K: Deville
K: Deville
Tere,
Ei osanud antud soovi kuskile mujale poetada, ehk on õige alateema. Nimelt mõned nädalad tagasi läks käest minema minu hobi/pühapäeva auto, siis nüüd valitseb selline tühjuse tunne. Varasemalt olen palju kokku puutunud Saksa ja Inglise rauaga ja olen olnud iseenesest rahul, siis tegelikult olen Ameeriklasi ammu vaadanud, kuid nendeni mingil põhjusel jõudnud pole. Meeli on köitnud koguaeg Fleetwood alates aastast 1993, kuid selle masina saamine eestist on pea võimatu ja esimest Ameeriklast kohe tellida ja hirmkalli hinna eest osta, tundub natuke arutu temp, sest ehk ei suhestugi Ameerikamaa toodanguga. Olen ka vaadanud erinevaid Busse, mõnega isegi juba sõitnud, kuid lukku pole veel midagi pannud. Ameeriklasega alustamiseks olen seadnud hetkel hinnapiiri u 2000€, otseselt pole tegu mingi suure summaga, kuid selle eest saab suhteliselt palju juba. Tulles tagasi Cadillaci juurde, siis 2000€ eest võiks ju alustuseks mingi isendi saada, näiteks Deville ?! üht-teist olen jõudnud uurida ka ja lugenud erinevaid foorumeid, kuid alati on kellelgi midagi lisada, seega pöördukski teie poole, et mida peaks peale kõrvale ja käele hästi töötava mootori ja viisaka välimuse, antud isendil tähelepanu pöörama ?
Silmapiirile on jäänud see masin http://www.auto24.ee/used/1436758" onclick="window.open(this.href);return false; oskab sellest keegi midagi rääkida ? Nina on tal facelifti oma aga mingit muud infot ? Kindlasti on kellelgi ka mitte müügis olevaid isendeid, mida võib ka pakkuda !
Ette tänades
Raiko.
Ei osanud antud soovi kuskile mujale poetada, ehk on õige alateema. Nimelt mõned nädalad tagasi läks käest minema minu hobi/pühapäeva auto, siis nüüd valitseb selline tühjuse tunne. Varasemalt olen palju kokku puutunud Saksa ja Inglise rauaga ja olen olnud iseenesest rahul, siis tegelikult olen Ameeriklasi ammu vaadanud, kuid nendeni mingil põhjusel jõudnud pole. Meeli on köitnud koguaeg Fleetwood alates aastast 1993, kuid selle masina saamine eestist on pea võimatu ja esimest Ameeriklast kohe tellida ja hirmkalli hinna eest osta, tundub natuke arutu temp, sest ehk ei suhestugi Ameerikamaa toodanguga. Olen ka vaadanud erinevaid Busse, mõnega isegi juba sõitnud, kuid lukku pole veel midagi pannud. Ameeriklasega alustamiseks olen seadnud hetkel hinnapiiri u 2000€, otseselt pole tegu mingi suure summaga, kuid selle eest saab suhteliselt palju juba. Tulles tagasi Cadillaci juurde, siis 2000€ eest võiks ju alustuseks mingi isendi saada, näiteks Deville ?! üht-teist olen jõudnud uurida ka ja lugenud erinevaid foorumeid, kuid alati on kellelgi midagi lisada, seega pöördukski teie poole, et mida peaks peale kõrvale ja käele hästi töötava mootori ja viisaka välimuse, antud isendil tähelepanu pöörama ?
Silmapiirile on jäänud see masin http://www.auto24.ee/used/1436758" onclick="window.open(this.href);return false; oskab sellest keegi midagi rääkida ? Nina on tal facelifti oma aga mingit muud infot ? Kindlasti on kellelgi ka mitte müügis olevaid isendeid, mida võib ka pakkuda !
Ette tänades
Raiko.
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: K: Deville
No piltidelt näeb ju väga libe välja, päriselus ma pole seda kohanud. See hind tundub ka öiglane olema, kui köik on nii nagu jutt räägib.
Veidi vöiks ju spekuleerida esiotsa teemal, et see uuema kere nina on sinna tekkinud pärast vanema malli kokkupörget möne tahke objektiga....aga vöibolla ongi kellelgi lihtsalt palju vaba aega ja puudulik maitse olnud, et seda pookimist läbi viia.(täiesti subjektiivselt räägin, mulle meeldib vanem nina rohkem lihtsalt). Fakt on et tehasest see asi nii ei olnud.
Muidu on tegu tavalise komboga, lollikindel mootor ja mugav kulgemine, lihtne/odav remontida ja pidada.
2k eest vöin ka enda omast loobuda, aga ausaltöeldes pigem vöta see könealune isend
mul nii libe pole, eriti seest, no ja väljast ka 
Veidi vöiks ju spekuleerida esiotsa teemal, et see uuema kere nina on sinna tekkinud pärast vanema malli kokkupörget möne tahke objektiga....aga vöibolla ongi kellelgi lihtsalt palju vaba aega ja puudulik maitse olnud, et seda pookimist läbi viia.(täiesti subjektiivselt räägin, mulle meeldib vanem nina rohkem lihtsalt). Fakt on et tehasest see asi nii ei olnud.
Muidu on tegu tavalise komboga, lollikindel mootor ja mugav kulgemine, lihtne/odav remontida ja pidada.
2k eest vöin ka enda omast loobuda, aga ausaltöeldes pigem vöta see könealune isend


kkk
Re: K: Deville
Ega seda vist ei saagi teada, mis selle esiotsaga tegelikult juhtus ja kui ta on ka korralikult nö taastatud, siis on ju hästi. Selge on see, et pre facelift nina ongi see, mis selle masina täiuslikult ilusaks teeb. Uue ninaga muutus auto kohe hulga näotumaks. Olles ise suur tumeda välistooni ja heleda salongi austaja, siis valge/valge on selline vaimselt julge samm minu puhul. Päeva lõpuks ikkagi oleneb ost hinna ja toote suhtest, sest eks masin peab veenma oma hea sõiduga samuti. Ütleme nii, et hetkel veel kuskile poole ei torma, kuid üldiselt loodan leiduvad Devilled läbi vaadata. Tehnilist poolt ei pea siis rohkem kartma, kui Inglise elukatel, kus Lucase elekter on tarbija parim sõber.
Re: K: Deville
kunagi uurisin. oli jah avarii ja taastatud oli vist AB-s. Ja seetõttu pidi nina tsiba teist toonii olema kui muu auto. Ja mingeid pisivigu vist oli veel, ei mäleta enam. Aga jah, selle raha eest autot küll.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K: Deville
Põhjusmõtteliselt siis ei peaks antud isendit pelgama ? Muid asju, millele pöörata tähelepanu, mõned tüüpilised murekohad, probleemid ?
Re: K: Deville
Karta vast poleks vaja jah.
Mis seal ikka - vaata et kõik elektriga seotu toimiks, kaasa arvatud tagaamordindus (kompressor võiks süüte sisse lülides mingiks hetkeks käivituda), kliimandus samuti ja siis ikka see kõige tavalisem - veermiku kolinad, mootori töö ühtlus, kast võiks ilusti ja peaaegu märkamatult käike vahetada. Ega muud nagu väga polegi.
Jah, veakoodid vaata ka üle ikka - need ütlevad kõik mis vaja:
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=13&t=160" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis seal ikka - vaata et kõik elektriga seotu toimiks, kaasa arvatud tagaamordindus (kompressor võiks süüte sisse lülides mingiks hetkeks käivituda), kliimandus samuti ja siis ikka see kõige tavalisem - veermiku kolinad, mootori töö ühtlus, kast võiks ilusti ja peaaegu märkamatult käike vahetada. Ega muud nagu väga polegi.
Jah, veakoodid vaata ka üle ikka - need ütlevad kõik mis vaja:
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=13&t=160" onclick="window.open(this.href);return false;
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K: Deville
Veakoode on alati hea teada, kuid autol, millega kokkupuude eelnevalt absoluutselt puudub, oleks suht ulme vist hakata seal nuppude ja süütega mängima, kuniks asi ehk isegi õnnestuks. Ma eeldan, et veakoode ta viskab ise ette, kui süüde sisse panna ? nagu iga normaalne auto. Varuosadega on kuidas ? saadavus, hinnad, paigaldus ja ka muidu ütleme auto hooldus ?
Re: K: Deville
ei viska, ise pead uurima. pole seal keerulist midagi. kaks nuppu suudad ikka alla vajutada 
Kõike on saada varuosandusest, ei midagi defkat. AB on hea firma...

Kõike on saada varuosandusest, ei midagi defkat. AB on hea firma...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K: Deville
Võiks ju suuta.....eksole
Mis seal siis ikka, pühade ajal inimest kiusama ei hakka aga järgmisel nädalal vaatan looma üle ja mine tea, ehk saab ka foorumisse uue masina juurde.
Raiko.

Mis seal siis ikka, pühade ajal inimest kiusama ei hakka aga järgmisel nädalal vaatan looma üle ja mine tea, ehk saab ka foorumisse uue masina juurde.
Raiko.
Re: K: Deville
Omanik väidab olevat vahetanud õhkvedrustuse tavalise vedrustuse vastu. Pakutakse talle nö tavalist vedrustust või on tegemist mingi samodelkin lahendusega ?
Re: K: Deville
vaata siin otsinguga ringi, ei viitsi kõike sulle uuesti hakata välja kirjutama. Kõigest on räägitud foorumis ja inf olemas.
Caddyl pole õhkvedrustus per se vaid tagaamortidel on õhukamber millega reguleeritakse auto kõrgust.
ju siis tavaamordid pandud. Õhkamordi paar on mikis alla 100 taala teema. Kui kompressor pees on, siis teine teema, selle parandamise kohta ka siin infi küll.
aga aitab, jaanipäevale. häid pühi!
Caddyl pole õhkvedrustus per se vaid tagaamortidel on õhukamber millega reguleeritakse auto kõrgust.
ju siis tavaamordid pandud. Õhkamordi paar on mikis alla 100 taala teema. Kui kompressor pees on, siis teine teema, selle parandamise kohta ka siin infi küll.
aga aitab, jaanipäevale. häid pühi!
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K: Deville
Ei peagi uuesti üle kirjutama ja üleüldse ei ole kohustuslik vastata küsijale....või on ? Otsinguga olen ma plaju asju juba otsinud ja leidnud, kuid otsingumootorid on aegade algusest paras jura ja sealt sobiliku info leidmine paras õnnemäng.
Häid pühi jah !
Häid pühi jah !
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: K: Deville
Ilmselt on vahetatud ka elektriga juhitavad esiamordid, need surevad vanadel autodel meie teedel minutitega ja asendatakse passiivsetega, suurt muutust ei märka ilmselt keegi, peale auto aju mis käsib sul ekraanil koguaeg ride controlli serviisida.
Minu autol ka kompressor ei tööta, aga pole ka vaja sest asendasin väsinud tagavedrud kunagi camaro esimestega mis toimivad superhästi.
Varuosade poolt on 94 ainuöige aasta, sest juba 95 muutus esisilla ehitus veidi ja stabikakondid hakkasid maksma idiootset hinda, täpselt ei mäleta aga umbes 20vs80 euri tk.
Minu autol ka kompressor ei tööta, aga pole ka vaja sest asendasin väsinud tagavedrud kunagi camaro esimestega mis toimivad superhästi.
Varuosade poolt on 94 ainuöige aasta, sest juba 95 muutus esisilla ehitus veidi ja stabikakondid hakkasid maksma idiootset hinda, täpselt ei mäleta aga umbes 20vs80 euri tk.
kkk
Re: K: Deville
Hea teada taaskord, et 94 võiks olla selline hea aastakäik. Kas amordid on elektriga, õhuga või mitte millegagi juhitavad, see vast ei omagi tähtsust. kui ikka asi on lahendatud korrektselt, siis peaks sõidumõnu säilima. Siiani on autode puhul ikka häirinud veateated, kui ikka mingi asi hingele asu ei anna ja seda enam, et ise ei saa suurt midagi tehagi, siis kisub asi hapuks.
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: K: Deville
Amortidest tulenevad veakoodid saab eemaldada kui pistikutesse vastavad takistid lisada
kkk