Oleks soov osta 500cid jaoks mõningaid juppe.
Soovitavalt uued või väga heas korras, veel parem, kui tegu detailidega mis performance nimetust kannavad
*Veepumpa, sooviks kindlasti korralikku, parem oleks kui tegu oleks uuega.
*Holley 750cfm topeltpumper karpat, või midagi võrdväärset
*Mehaanilist kütusepumpa, kindlasti kõrgema gph, kui originaal
*Karburaatorile sobivat elektrilist kütusepumpa, koos regulaatori ja muu vajalikuga
*Genekat koos kinnituste ja muu juurdekuuluvaga
* Mootoripatju, RWD lahendusele sobivaid
* TH400 toimivat käigukasti
Loll lootus on, et äkki kellelgi on olemas ja müügiks erinevaid "tuuning" jubinaid antud konele, kõike võib pakkuda. Kui on keegi, kes tegeleb varuosade müügiga, siis võib teha ka uute detailide hinnapakkumise.
58666670
Allar
8.2l 500cid detaile
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: 8.2l 500cid detaile
ja eks jeebus almighty avita kah
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: 8.2l 500cid detaile
Tänaseks on mõned asjad lahehenduse saanud kuid vaja veel:
TH400 alumist diagonaal katet koos starteri ja toimiva releega
Karpa 750cfm või 850cfm
Veepump
Kütusepump
Mootori padjad
Keegi võiks laenata mõne õlle eest originaal torque converterit
TH400 alumist diagonaal katet koos starteri ja toimiva releega
Karpa 750cfm või 850cfm
Veepump
Kütusepump
Mootori padjad
Keegi võiks laenata mõne õlle eest originaal torque converterit
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: 8.2l 500cid detaile
1) Mis see alumine diagonaalkate olla võiks?Allar88 wrote:Tänaseks on mõned asjad lahehenduse saanud kuid vaja veel:
TH400 alumist diagonaal katet koos starteri ja toimiva releega
Karpa 750cfm või 850cfm
Veepump
Kütusepump
Mootori padjad
Keegi võiks laenata mõne õlle eest originaal torque converterit
2) Starteri saad USPartsust või TopPartsust või AmeerikaAutost võu American Beautyst (edaspidi varuosjamüüjad)
3) Karpa on kõige otstarbekam osta mikimaalt
4) Veepump - varuosamüüjad
5) Tavalise GPH bensupumba annavad varuosamüüjad, suurema saad usast MTS-ist või CadCompany-st. Elektrilised ka mikistanist
6) Mootoripadjad - varuosamüüjad
7) Hüdrotrafo - suht kahtlane, et kellegi niisama vedeleb elusat
Juhindudes sinu soovist saada suurema tootlikkusega bensupumpa, siis võiks eeldada mingit tiba tehasekonditsioonist kangemat eesmärki mootori puhul. Sestap kohustuslik miinimumprogramm (kuni 5000 rpm):
*Cloyes vms nukaajam
*elusam nukk
*suuremad klapid
*tugevamad klapivedrud
*tugevamad hüdrotõukurid
*ARP poldid kepsudele ja vändapukkidele
*parandatud tootlikkusega õlipump
*vabalthingavale kindlasti vähemalt tagaveduse sisselase, pigem siiski Edelbrock 2115 või kangem
Kogu see kola tuleb osta mikistanist, sest euroopas neid asju ükski firma ei müü ja need indiviidid, kes täismõõdus paadiankruid ehitavad, ei osta omale reeglina juppe müügiks.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: 8.2l 500cid detaile
Lahendust vajab veel
TH400 ja mootori vaheline alumine tolmukate - dustcover
Torque converterit , on mul õigus, kui arvan, et 76 aasta eldorado flexplate on 11.50" bolt patterniga?
Starterit ikkagi veel vaja
Veepumpa ja õlipumpa tahaks kah.
TH400 ja mootori vaheline alumine tolmukate - dustcover
Torque converterit , on mul õigus, kui arvan, et 76 aasta eldorado flexplate on 11.50" bolt patterniga?
Starterit ikkagi veel vaja
Veepumpa ja õlipumpa tahaks kah.
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: 8.2l 500cid detaile
Kui just mülkasse uputama asja ei lähe, siis pole seda tolmukatet sinna alla sada aastat vaja. 76 aasta originaalid olid minuarust avadega, sestap igasuguse perföörmansi võtmes kasutuskõlbmatud. Rahulikum on kohe SFI versioon hankida, need ka topelt poldiringidega. Starteri ja standard vee- ja õlipumbad saad poest. Suurendatud voolavusega veepumba saad kas MTS-ist, Cad Company-st või Flow Kooler-ist. Elektrilise pumba üleminekud tuleb ise teha, sest neid valmiskujul ei pakuta (ilmselt saab kalli raha eest vendoriteltki nuruda). Suurendatud tootlikkusega tehaseajamiga õlipumpa pakub bolt on lahendusena senini vaid Titan. Alternatiiviks jääb siis veel kuivkarter mitmesektsioonilise pumbaga.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: 8.2l 500cid detaile
Tänaseks on olemas kõik peale
converteri - andke keegi 76 deville oma ära nüüd mulle, ei taha kallist tci või holeshoti junni osta selleks, et teada saada, et natuke valikuga mööda panin.
PS! ma lihtsalt mainin SFI ei tähenda tegelikult mitte midagi
converteri - andke keegi 76 deville oma ära nüüd mulle, ei taha kallist tci või holeshoti junni osta selleks, et teada saada, et natuke valikuga mööda panin.
PS! ma lihtsalt mainin SFI ei tähenda tegelikult mitte midagi
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: 8.2l 500cid detaile
Saan su vaeva veelgi vähendada - igasuguse tavakruiisimisest erineva sõidurežiimi võtmes paned 76 aasta tehasekonverteriga kenasti mööda.
PS! Lihtsalt mainin, et SFI tähendab perföörmansipuhul paljutki, et mitte öelda - kõike.
http://www.sfifoundation.com/members/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cadillacperformanceparts.com ... &Itemid=69" onclick="window.open(this.href);return false;
PS! Lihtsalt mainin, et SFI tähendab perföörmansipuhul paljutki, et mitte öelda - kõike.
http://www.sfifoundation.com/members/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cadillacperformanceparts.com ... &Itemid=69" onclick="window.open(this.href);return false;
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: 8.2l 500cid detaile
Ega keegi 8.2 kaantele väljalaske jaoks flantse teinud või tellinud pole? CAD jooniseid või flantse oleks vaja. 316L 10mm stainless oleks hea, iga flants eraldi.