Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Keila romulast mine küsi - nad panid mulle need kunagi valmis seal. Maini, et minu "teema", ehk leiavad üles.
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Uurisin, õeldi et pole enam.
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Aga äkki on Märteni romulaS? Tal oli ka kunagi üks STS lammutamiseks.
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Juhtuski see, mis kartsin. Roolilati kinnitus keevitusest jälle lahti. Pole teda mõtet enam parandada ka kuna nagunii lekib ja omale kohale teda uuesti väänata oli suht võimatu. Kellegil pole korralikku latti pakkuda?
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
ikka neistsamadest lammaritest kysi
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Se peaks iseenesest sobima? Hind pole ka kõige hullem.
http://www.ebay.com/itm/Cadillac-Devill ... b2&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Cadillac-Devill ... b2&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Peale vihmast ilma tekib tabloo peale pidevalt kiri " Service Electrical System " Samas esimese käiguga kiirendades on kõrgetel pööretel kuulda ka rihma vilisemise sarnast heli, kuid seda kuiva ilmaga. Kas peaks uue rihma peale mõtlema hakkama või annab seda peale ka veel pingutada?
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
eip, automaatne pinguti on.
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
jep, pingutada pole seal suurt midagi. Vaheta ära enne kui üldse ilma rihmata jääd.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Tervist
Lõpuks jõudis meerikamaalt uus taastatud roolilatt kohale. Oleks infot vaja selle vahetuseks. Nimelt, kuidas ma saan kätte kummikoti, mis kaitseb roolilati ja roolisamba vahelist ühendus kohta. Ruumiga on seal ikka suht nirusti. Vana roolilatt on pooleks ning sõita enam autoga kuskile ei kannata. Treileriga Saaremaalt Tallinna AB-isse ka vedada suht kulukas ja utoopiline. Äki keegi siit on teinud või teab, kes on teinud sellist tööd ning oskab natuke juhendada, kuidas se vahetus täpsemalt käib. Oleksin igasuguse info eest väga tänulik!
Rihard
Lõpuks jõudis meerikamaalt uus taastatud roolilatt kohale. Oleks infot vaja selle vahetuseks. Nimelt, kuidas ma saan kätte kummikoti, mis kaitseb roolilati ja roolisamba vahelist ühendus kohta. Ruumiga on seal ikka suht nirusti. Vana roolilatt on pooleks ning sõita enam autoga kuskile ei kannata. Treileriga Saaremaalt Tallinna AB-isse ka vedada suht kulukas ja utoopiline. Äki keegi siit on teinud või teab, kes on teinud sellist tööd ning oskab natuke juhendada, kuidas se vahetus täpsemalt käib. Oleksin igasuguse info eest väga tänulik!
Rihard
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Vaeva sai kõvasti nähtud aga lõpuks sai se latt vahetatud. Teistele teadmiseks, et tagumised silla 4 polti tuleb lahti keerata ja sild alla lasta koos toega. Esimesed kaks silla polti tuleb ka u. 5 tiiru lahti keerata. Siis tagumise mootori padja mutrid ning sild vajubki alla. Ära ei tohiks unustada ennem õõtsa andurid lahti võtta, juhipoolne tuleb üldse eest ära võtta kuna muidu latt ei mahu välja tulema. Siis kõige raskem töö, samba ja lati vahelise kummikoti lahti urgitsemine, nimelt on se seest poolt kinni miskisuguse metall rõngaga. Mina tegin nii et teiste abiga kookisime koti niipalju lahti, et narre vahelt sisse mahuks ja poldi lahti saaks. Pärast kummikoti kokku tagasi saamine ka omaette kunst. Ahjaa, kindlasti tasub rool enne alustamist sirges asendis lukku panna, kuid minul miskipärast enam roolilukk ei toimi aga sellest pajatab hiljem. Pealmine põhjus miks lati kinnitused ära murduvad pidavat se olema, et lati poldid kipuvad lahti tulema. Tasub nad väga tugevasti kinni keerata, kuskil välismaa foorumis oli ka kirjas, mis jõuga nad kinni peavad olema. Kui numbritest rääkida siis läks se nali mulle maksma 445€ kusjuures latt ise maksis 182€ pluss core tasu 80€. Juhul, kui saadad oma vana lati neile siis saad selle 80€ tagasi. Toll küsis 45€ ja vahendaja küsis postikulu eest 138€ ja ilmselt väike oma teenustasu ka seal sees. Suured tänud veelkord Eikkile. Juurde veel liiter ATF-i 10€ sentidega. Kokkuvõttes saab üsna odavalt hakkama, olen kuulnud, et sama aastakäigu muudel euroopa autodel maksavad latid u. 800-1000€.
Rihard

Rihard

Last edited by RihardT on 16 Jul 2013, 19:13, edited 4 times in total.
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Vaata et ATF uue lati tihenditele viga ei tee, originaalis käib seal mingi kollane mögin sees, AB-s on seda müügil
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Vaata siis müügimehi, kinnitas oma kataloogi järgi, et seda võib julgesti sisse valada. Kas peaksin ruttu välja vahetama või kuidas teised kommenteerivad?
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
kuula sa jah müügimehi, need müüvad sinna sisse sulle moosi ka kui just laos olemas.
Cadillacis käib owners manuali järgi "power steering fluid" mis pole ATF.
ATF on sõrmede vahel kare ja punane, õige kraam on kollakas ja libe - hüderoõli miskine ühesõnaga.
Jah, võibolla ei olegi vahet aga miks valet panna kui õige olemas?
Cadillacis käib owners manuali järgi "power steering fluid" mis pole ATF.
ATF on sõrmede vahel kare ja punane, õige kraam on kollakas ja libe - hüderoõli miskine ühesõnaga.
Jah, võibolla ei olegi vahet aga miks valet panna kui õige olemas?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Cadillac Seville STS 2001a. -RihardT
Saaremaal pole üheski poes seda roolivõimu õli. Kõik soovitavad ATF-i. Peab vist postiga AB-st tellima seda
Samas siis järgmine mure, et kuidas se ATF seest välja saada.
