Läheb küll offtopicuks kuid teaduse huvides: Tavalised NiMh akud, ma ei oska eluea (laadimistsüklite) kohta midagi öelda. Kuna hübriidajamil ja sellega seonduval on 10a garantii, siis mind eriti ei liiguta kah, millal ja mida nad seal oma rahakoti peal vahetavad.
Kui elektrimootorit poleks, siis variaatori otsas istuvad 1400 kg see 1.3 kohalt ära normaalselt ei viiks. Elektrimootor aga annab korraliku pöördemomendi juba maast-madalalt, seega foori tagant "lendab" ära, nagu iga teine eurojapsi väikeauto. (12 sec 100kmh). Variaatorkast viib pöörded täpselt 100 km/h sõites täpselt 1800 rpm peale, mis on minuarust fenomenaalne 1.3 mootori puhul.
...aga mitte sellest ei tahtnud ma siin rääkida

ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
