OnkelMats kirjutas:
Imelik kuida mul siis nii viltu see asi läks. Õlipunni kahtlustasin ise veel, et jäi ehk natuke lõdvalt (ei kasutanud lõvijõudu). Akualus on ilmselt aastaid selline juba olnud.
ei tea jah, oluliselt paksemast plekist tehtud õlivann ka kui ma harjund olen,
ei julgend väga jõudu rakendada kuna euroopa autodel õlivann ikka imeõhukesest plekist tehtud.
algul oli selline tunne nagu poldile mutter otsa keeratud õlivanni põhja aga kui naks ära käis mehisema võtmega
keerates siis liikus juba kergelt, kinni keerasin oluliselt lühema varrega võtmega.
ain kirjutas:
igaks juhuks jälgi, kas jahutusvedeliku arvelt õlitase ei tõuse...
mhmh, hoian silma peal, siiani ei ole jahutusvedeliku tase grammigi vähenenud,
üks nädal veel tööl ja siis pikem puhkus, saab kohe rohkem massinaga kulgeda
mingi aeg peaks klapikambrikaaned maha keerama ja hüdrotõukureid visuaalselt hindama,
siis saab kinnitust, et see see klõbin tuleb ikka ülevalt poolt nagu häälest kuulda.
mul kolm varasemat GM-i mootoriga masinat sama häält teinud ja põhjuseks olid
tõukurid, esimese masina 1.3 mootoriga sai üle 150 000 km sõidetud "diisli" häälega
ja mootor töötaks veel edasi kui kere poleks küljest ära ussitanud,
ainult käigukaste läks kolm tükki selle aja jooksul.
( kui manuaalkast on juba pikalt ilma õlita töötand, siis õli lisamine lõpetab selle töö )