Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 11 Dets 2024, 03:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17 Dets 2016, 13:05 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
mingi 4000 kilomeetrit on rataste alt läbi käinud, viskan siia oma tähelepanekuid. Enamus pädevad ka teiste N*-ga motiriseeritud pillide kohta.

* kui auto hakkab karjuma et klaasipesu vedelikule peaks tähelepanu pöörama, saab tegelikult veel tatiste ilmadega rahulikult nädala sõita, enne saab kannatus otsa sõnumi kustutamisel kui vedelik lõpeb.

* kui laadimist näitab 12.x - 13.x volti armatuuris, ei peaks kohe uue aku või geneka peale mõtlema. Mõõda voldivolliga laadimist aku klemmidelt ja suure tõenäosusega istub ta seal 14.5V kandis. Siis on aeg aku-kere-mootori massikaabli klemme/polte puhastada. Tegu Y kujulise kablaga, üks ots aku miinuse küljes, teine kere küljes ja kolmas jookseb mootori külge. Vot see ühendus ongi kehva ja korrodeerunud. Muidugi kui on küljeklemmidega aku, siis need ühendused on ka hea traatharja ja määrdese näpuga üle käia. Suht lollid ühendused seal mitme seibi ja klemmiga.

* ETC oma 3.71 ülekandega kütusekulu 70maanteed/30 linna on praeguste ilmadega 11 liru auku.

* kui udutulede nupp on sisse lülitud, põlevad valgel ajal need, mitte automaatsed päevatuled. Esituled ei näita pimedas suurt midagi, xenon või kvaliteetsete led pirnide install on suureks abiks.

* ei soovita klaasitõstuki nuppudes olevaid pirne vahetama hakata, 90% tõenäosusega lõhud lüliti lahti võtmisel ära :) Peeglite ja istmemälude lülitites pirne pole :duh

* talvisel ajal on abiks kui korra kuus antenni masti õlitada, muidu külmub kinni raip.

* 20 aastat vana Eldur on mugavam kui enamus vileuusi produkte. :eye

* lõppkiirus, piiratud tehasest - vaata ukse küljes rehvide klebalt: S = 112 mph, H = 130 mph, W/Z = 154 mph.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20 Dets 2016, 22:49 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
infot Caddy vedrustusest.

Manus:
cadillac-suspension.pdf [202.47 KB]
Alla laetud 1626 korda

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Jaan 2017, 21:22 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
* trippmeeter nullib ennast 1000 miili pealt, ehk siis 1600 euromeetri pealt.

* praeguste tatiste ja külmade ilmadega leidsin, et mõistlikum on antenni tagant mootori pistik lahti ühendada, kui et iga päev masti puhastada ja õlitada (ja loota et ta kinni ei külmu).

* Bjuutis riiulilt saadaval täitsa mõistliku hinnaga (tagumise käändtelje?) rear knuckle puksikomplektid. Kui tagaosa konarustel/aukudes hüppama kipub, on viimane aeg uued külge visata. Tööaeg - tunnike, sisaldades kahe anekdoodi rääkimist.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Mär 2017, 13:06 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Täna keris ette ilus number. Hea näide, et kestab küll kui hooldada... :eye

Manus:
DSC_1398.jpg
DSC_1398.jpg [ 92.26 KB | Vaadatud 39432 korda ]

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Mär 2017, 08:57 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Tänasel päikselisel hommikul sain näha kuidas klaasipuhastajaid tööle pannes auto kompuutris istuv väike mees kiirelt reageeris ja lähituled (päevakate asemel) põlema pani - tore featuur, mille olin juba unustanud...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Mär 2017, 23:41 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Apr 2008, 15:59
Postitusi: 153
Oot, aga mida see annab?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Mär 2017, 07:29 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
umm.. vist et kui juba kojameest on vaja, siis on vilets nähtavus? Krt seda mikide loogikat teab.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Mär 2017, 21:47 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Apr 2008, 15:59
Postitusi: 153
ain kirjutas:
/.../ Krt seda mikide loogikat teab.


Esmapilgul tundub veits overengineering (kui seda saab elektroonika kohta üldse ütelda), samas kui ma järele mõtlen siis OK-s tõmbas tõesti nähtavuse ikka loetud minutitega täiesti halliks, kui sadama hakkas. Ja need tormid mis seal olid... :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24 Mär 2017, 13:59 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
10 000km möödas, õlivahetuse aeg. Kompuutri järgi puha. Elik peamiselt maanteesõiduga saab kümpsi täis küll.
Muus osas muutusteta. Vaja varsti suvesuss alla krudida.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Apr 2017, 18:37 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
paar tähelepanekut:

* käetugi istmete vahel võiks mingi 4cm kõrgem olla (nojah, eks siin võib ka ema-isa süüdistada)
* Bose insenerid väidetavalt reguleerisid heli just mudeli salongi arvestades (st. Eldol, STS ja Devillel erinevalt) aga sellele ei mõelnud et entusiastlikumal kuulamisel tahavaatepeegel väriseb.
* väline isetumenev tahavaatepeegel jälle kuskilt lekib, ilmselgelt ei mõju meie talv sellele vedelikule seal klaasi all hästi... :?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Mai 2017, 22:40 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 12 Aug 2009, 14:59
Postitusi: 10
Asukoht: Tartu
Aitäh huvitava ja informatiivse tagasiside eest. Kas sa mäletad LED pirnid marki, mis sai esilaternatesse pandud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Mai 2017, 06:47 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
pean karbi pealt vaatama, mingi Philips oli.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14 Mai 2017, 00:13 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 12 Aug 2009, 14:59
Postitusi: 10
Asukoht: Tartu
Panen siinkohal kirja ühe hiljutise tehnilise äparduse kirjelduse. Nimelt ei tahtnud minu Eldo '95 ühel hommikul enam plaksust käivituda, käivitudes lõi üles bensiinileha ning sõites polnud jõudu. Tundus, et mootor ei saa kütet peale. Auto all "märgamise" märke ei olnud. Selgus, et ujukisüsteemi plastik oli ajaga ära väsinud ja purunenud. Kuna ujuk ja pump on koos, siis vahetati kogu kupatus AB-s välja. Nüüd võib jälle rõõmsalt edasi veereda.

Sekundeerin Aini sõnadele - 20 aastat vana Eldo on mugavam kui enamus vileuusi autosarnaseid produkte.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Mai 2017, 10:13 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
* Mingil hetkel sai piduriklotsid kõik ära vahetatud. Tagumistega sujus kõik kenasti, esimesed saadeti esialgu aga valed.
Nimelt on ´94...´96 Eldol veits erinev esiklotsindus - välimine laiem, sisemine kitsam klots.
Ja meie kataloogindused siin öiroopas ei tee sellel mingit vahet.
MG õnneks aitas välja, kuigi ka nende klotsikarbil on vale inf - go figure...

Manus:
DSC_1432.JPG
DSC_1432.JPG [ 336.1 KB | Vaadatud 38578 korda ]

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22 Juul 2017, 13:24 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5498
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Viimasel nädalal hakkas suvalistel hetkedel näitama veakoodi P0420 - Catalyst System Low Efficiency Bank 1.

Tegu siis lisaõhu saamisega, ei pruugi katt läbi olla.

Minu aparaadil näiteks olid kõik sisselaske poldid päris lahti. Miks, ei tea. Kas aja jooksul plast võib nii mängida?
Keerasin kinni õige jõuga 89 in/lb. ja kood kadunud. Isegi tihendeid ei pidanud vahetama.

Koodide P0420 ja P0430 tekkimisel soovitangi enne uue katalüsaatori ostmist vaadata sisselaskekolle olukorda.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9