
´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
Viimased külmad ööd panid aku proovile. Vahetasin täna uue vastu. Vana juba 5 aastat teeninud ka, hommikul -20 kraadiga läks poolpöördest käima aga need pöörded olid vaevalised/aeglased 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
Hankook´i 75AH. Muud kohe usa klemmidega ei leidnudki.
Aga vana aku korgid võütan sportlikust huvist lahti, ehk on aegade jooksul hoopiski lüüt mingis osas ära auranud. Ühe jeebuse akuga selline lugu oli.
Edit: lollakas vana aku, see ei käigi lahti ilma ketassaeta. Läheb siis utiili.
Aga vana aku korgid võütan sportlikust huvist lahti, ehk on aegade jooksul hoopiski lüüt mingis osas ära auranud. Ühe jeebuse akuga selline lugu oli.
Edit: lollakas vana aku, see ei käigi lahti ilma ketassaeta. Läheb siis utiili.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
ca 385 000 km.
Võin raporteerida et ilma laadimiseta sõidab uue ja laetud akuga Eldur vähemalt 60km.
Rihmarullikku laager arvas heaks kinni kiiluda ja rihma puruks tõmmata. Muidugi pidin jahedas ja vaikuses sõitma, kuna soojenduse ning raadio lükkasin elektri kokkuhoiuks välja.
Õnneks Bjuuti toredad inimesed riputasid vajaliku rihma ja rulliku enda poe juurde, kust naabrimees nad kätte sai.
Jõulud päästetud
Edit: mõtlesin uue laagri idlerile panna. Hea et enne mõõtma hakkasin - kinni jooksnud laagri tõttu ajas rihm rulliku nii kuumaks et tõmbas loperguseks. Silmaga justkui ei näinudki aga mõõtes viskas 2mm. Nii infoks, kui keegi sama mõttega laagrit vahetada tahaks
Võin raporteerida et ilma laadimiseta sõidab uue ja laetud akuga Eldur vähemalt 60km.

Rihmarullikku laager arvas heaks kinni kiiluda ja rihma puruks tõmmata. Muidugi pidin jahedas ja vaikuses sõitma, kuna soojenduse ning raadio lükkasin elektri kokkuhoiuks välja.
Õnneks Bjuuti toredad inimesed riputasid vajaliku rihma ja rulliku enda poe juurde, kust naabrimees nad kätte sai.
Jõulud päästetud

Edit: mõtlesin uue laagri idlerile panna. Hea et enne mõõtma hakkasin - kinni jooksnud laagri tõttu ajas rihm rulliku nii kuumaks et tõmbas loperguseks. Silmaga justkui ei näinudki aga mõõtes viskas 2mm. Nii infoks, kui keegi sama mõttega laagrit vahetada tahaks

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
386 600km - õlivahetus. Ikka vana hea 5W40.
Nädalake hiljem läksid tagumised piduriklotsid vahetusse. Enne ei taibanud vaadata kui kuulma hakkasin
Nädalake hiljem läksid tagumised piduriklotsid vahetusse. Enne ei taibanud vaadata kui kuulma hakkasin

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
mingi 389k km - suri üks süütepool, Top Parts aitas välja 28 ruublikuga.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
388 346km - hiina suss jälle alla. Siiani on temaga veeretatud 16491 km. Seda siis suvel-sügisel, palju lund ja jääd pole sõitnud.
Näis, mis sügiseks alles on.
Näis, mis sügiseks alles on.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
Hommikul hakkas lörisema. Tagapüttide ühenduse Y torule kena auk sisse tekkinud. Mis pole minu muda/jää/vee metsateed arvestades ka ime.
Vaatasin tabelist järgi - 4 aastat tagasi sai vahetatud originaalpütid koos Y-toruga. Isegi hästi kestnud. Peab jälle Summutiabi tüütama minema
Originaal mis roostevaba, kestis muidugi tsiba rohkem...22 aastat
Vaatasin tabelist järgi - 4 aastat tagasi sai vahetatud originaalpütid koos Y-toruga. Isegi hästi kestnud. Peab jälle Summutiabi tüütama minema

Originaal mis roostevaba, kestis muidugi tsiba rohkem...22 aastat

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
Mevotech esikondid pidasid siis vastu 28300km. Üks hakkas kolisema. Nojah, ei ole mul ka kõige siledam tee kodukandis.
Kuluosa samas.
Kuluosa samas.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
vasak esiklots hakkas kolisema. krt, pole kunagi sellist nalja olnud. Klambrid, mis hoiavad klotsi supporti vastu, on lihtsalt välja veninud.
Marki enam ei mäleta, eks peab uue jooksu panema.
Marki enam ei mäleta, eks peab uue jooksu panema.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
Tundub et viimane suvi neile sussidele. 394 xxx km, suss all olnud ca 23 000km ja mustrit järgi tagasihoidlik 2...3mm.ain wrote:388 346km - hiina suss jälle alla. Siiani on temaga veeretatud 16491 km. Seda siis suvel-sügisel, palju lund ja jääd pole sõitnud.
Näis, mis sügiseks alles on.
Lisaks on üsna usinalt ära kulunud rehvide küljed nii ees kui ka taga. Ju on väga pehme suss. Pidamine igatahes on hea olnud, ei libise kurvides ja vihmaga ka stabiilne.
Odavrehvi kohta käib küll

A, päevake tagasi jäi CD box tummaks, väidab et plaate pole sees. Võtsin ta välja, et kisun korra lahti, ehk niiskust saanud vms.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
süütepoolidest.
viimane originaalpool hakkas veakoode viskama. Mis seal ikka, vahetasin uue vastu.
Aga asi, mida enne pole kogenud - külmast peast töötas kõik ilusti, kui moto (ja pool) kuumad, siis hakkas veakoode loopima ja vahele jätma.
Külmalt kontrollides oli pooli takistus ilus, seal 640 oomi juures, soojana siis enam mitte.
Et siis asja mõte, mitte osta kuskilt romulast kasutatud poole, ei saa kindel olla töökorras. Ja miks peakski kui uus meie soodsamaist putkast maksab miskine 28 raha.
viimane originaalpool hakkas veakoode viskama. Mis seal ikka, vahetasin uue vastu.
Aga asi, mida enne pole kogenud - külmast peast töötas kõik ilusti, kui moto (ja pool) kuumad, siis hakkas veakoode loopima ja vahele jätma.
Külmalt kontrollides oli pooli takistus ilus, seal 640 oomi juures, soojana siis enam mitte.
Et siis asja mõte, mitte osta kuskilt romulast kasutatud poole, ei saa kindel olla töökorras. Ja miks peakski kui uus meie soodsamaist putkast maksab miskine 28 raha.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
Nih, peab selle suurema hoolduse ära tegema, on aeg 
Selguse huvides ka siia, mida ma selle aja jooksul mootori küljes vahetanud olen (veermiku kuluosasid ilmselgelt pole mõtet lugeda).
* genekas
* kõik süütepoolid
* küünlad ja juhtmed 1x
* mootori rihm ja rullik (pinguti ootab veel karbis vahetamist)
* jahutusradiaator

Selguse huvides ka siia, mida ma selle aja jooksul mootori küljes vahetanud olen (veermiku kuluosasid ilmselgelt pole mõtet lugeda).
* genekas
* kõik süütepoolid
* küünlad ja juhtmed 1x
* mootori rihm ja rullik (pinguti ootab veel karbis vahetamist)
* jahutusradiaator
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
Hakkas vaikset ininat tegema roolivõimu pump. Viskasin uue vahele, koos uue rihmapingutiga mis ilmselgelt ka värskeimas nooruses pole. Pikka aega pole nii lihtsat tööd teinud - mõlemad käisid ära ühe poldiga. Roolivõimul polt nr 20:
Pinguti polt korpuse keskel.
Mõlemad 13mm
Pikem nikerdamine oli rihma peale saamisega - kitsas ju.
Pinguti polt korpuse keskel.
Mõlemad 13mm
Pikem nikerdamine oli rihma peale saamisega - kitsas ju.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´96 Eldo (ehk) kasulikke tähelepanekuid.
tagasild - vahetusse läksid mõlema poole käändtelje puksid, kettad, klotsid.
Lolli peaga sai hakatud ka stabikapukse vahetama ja loomulikult keerasin ühe poldi keermesse puruks. Peab puurima hakkama, kui mingi jahedam ilm saabub.
Oma aega ootavad ka mootori-, kasti- ja piduriõli vahetus, ja jahutusvedel.
Bjuutiks valmis, ma loodan
Lolli peaga sai hakatud ka stabikapukse vahetama ja loomulikult keerasin ühe poldi keermesse puruks. Peab puurima hakkama, kui mingi jahedam ilm saabub.
Oma aega ootavad ka mootori-, kasti- ja piduriõli vahetus, ja jahutusvedel.
Bjuutiks valmis, ma loodan

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).