Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Remont jms.
Post Reply
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by DevilDeville »

Pagassi vaibaks meetriga müüdav porivaip. Ja pigi igalepoole, enda mustal neljaukselisel kasutasin kaks kihti pluss vilt. Pagass ka tervenisti pigitada ei tee paha, helipilt muutub kardinaalselt. Vaata kasutaja kaedoo Caprice ehitamise teemat usarauas, saad aimu, milliseid toredaid panipaiku kannatab pagasiruumi genereerida.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
blood
õlinina
Posts: 430
Joined: 02 Nov 2005, 17:14

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by blood »

ostsin oma suksule ka Noores tehnikust(Luisest) miski vaiba - all selline kummi - hea lai materjal oli ja lõikasin välja sai päris OK. Aga jah kaedo Caprice- panipaigad on ka päris head - lihtsalt hetkel ei hakkanud rohkemat ettevõtma - pagasnikus ruumi küll esialgu.
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

Selge siis, kui veab siis satun tlna ja eks tutvun luise tänava butiikidega.
Pigitamise teema, tea kas võtan ise ette või annan kohalikele pisut tööd, kes igapäevaselt tegelevad. Lisaks ehk lasen neil siis orgunnida mütsiriiuli alla ühe tummisema vineeritüki kuhu tagakõlarid siis kinnitada, peaks ehk paremini toimima kui selle mütsiriiuli plekiküljes plärtsuda. Algul arvasin et selle pleki pealt katta millegiga aga kuna seal jällegi miski võrguga kaetud papp siis ei hakka nähtavat osa retsima, las seal pagassis ta siis on.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by ain »

jah, panipaigad olid tal küll imeilusti tehtud - soojalt soovitan.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

eks tuleb seal kogu jutt ette võtta, siit sealt tutvusin pisut.

Ühtlasi tekkis mõte/küsimus, kas lakke peaks kah miskit lisa toppima ehk siis mingit vilti või miskit seal suurt peale laepaneeli ja pisut porolooni suurt miskit hetkel tulemas pole.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by DevilDeville »

lakke võid panna mingi õhulisema Dynamati vms kihi küll. ja tagumise mütsiriiuli olen enda neljaukselisele mustale lausa teinud. 10mm vineeri ja kunstnahka rakendasin ning hea sai. pleki ja vineeri vahele soovitan kägisemise ja muu porno vastu kerehermetsi vms. a pagassivaiba pärast eraldi ehk kilulinna kimama ei peagi - iga ehituspood peaks seda pakkuma. ja veel, pagassidest rääkides, endal kavatsen teha vineerist täissileda põrmandu sinna, mille alla siis kõiksugu slepptoud ja kindad jms mahub. lisaks mõistagi panipaigad, nagu Kaidol.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

Kas kellegil on kogemusi nippelit.fi tellimisega.
Kuna mul soome keelega asi ühel pool aga ise asun teisel pool siis tunde järgi mässasin googli tõlkebüroo abiga. Nu igatahes sai miski tellimus tehtud ja meil kah tuli koos tellimuse ID-ga aga raha nad küll ei küsinud või käivad annetused teist radapidi.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by DevilDeville »

viimases ädas võid taatidega ka inglismannide keeli suhelda, saavad akkama kenasti. a ise ma sealt tellinud pole. mitmed teised inimloomad seevastu on.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

Selgus tõehetk, lihtsalt harjunud et masinad teevad kogu töö ära aga tundub, et seal on inimloom masina tööd tegemas ning infu laekus tunde hiljem kuhu nad annetust ootavad, eks omiku uurin kas ikke sobilik inf olemas.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

Mis arvate kui "pigitamiseks" valida selline toode. Veidral kombel pakub tootja oma lehel seda sama hinnaga kui siin üks poeke (310USD vs 22? öirot).
Image
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by DevilDeville »

mis seal ikke arvata, igati noobel produkt on.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

vahepeal pudenenud infi kohaselt, olla parem uks millalgi litaka saanud ning omajagu pahtlit ikkagi küljes. Praeguseks asi ära töödeldud. Uuel nädalal pidavat värvimine pihta hakkama.

Täna sain eesti postist tihendid kätte. Kuigi karpidel ei olnud sobivusest 79 deville coupe kohta sõnagi siis loodaks et ikka sobivad, ei viitsiks neid edasi tagasi loksutama hakata.
Nüüd ootan klaasidüübleid soomest ja polstri düübleid usast. Californiast ümbrik tuleb ikke kauem kui minnesotast kast.

Teist päeva leotan vaipa, eile sai juba pori lendama survekaga lastes, praegu liguneb asi õues mingi tööriiete pesemiseks mõeldud pesemisvahendiga sisse hõõrutult, seda siis juba õhtust saadik. Eks näis palju siis paremaks saab asja. igatahes mõningad roosteplekid on pisut heledamad ning kõige porisemad kohad (juhi koht pedaalide juurest ja ukse piit on halli asemel pigem kerge rooste tooniga. Muus osas tundub asi oluliselt kenam.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

Sihuke teema, et kuidas saada kätte tagumises stanges olev kummilapakas, jääb kohe numbrimärgiga samale joonele.
Kuna numbi ja tankimisava juurest eraldus millalgi üks osa kummist siis mõtlesin et kaval oleks panna see uus aga juba alates stangest (võibolla pole just parim mõte aga saaks stange oma kah kena musta värvi igatahes, muidu on mingi kirju värk ja värv ei taha seal peal nii ehk naa püsida. Õigemini püsib esimsese survepesuni).
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

Mõnda aega on olnud selline nähtus, et külmast peast sõitu minnes võis mõnel ristil mootor välja surra. Täna aga hakkas vägagi tuntavalt asi kiirendusele mõjuma, mis väljendus umbes selliselt, et norm kiirenusel (gaasi lisamisel) hakkas asi "pooma" ehk siis kahtlaselt podisema ning tõmme kadus. Kui jala sirgeks lükkasid siis sai asjast üle ehk pöörded viskasid üles peale käigu vahetust. Samuti sai kiiruse üles kui kalendriga kiirendus mõõta. Kui kruiisi abil lasksin kiiruse üles 60lt-90le siis oli see kah suht uimane.
Sai õhufilter puhastatud ning vaakumivoolikuid Martini (keda täna korduvalt tüütasin ja tänud et viitsis kuulataja nõuandeid jagada) soovitusel vaadatud. Justkui kõik omal kohal ka katastrofaalseid seisundeid ei tuvastanud. Kohapeal pedaali tallates kah mingeid anomaaliaid justkui pole või ei osaka neid tähele panna.
Vahepalana lasin muidugi töötava mootoriga ukse kinni nii, et sisse enam ei pääsenud ja mootor sai välja suretatud gaasihoovastikku tagasi tõmmates (ega eriti palju see ei tulnud) ning siis aku klemm maha roogitud kuniks varuvõtmed kohale jõudsis. Peale seda sai väike proovi tiir tehtud, muutusi ei miskit aga siis kiilus gaas kinni. Ehk siis pöörded jäid peale. Hoovastik tundub omas asendis olema s.. rohkem maha ta ei tule kuna füüsiliselt pole võimlik kuid mõningse näppimise tulemuselkuid tühikäigul on need ikka 1500 pöörde kandis kuskil sest ilma gaasi näppimata veab kiiruseks kuskil 40 km/h välja ning pidurdades sikutab omajagu veel.
On mingeid toredaid soovitusi kellegil?
Martini soovitusel proovin keemiat läbi karpa lasta ehk on mõni vaiguklimp liikvele läinud ja sellega asi piirdub.

PS: Tundub, et keemia mõjus vähemalt osaliselt. Kiirendamine vähemalt hetkel toimus täiesti normaalselt ilma igasuguste kõrvalnähtudeta, tühikäiku sai kah pisut madalamaks, keerates vastu gaasihoovastikku käivat kruvi ühe tiiru tagasi, rohkem pole mõtet kuna hoovastiku ja kruvi vahele jäi juba pisike vahe.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Post by antoonio »

Peale eelmis aasta seiklusi piduritega, mida võib kuskilt siit foorumistki lugeda otsustasin paar päeva tagasi, et õhutaks teisi siis. Igatahes tagant lurtsus õhku välja küll, eest mitte.
Pidama jääb kui kännu taha kuid kui tagumised plokki lasta iis jäljed ebaühtlased. Parem tagumine teeb pikemaid jälgi kui vasak kamraad. Eile oli kõik ok a täna hakkasin liikuma ja rsk midagi on valesti. Mul auto kallakupeal garage ees ja rsk käik sees veereb minema siis taipasin, et pidur põhjas küll aga seisma ei jää. Nu peale paari laksu ärkas ellu. Pisut hilejm vaatasin mis levelil õli on aga ega eriti juurde valada ei kannatanud. Pisut siiski mahtus ikka.
Mingi tunni pärast sai tagumisi õhutatud ja jälle plaksus õhku välja.
Kas ainuke variant õhu eemaldamiseks on, et valada eest peale ja lasta see siis tagant välja ja nii vabajooksuga?
Ja veel, legendi järgi tuleks trummel peale laduda nii, et ta nibin nabin klotside peale mahub ja siis veel timmida tagurpidi sõites ja pidurdades (kuis tegelikus elus toimitud on?). Ah jaa peale seda viimast õhutust jätab jälje maha ainult parem ratas.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Post Reply