mingi 4000 kilomeetrit on rataste alt läbi käinud, viskan siia oma tähelepanekuid. Enamus pädevad ka teiste N*-ga motiriseeritud pillide kohta.
* kui auto hakkab karjuma et klaasipesu vedelikule peaks tähelepanu pöörama, saab tegelikult veel tatiste ilmadega rahulikult nädala sõita, enne saab kannatus otsa sõnumi kustutamisel kui vedelik lõpeb.
* kui laadimist näitab 12.x - 13.x volti armatuuris, ei peaks kohe uue aku või geneka peale mõtlema. Mõõda voldivolliga laadimist aku klemmidelt ja suure tõenäosusega istub ta seal 14.5V kandis. Siis on aeg aku-kere-mootori massikaabli klemme/polte puhastada. Tegu Y kujulise kablaga, üks ots aku miinuse küljes, teine kere küljes ja kolmas jookseb mootori külge. Vot see ühendus ongi kehva ja korrodeerunud. Muidugi kui on küljeklemmidega aku, siis need ühendused on ka hea traatharja ja määrdese näpuga üle käia. Suht lollid ühendused seal mitme seibi ja klemmiga.
* ETC oma 3.71 ülekandega kütusekulu 70maanteed/30 linna on praeguste ilmadega 11 liru auku.
* kui udutulede nupp on sisse lülitud, põlevad valgel ajal need, mitte automaatsed päevatuled. Esituled ei näita pimedas suurt midagi, xenon või kvaliteetsete led pirnide install on suureks abiks.
* ei soovita klaasitõstuki nuppudes olevaid pirne vahetama hakata, 90% tõenäosusega lõhud lüliti lahti võtmisel ära
Peeglite ja istmemälude lülitites pirne pole
* talvisel ajal on abiks kui korra kuus antenni masti õlitada, muidu külmub kinni raip.
* 20 aastat vana Eldur on mugavam kui enamus vileuusi produkte.
* lõppkiirus, piiratud tehasest - vaata ukse küljes rehvide klebalt: S = 112 mph, H = 130 mph, W/Z = 154 mph.