Mardi '72 Eldur
Mardi '72 Eldur
See sinine '72 sai siis ära toodud. Eks õhtupoole kirjutan rohkem (tahvliga jubehalb) , aga hetkel on põletavaim küsimus see, et kas on normaalne, et ca 50 mph kiirusel on kõrva-tahhomeetri järgi pöörded suurusjärgus 4000 rpm? Alguses mõtlesin, et äkki kast üle 2. käigu ei vaheta, aga vahetab küll. Peaülekanne on mälu järgi suurusjärgus 3,07:1, aga kuramus, nii hull see asi ikka ei tohiks olla ju?! Ehk turbiin libiseb?
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Mardi '72 Eldur
Äkki peaks sellel ka mingitsorti turbiinilukk olema, mis ei toimi?
Pakun huupi, ise antud tehnikast mingit konkreetset teavet ei oma, a pöörded küll nii körged olema vast ei peaks.
Pakun huupi, ise antud tehnikast mingit konkreetset teavet ei oma, a pöörded küll nii körged olema vast ei peaks.
kkk
Re: Mardi '72 Eldur
Pakun ka umbes, aga minu arust nendel aastatel veel turbiinilukku ei pandud. Näiteks minu devillel pole mingit
lukku, lihtsalt 3 käikku(76a), aga noh mul pole ka eldorado.
lukku, lihtsalt 3 käikku(76a), aga noh mul pole ka eldorado.
Coupe De Ville 8,2l 1976a.
Eldorado 5,7D 1980a.
Eldorado 5,7D 1980a.
Re: Mardi '72 Eldur
kasti küljes on vaakummodulaator (toreda nimega jupstükk, aga iseenesest tegu lihtsa vaakumklapiga) - see ühendub toru/vooliku kaudu sisselaske kolle sisse.
Vaata et ta ikka ühendatud on ja ei leki. Kui see ok, siis võimalik et ta ise saba andnud (ei maksa palju).
Ja kui see vahetamine ka ei aita, siis kasti taga, pea saba juures on kinni 4 poldiga (vist) tükk nimega governor - keera lahti, võta välja ja vaata kas see kinni pole ja liigub nagu vaja. Kui lahti võtad, saad ise tema tööpõhimõttest aru...
Aga õnne, hea auto said - Gibbs ei hoidnud kokku auto hooldamise pealt.
Vaata et ta ikka ühendatud on ja ei leki. Kui see ok, siis võimalik et ta ise saba andnud (ei maksa palju).
Ja kui see vahetamine ka ei aita, siis kasti taga, pea saba juures on kinni 4 poldiga (vist) tükk nimega governor - keera lahti, võta välja ja vaata kas see kinni pole ja liigub nagu vaja. Kui lahti võtad, saad ise tema tööpõhimõttest aru...
Aga õnne, hea auto said - Gibbs ei hoidnud kokku auto hooldamise pealt.

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Mardi '72 Eldur
Bliu One! Tark kastijutt kõik enne mind juba räägitud 

Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: Mardi '72 Eldur
Kirjutasin usarauda mingisuguse lambijutu: http://www.usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_2133
Järgmisel nädalal saab süvenema hakata, et mis seis on ja kui palju nokitsemist vajab.
Järgmisel nädalal saab süvenema hakata, et mis seis on ja kui palju nokitsemist vajab.
Re: Mardi '72 Eldur
Õhuga tagaamordid maksavad jebais alla 100 taala paar, kompressor ehk isegi töötab? Ja kui ei, siis neid ka mingi x miljonit toodetud ja ei tohiks haruldus olla.
Või siis annad mõne nokitseja kätte parandada. Ajutiselt võid näiteks rehviventiili kuhugi mugavasse kohta panna et bensaris vastavalt raskustele saba sättida saad.
Või siis annad mõne nokitseja kätte parandada. Ajutiselt võid näiteks rehviventiili kuhugi mugavasse kohta panna et bensaris vastavalt raskustele saba sättida saad.

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mardi '72 Eldur
Ain, tänan ilusa pildi eest 
Vaatasingi pagassis natuke ringi, et ehk on juba miski ventiil olemas, aga ei leidnud. Pole leidnud sobivat momenti, et eelmist omanikku intervjueerida, aga kavatsen seda ASAP teha, siis saavad vast paljud küsimused vastuse.
Üleüldse, puhkus on tulekul, ja siis kavatsen põhjalikult inspekteerida autut. Prioriteedid on hetkel käigukast ja poleerimine, siis vaatab edasi.

Vaatasingi pagassis natuke ringi, et ehk on juba miski ventiil olemas, aga ei leidnud. Pole leidnud sobivat momenti, et eelmist omanikku intervjueerida, aga kavatsen seda ASAP teha, siis saavad vast paljud küsimused vastuse.
Üleüldse, puhkus on tulekul, ja siis kavatsen põhjalikult inspekteerida autut. Prioriteedid on hetkel käigukast ja poleerimine, siis vaatab edasi.
Re: Mardi '72 Eldur
prioriteet no.1 peaks olema ikka



„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mardi '72 Eldur
Ühesõnaga asjalood nii, et katsetasin jälle käikarit, ja tõepoolest tundub, et kolmas käik ikkagi aktiveerub. Proovisin kõik käigukangi asendid läbi, ja omaarust suutsin ikkagi aru saada, mis käik sees on. Seega - tundub et sel masinal ongi maantepööre nii röögatu (ok, vb pingutasin esimeses postituses üle, aga midagi 3K kanti on see pööre küll). Kui see on normaalne, siis sõidan kivinäoga 45 mph edasi, masin käes üürgamas
Ilmselt muudab veidike dramaatiliseks kogu loo see, et väljalase natuke lekib, seega on ka müra rohkem kui Cadillacile kohane. Samas, ehk turbiin ikka libiseb, ei tea ju. Eks uurib millalgi.

Re: Mardi '72 Eldur
sajaga sõites ei tohiks pööre 4000 olla. no mitte kuidagi.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mardi '72 Eldur
Ilmselt küll, donk-iks ära teha ja probleem unustet
Juhul kui ma asjadest õigesti aru saan ja kõik on korrektne, siis jääb üle aind ennast süüdistada (maanteesõitu ei teind enne kui kaubaks läks)
Samas linnavahel on jubemõnus löristada, 30 mph on pöörded täitsa madalad ja nauditavad, 40 mph on viimane mõistlikkuse piir :D Samas vb olen end TH700 ja overdrive`ga ära hellitanud, who knows. Kahju et esivedusele gearvendorit pole
Aga eks ma uurin edasi, ilmselt ikka mingi kala on, aga küll selle välja selgitab.

Juhul kui ma asjadest õigesti aru saan ja kõik on korrektne, siis jääb üle aind ennast süüdistada (maanteesõitu ei teind enne kui kaubaks läks)


Re: Mardi '72 Eldur
kui sa tahad löristada 60mph kiirusel alla 2000rpm, siis otsid ´66...´67 switch pitch kasti (Toronado või Eldorado) ja loobid sisu enda kasti ümber (vanade kastide bellhousing on teistsugune). 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).