Ain, uus mõte oli juba seal pool lompi olemas. Umbes täpselt kõlaks see Ida Tejas (mida pole just palju) ja siis lisandiks võimalikud variandid Okla, Arkansa, Lousiana ja kui midagi pähe genereerib siis ka võimalus põigata Missouri, Kentuky, Tennesse, Alabama, Missouri. Või hoopis Florida ning sealt üles ning ka vasakule. Või hoopis ..... aga miks ka mitte .... :D. Variante on palju ja 10 osariiki pole jätkuvalt lipikut külge saanud.
Räägiks Jeebusest, mida siin mail ohtrasti ka liikvel, erinevatest ajastutest. Uuuemad on rahva tungival soovil vist masuudipresside liinilt väljastatud nii, et järgnev jutt ei puuduta raudtee ja põllumajandus ning raskemat maanteetranspordi sektorit.
Remark, huvitav millest see tuleb, et ühel pool lompi om mingi räme masuudilembide kogukond ja teisel pool lompi tavainime sellist haisutopsi ei vaata??!!
Aga ok. Üldiselt Jeebus siis sõidetav ning saab oma kohustustega hakkama. !7päevane autorendi aeg andis kokku ei rohkem ega vähem kui 3452 miili , mis teeb peale matemaatilist tehet maagilised 5555 km
. Üldiselt sellist edu ei oodanud, sest esimene nädal oli siiski suht uimamine aga lääne tejas ja uus mehhiklaste asumaad andsid tubli panuse oma pikkade vahemaadega.
Kompuuter väitis keskmiseks kütusekuluks 25,2mpg ehk 9,33 lärtsu siinse 100 kilomeetri kohta, mida telliskivi ja 3,6 näruse mootri kohta pole just palju eriti kui säästusõitmise nõkse ei tarvitanud vaid kohalike kombe kohaselt sai parempoolset pedaali ikka sõiduki kiirendamiseks kasutatud (eestis tundub tihtilugu et see pedaal on kalendriga asendatud). Tahho sain päris korduvalt redline või selle lähedusse igatahes.
Minu tagasihoidlik matemaatika andis natuke kulukama numbri, mis siis võrduks 10,68 l/100km. aga eks siin see ole see, et ei tea palju kütet paagis oli. Umbes täispaagi lähedane nummer aga ega seier kohe kuku kui esimene liiter sealt kadunud on.
Kaks asja, mis jeebuse puhul teemaks, pagass on väiksem kui mingil sedaanil v.a. kõrgus aga kui kardin peal siis peale kahe norm mõõtmes reisikohvri sinna ei mahu.Impala pagassi läks eduliselt samad kohvrid pluss spordikott + veel nipet näpet. Kui kardin ja istmed kokku pakkida siis mahub midagi vedama küll. Teine asi on see, et hoolimata Grand nimest on see tagumine pink ikka üks üsna ebaatraktiivne koht sõitmiseks, seega parem olla roolis või kaardilugeja.
Siis tekkis vaat, et retooriline küsimus, mida krt vanas jewroopas kütuse pealt korjatavate maksudega ikkagi tehakse. Uurisin netiavarusi ja näiteks Teksases on 20 kopikat galloni kohta tax ja seda nii bena kui masuudi kohta (kes täpsemalt tahab siis võib lugeda siit
https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_taxe ... ted_States ja üldist Texases kehtivatest maksudest siit
http://comptroller.texas.gov/taxes/).
Samas käib päris räme teedeehitus, nagu ikka seal. Pidevalt meisterdavad midagi ja teinekord väga pikkade lõikudena. Siin krt halavad 20 ja rohkem aastat ühe tartu ja kilulinna vahelise külatee ehitamisest. Ehk nagu ikka, ühed räägivad, teised teevad.
Mida veel, oli tore ja tahaks tagasi :D, mida varem seda parem aga eks näis kunas. Põhimõte on ikka sama. Et enne leia koht kuhu maanduda, siis pane mingid checkpoindid maha ja see mis nende pointide vahele jääb on suuresti kohapealne leiutamine. Saab piisavalt vaheldust ja ajalugu on näidanud, et selliselt ei poo end väga kinni kah.
Et kui mingi tark mõte pähe lendab eks kriban juurde. Praegu lõpetan aga joont alla ei tõmba.