Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 15:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Tahan osta 1987 DeVillet
PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 18:34 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Mida arvata sellisest isendist ?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/103/auto_php-id=835103-www_auto24_ee.html

Kuna alles sisenemas Cadillac'ide maailma siis oskab ehk keegi targem nõu anda,
et mida kindlasti kontrollima peaks masina juures enne ostmist ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 19:15 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
See ostuplats on paras naljanumber, mingit adekvaatset infot pole sealt auto kohta muud loota kui "tuli treileriga, köik on tiptop korras".
Muidu nagu tavaliselt ikka, see 4.1 on ikaldus,tseki et mahlad sees ja segi poleks, vaata et lisad ja kast toimivad, ehkki ka see suht keeruline sest numbrite puudumise ettekäändel saad proovisöitu teha kuskil nende tagaaias kus max 2 käigu sisse saab.
Rooste esineb neil autodel rattakoobastes taga ja ka ees.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 19:18 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Ei taha ära ehmatada, aga nagu ilmselt enamik siit foorumist ütleks, siis 4.1 tasuks üldiselt vältida. Peetakse halvaks mootoriks kuna on probleeme õlitusega, jahutusega jne. Nukkvõll tavaliselt kulub mingi aja peale ära. Kõik oleneb kuidas autot on hoitud ja kuidas hoitakse edasi. Kere ja veermik on muidu üldiselt sellise kerega caddydel suhteliselt tugev. Minu äsja soetatud Fleetwood on nii põhja alt kui kere poolest väga tugev, kuid oli kah peal 4.1 ning algusest peale rämeda kolksuga. Pakuks sulle tulla vaatama kui auto oleks veel Tallinnas, niisama pole vast väga mõtet tulla autot siit tükk maad eemale uurima. Kõige lihtsam ja probleemivabam on üldiselt 4.5 Auto24 on üks müügis kah kuid kered neil just eriti head vist pole.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 19:47 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
4.5 ja 4.9 on pmtselt üks-sama mootor, ja vöimalusel tasub alati suurema kubatuuriga vötta sest kütusekulus vahet pole, küll aga on möni vedav eeslijöud juures, ehk 134 vs 150kw
Roostetama ei hakkagi nad pöhjaalt, vaid rattakoobastest. Eest amordikannudest eestpoolt mis tavaliselt paistab ka kapotialt kätte kui tähelepanelikult vaadata, ja tagant rattakoobas sellest osast mis vastu tagaistet jääb, ning samuti amordi ümbrusest.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Mär 2012, 20:07 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Tänud info eest, eks vaatan kohapeal mõlemad üle ja siis mõtleb edasi.
4.5 mootoriga isend on oluliselt räsitum vähemalt piltide peal kui 4.1
aga eks piltide peal näevad asjad enamasti paremad välja kui tegelikuses.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Mär 2012, 04:31 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
kui 4.1 on kerepoolest eriti libe, siis on lubatud seda osta nii, et 4.5 või 4.9 osturaha on öökapil valmis kogyaeg.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Mär 2012, 11:15 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Tõstsin selle teema eraldi pealkirja alla.
Aga jah - eelkõnelejad on juba kõik ära rääkinud, mis seal muud ikka lisada.
Kontrollida enne ostu tuleks tavalised asjad - kolinad veermikus, et kõik vidinad töötaks, et kõik nubinad ja liistukesed olemas oleks (uute otsimine võib päris kulukaks minna) ja muidugi kõik veakoodid välja võtta.
Alguses kui käima paned, kustuta kõik koodid ära, siis las töötab soojaks et näha kas mootor üle ei kuumene, sõidad ka natuke palju seal saab seda teha ja siis vaatad uuesti veakoodid üle.
Koodide vaatamise, kustutamise ja tähenduse juhised on siin foorumi tehnilise osa all.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 14:21 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Sai siis vaatamas käidud ja peale sisse istumist väga välja tulla enam ei tahtnud :drool

Mootor läks probleemideta käima ja hääles midagi võõrast kuulda ei olnud, mitte et varem nii lähedalt V8 häält kuulnud oleks, aga tundus ok.
Vead sai ära resetitud ja pärast mõningast käimist ja sõitmist tuli juurde allolevatele P95:

P12 No Distributor Signal
P24 Vehicle Speed Sensor signal to TCC
P52 PCM Memory Reset
P90 VCC/TCC Brake Switch/Park/Neutral switch Input Circuit Problem
P95 Engine Stall Detected

Esiklaasist jookseb praegu ülevalt alla välja keskkohast natuke juhipoole ( ilmselt segab TÜV-d )
USA hinnakirjadest vaadates leidsin esiklaasi $300 eest.

P24 ei meeldi kohe mitte, platsipeal ruumi nii vähe et ainult 1. oli sees.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 14:35 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
koodid sul võetud seisva mootoriga?
See seletaks P12, 24, 95 (12 võib ilmuda ka tühja aku puhul aga muidugi võib ka jagajas asuv moodul kutu olla või siis mooduli kontaktid)
P52 räägib, et tegid koodide kustutamise,
P90 ütleb piduritule lüliti jama olema (asub piduripedaali varre juures) - vaata kas tal juhtmed ikka küljes ja pedaali vajutades ikka lülitit surutakse. Kui eelnev on OK, siis ta ise ilmselt surnud.

Üldiselt kõik suht tühised koodid....

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 14:41 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Töötava mootoriga

Edit: Nagu ma nüüd just lugesin siis oleks pidanud seda tegema seisva mootoriga süüde sees.

Edit2: Aku oli täiesti tühi, sai teise aku pealt käivitatud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 14:46 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
P24 - VSS - see on tavaline magnet kuskil kasti serva küljes - vaata kontaktid üle ja puhasta sensor ära - kui ta vigane, peaks ta tegema igasugust nalja - spido näitu hüpitama, ABS tule põlema panema jms.

Edit: koode kontrollid töötava mootoriga ofkoors

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 14:50 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Ega ei tea peast öelda palju esiklaasi vahetus võiks maksma minna ?
USA poodidest $300 tavaline klaas


Viimati muutis zpotoloom, 27 Mär 2012, 14:54, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 14:53 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
klaasitöökoda ütleb.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 14:58 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Tänud, klaasitöökoda tõesti ütles, isegi mahub eelarvesse.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Mär 2012, 16:15 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Ei tea, kas oleks siis paistlik hakata juba soovima vaikselt muretuid miile?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9