Veelkord plokikaane tihendist ja selle remondist

Remont jms.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Veelkord plokikaane tihendist ja selle remondist

Post by ain »

Paraku see nii pole. Uurisin ise mõni aeg tagasi seda asja.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Veelkord plokikaane tihendist ja selle remondist

Post by DevilDeville »

Jubinaid Würthist ei saa aga rakiste ja muude vajalike riistade olemasolul saab arusaadavalt selle tööga iga sell hakkama, kellel käed just p.rsest välja ei kasva. Interneedus videosid täis. Iseasi on see, et ka kasutatuna (kui õnnestub kogemataselt jebaist osta) maksab see kola mitu raha ja kui lisada transa ning koormised, siis ühekordseks tööks ei ole mingit mõtet varuda neid asju.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
paraddoxx
aktivist
Posts: 206
Joined: 27 Feb 2009, 14:40
Location: Tartu

Re: Veelkord plokikaane tihendist ja selle remondist

Post by paraddoxx »

Nii teema selge, et tuleb teha ja AB-s. Küsimus veel selline kas selle tihendi teema mõjutab ka oluliselt jahutusvedeliku temp. kõikumist. Teema selles et mingi aeg hoiab pidevalt 94 kraadi siis hakkab tõusma ja kõigub 96-106 vahel. mingi hetk aga tõuseb 113 ja isegi 118-ni. Jätsin mootori seisma 5 min ootasin käivitasin ja temp langes 96-ni. Mis seda põhjustada võib või see OK? Kas mingi anduri teema või rõhk süsteemis?
DeVille 97.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Veelkord plokikaane tihendist ja selle remondist

Post by ain »

Aga millest sa üldse alguseks järeldasid et pead hakkama tihendeid vahetama? Vedelik kaob? Surve veesärgi? Miski muu?

Jah, see on vigase tihendi sümptom küll. Tavaliselt üks esimesi. Ja just järsud temp hüpped-piigid. Ja seda näiteks maanteel ühtlase kiirusega sõites. Linnas ja kiirendades aeglustades pole selline kõikumine midagi erilist.

Aga kas vendid tulevad järgi üldse sul?
. lahjema võimsusega töötab kogu aeg, kui kliima on sees
. kui kliima ei tööta, siis lahjem vent tuleb taha ca 106 kraadi C juures
. võimsam vent tuleb taha ca 113 kraadi C juures

Võid ju muidugi vaadata temp. anduri kontakti üle aga ilmselt sellest palju kasu pole.
Kõige asisem oleks mõõta väljalaskegaase jahutusvedelikus. Selleks olemas tore komplekt:

http://www.blockchek.com/instructions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

ei tea küll kas mele maal kellelgi on, tasuks osta tegelikult...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
paraddoxx
aktivist
Posts: 206
Joined: 27 Feb 2009, 14:40
Location: Tartu

Re: Veelkord plokikaane tihendist ja selle remondist

Post by paraddoxx »

Noo eks ta algas jahutuvedeliku kaduga. Kuigi kaootiliselt vahest ei tahtnud mitu kuud ja siis tekkis mingi periood kus vaja lisada. Aga teema algas sellest, et ühel ilusal nv-sel kui mõõtsin maanteed tln-tartusse asisema kiirusega ja järsku lõi temp 127 kraadi ja punased tuled põlema ning kiri stop the engine. korraldus täidetud ja oli jahutusvedeliku ülejooksu torust väljapressinud. Sai siis mahajahutatud ja vedelikku lisatud ning asi limpas texas service-isse. seal siis esimene prognoos, et tihend. kui Tln-s tagasi sai AB-s käidud ja lasin asja üle kontrollida. selgus tõsiasi, et nii ongi.
Aga mille pärast see temp nii kõigub, mis seda tekitab?
Ei tea kaua nii kulgeda saab? AB-s hull järjekord ja mingi juuni lõpus või juuli alguses saab alles vastuvõtule. Aga suvi ees ja ..... :?
DeVille 97.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Veelkord plokikaane tihendist ja selle remondist

Post by ain »

jah, siis muidugi 100% remont ees.
Temperatuuri kõikumine tekib tänu sellele et silindrist pääsevad gaasid jahutussärki, löövad sinna surve sisse, paisupaagi kork annab järgi (surve kõrgem kui ette nähtud) ja temp tõusebki.
Lahtises süsteemis hakkab vedelik keema 100C juures, kinnises 120+C

Kui edasi liigud, võib juhtuda see et täiega lööb surve jahutussüsteemi, võib lüüa mõne lõdviku puruks näiteks.
Ja viimases staadiumis on nii et tihend mõne(de) silindrite vahelt nii puru et jahutusvedelik jookseb moto seistes silindrisse. Siis on juba külmalt käivitades paisupaagist juga väljas.
Nii kaugele ei soovitaks asja lasta.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Re: Veelkord plokikaane tihendist ja selle remondist

Post by saabotska »

ain wrote:Võid ju muidugi vaadata temp. anduri kontakti üle aga ilmselt sellest palju kasu pole.
Kõige asisem oleks mõõta väljalaskegaase jahutusvedelikus. Selleks olemas tore komplekt:

http://www.blockchek.com/instructions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

ei tea küll kas mele maal kellelgi on, tasuks osta tegelikult...
Ma olen kuulnud, et selline apastraat olevat kusagil rahvavaguni esinduses olemas
Post Reply