Page 8 of 16

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 30 May 2009, 12:26
by saabotska
ain wrote:lekkimisest oli siin ka juttu kuskil - otsi.
aga kõige mõistlikum, roni pagassi taskulambiga ja las sõber laseb voolikust vett peale - ehk nii avastad lekkekoha.
Läbitud tee, igalt poolt lekkis :mrgreen: ( auto on kunagi perse laksu saanud ) Kohad kindlaks tehtud, hetkel tundub et nüüd on vahepeal uus leke tekkinud

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 11 Oct 2009, 10:23
by saabotska
Mul nüüd ehk 1 rumal küsimus ka. Märkasin täna et kui mootorile kohapeal pöördeid anda siis pöörded tõusevad kuskil 4500-ni ja siis on kõik, käitub nagu oleks piirajasse jõudnud. Sõites vajutad lapatsi põhja siis tõusevad pöörded 6500-ni ( siis vahetab käigu ära). Küsimus selline et miks ta kohapeal tuuritades nii käitub?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 11 Oct 2009, 11:05
by 90Deville
Et sa teda laiali külmalt kohapeal gaasitades ei laseks. See on tavaline juba vanematelgi isenditel.

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 07 Dec 2009, 14:51
by Sillakas
Tere!

Vajan teie kui paremini teadjate nõu oma 93 seville sts veakoodide tuvastamisel ja loodetavasti ka kõrvaldamisel. Tegemist N* mootoriga.

PO24 current
PO30 History
PO36 History
PO41 History
AO48 History
TO37 Current
SO16 History
SO55 History

Samuti põleb Service engine soon ja security tuluke armatuuris. Kuidas need oleks võimalik kõrvaldada?

Omalt poolt olen tegelikult autol vahetanud kõik filtrid ja mahlad mis vähegi võimalik. Kõikvõimalikud akuklemmid jne on hoolega puhastatud. Samuti olen EGR-i ja TB ilusti ära puhastanud.

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 07 Dec 2009, 17:13
by ain
P024 (E024) ..................................... Vehicle Speed Sensor signal to TCC
T037 ........................................ LR Wheel Speed Sensor Continuity Fault

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=160" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 07 Dec 2009, 22:04
by Sillakas
Saan aru sellest veakoodide leidmisest, aga kuidas leian vastavad andurid jne. Mingit repair manuali jne kahjuks ei oma ja ei ole selle elektroonilise küljega nii väga sina peal ka. Andureid ja asju seal palju ka. Äkki keegi oskab juhatada mind mingite elektriskeemideni?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Dec 2009, 13:47
by DevilDeville
kõige lihtsam on endale Ebayst tehase servisemanuaal osta. teine variant astuda klubisse. kolmas ja kõige kallim minna teenindusse, kus selliste asjadega sinapeal ollakse. niisama seda skeemindust minuteada netis ei vedele aga võid tikutaku foorumist antennimehe käest uurida - tal mingeid vist oli vahepeal jagada

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Dec 2009, 15:09
by ain
jep, Devilil õigus.
VSS sensor on ilmselt peetis ja annav valeinfi või anna üldse asub ta parema poolassi kõrval - peaksid nägema teda rattaaugust. Nii 5cm kella 12 suunas poolteljest ülespoole. Vaata ka juhtmed ja pistik üle - ehk need vigased.
Vasaku tagaratta leiad vast üles, selle sensori pistik on rattalaagri küljes tagapool - ehk on pistik lahti, kui ei on andur ise pees. Vahetatakse kogu tagalaagri hub, seal see andur sisse pressitud.

Selle tõttu peaks sul ABS/TC mitte töötama ja tuluke armatuuris kumama kui savipäti silm.
Mina ostsin hubi rockautost - oli mingi 60 taala ringis, kui mäletan täpselt.

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Dec 2009, 17:43
by Sillakas
vss i olen näppinud ja see peetis jah, sest juhtmed ja kontaktid korras. See abs tuluke põleb ka. samuti ei tööta spidomeeter või teeb seda vahel harva kuidas heaks arvab. Tavaliselt siis kui auto seisnud ja sõitma lähed. mingi aja pärast kooleb lihtsalt ära. Kas netis kuskil selliseid programme pole saada mida kasutatakse ka töökodades? Beauty pakub rattalaager pluss andur 1700 eeq tükk. Eks pean selle ebay lahti lööma ja esimest korda elus sealt ühe portsu asju tellima :)

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 08 Dec 2009, 17:53
by ain
Spido ongi VSS-ga (auto kiiruse andur) seotud, muidugi ta ei toimi sul.
Netist selliseid programme sa ei leia :)

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 10 Dec 2009, 11:09
by saabotska
Nii mul ka ABS-i mure :) Reedel hakkas põlema ABS/TC tuluke, vaatasin veakoodid ära ja sain vastuseks DTC C1233 RF Wheel Speed Circuit Open or Shorted - history. Kustutasin koodi ära ja kõik korras. Täna hommikul töö juures hoovil manööverdades tuli tagasi ja jälle on tegemist ajutise veaga. Rattalaager kontrollitud, see on korras. Ma ise oma aruga mõtlen et tegemist peaks olema siiski miskise juhtmen*ssiga. Kui andur ise oleks peetis siis peaks ju viga olema püsiv mitte selline aegajalt esinev?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 10 Dec 2009, 12:00
by ain
tõlgi endale ikka veakoodi kirjeldus korralikult ära :)
tegu on rattaanduri juhtmestiku (circuit) katkestuse või lühisega. Rattalaager tut ne pritsjom, nagu venelane ütleb.
Vaata pistik ka üle - ehk sodi täis või märg ja korrodeerunud. Aga pistikuga ole ettevaatlik et ära ei murra. Siis ootab sind ees uue rattalaagri/hub´i ost.

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 10 Dec 2009, 19:48
by saabotska
Nii pistik ja juhtmed üle vaadatud. Pistikut sai veidi kohendatud. Juhe paistis igalt poolt terve olema. Nüüd on probleem natuke edasi arenenud. Niikui mootori käivitad hakkab ABS/TC põlema, süüde sees liigutad juhet ei juhtu midagi alles pistiku lahti tõmbamisel süttivad tuled. Loed koode ütleb et ajutine viga ja ikka see sama c1233. Viga paistab tekkivat vaid mootori käivitamisel muul ajal saab viga tekitada vaid anduri pistiku eemaldamisega :?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 10 Dec 2009, 22:04
by saabotska
Krt see sai liiga keeruline jutt :)

Ühesõnaga ajasin auto tõstukile, keerasin süüte sisse ja siis kukkusin juhet väänama - tuli hakkas põlema. Siis võtsin pistiku lahti kohandasin klemme ja puhastasin, mõõtsin ära ka selle juhtmejupi takistuse mis laagri küljes rippus ( takistus oli korras ). Panin pistiku kokku tagasi, uuesti süüde sisse ja juhet ja pistikut väänama, kõik korras rohkem abs põlema ei hakanud vääna kuda tahad aga kõik korras. Mõtlesin et saingi hakkama. Ratas alla tagasi, tõstukilt alla ja siis panin auto käima, käis teine miskised 10-20 sekki ja krt tuli hakkas uuesti põlema. Lugesin koodid ära c1233 history, kustutasin ära. Panin uuesti käima ja sama jama. Siis sõitsin koju kustutasin koodi enne sõitma hakkamist ära ja rohkem põlema ei hakanud. Jõudsin koju ( umbes 15 km sõitu ) lükkasin käigukangi park asendisse ja ülla-ülla mis jälle põlema hakkas. Lugesin kohe ka koode sama jama c1233 ja mitte current vaid jällegi history. Oskab keegi mulle öelda millised on parema absi anduri otsad selle absi aju pistiku küljes?

Re: Küsimusi seville kohta?

Posted: 10 Dec 2009, 22:12
by ain
mina ei oska küll öelda. aga jah - juhmed on pikad ja katkestus/lühis võib suva kohas olla.
AB ja Antennimees ehk abiks?