... siis kohe läks pimedaks.
cady oli nööri küljes. väga lähedal van-ile.
ja kuna soendust ega tulesid polnud, siis pidi aknad lahti hoidma, et üldse midagi näha.
parktuled peale ja kojamehi kasutati poole pöörde kaupa ainult siis kui oli eluohtlik seis või üldse enam midagi ei näinud.
kuna niiskus oli suur, siis pidi aknaid lahti hoidma, et uduga seest ei kattuks kogu elamine.
ning sedasi siis 700km järjest ca +2kraadi ja padukas. iga 1,5h tagant vahetasime akusid van-iga, sest cady oma sai otsa ja teine siis seda laadis sedavõrd aega.
v.a. see lugu, et hommikul kl 05 keerates pärnusse, vaatan, et van-il kukkus sisuliselt alt ära üts tagumine ratas.
no mis teha. kuna 2 inimest pidi van-ist jöudma kl 08.30 notarisse tallinna - siis need sai kiirelt kl 06-se bussi peale sätitud.
autod lükkasime ühe statoili, teise kaubakeskuse parklasse. 3 polti oli korraga ära murdunud.
meie jäime siis 1,5h-ist unekest tegema van-i, et hommikul vara sekkuda. hommikul kl 07 oli vanis väga külm, ning see enam ei käivitunud. selgus et akujuhtmete kinnitused kõik puhta ära oksüdeerunud. järgmine tore töö vihma käes.
saime rattapoldid+mutrid ainult tallinnast (pärnus oli vaid esirataste omad), need saime kl 13 pärnu, kl 15ks saime remondiaja ja ca kl 16 saime tulema ja kl 18-19 siis tallinnas.
kuid oli kuulda, et Vana jõudis ka tolle cadyga ikka läbi ime eestimaapinnani ja koduni välja, oli teine üsna otsas olnud.
programmi koha pealt on Shurinile mudugi väike täpsustus, et oleks võinud ju selle ka raamesse sättida,
http://www.elu24.ee/?id=257400" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
me öösel küll läksime Minski peale kultuuritsema, kuid sattusime kogemata sama prospekti vastasmaja aadressile.