas ainult allapoole ära vöisiis pidi ülevalt köik puhtaks rookima.....mu jutu point, nagu vöibolla märkad, on see et sa ei taha seda köike tegelikult teha :)

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Nov 2011, 18:19
by antoonio
Ou jee, see pani kohe toreda põntsu soovidele :D.
Eks näis, eks mõlgutan mõtteid siis.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Nov 2011, 20:20
by DevilDeville
lase asi alla, lihvi ja värvi korraliku karvumitteajava väikse rulliga üle ja asi mutt - ei pea spreiga tolmutama ega miskit.

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Posted: 17 Nov 2011, 21:00
by ain
just, samad sõnad. hää rull või pintsel, korraliku paksusega värv et tilkuma-jooksma ei hakka ja asi sihker.