Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 12:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: O:Yseeria 5,0 koos kastiga
PostitusPostitatud: 07 Apr 2010, 15:29 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Aug 2009, 09:59
Postitusi: 18
Kuna hr Imrega sai minu autost jutustatud ja on selge pilt et suurem jagu tehnikat võib maha kanda siis esialgu prooviks kaaluda kas saab ka läbi et peale panna sama asi mis seal juba on.

teadagi on tegu 5,0 oldsu mootoriga. kast on th 200r4 vist
kui on sellist siis vaataks üle.

enda oma on nagu Imre väitis siis kohvi. Kast on ka kohe kohe jahe.

autoks siis 86 fleetwood.

tel 53 900 300.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2010, 16:21 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
kui sul põhimised asjad, nagu mootor ja kast läbi on, siis mina soovitaks küll 472 või 500 mootori poole vaadata. Need istuvad koos TH400 kastiga kenasti paika ja minu meelest pole isegi mootori käppasid vaja ümber teha.
Oli ju vanematel samal raamil/kerel 500 ja 472 vahel.
Või siis uuema aja 350 pritsungimootorit võib kah soovitada.
Oldsu 305 on õnnetusehunnik anyway ja 200R4 ei hiilga kah just tugevusega.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2010, 18:15 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Mul üldiselt on see sama kombo ühel fleedil vahel, ei tea muidugi palju see sinu omast parem on. Mul neid igatahes vaja ei lähe ilmselt. Mootorit saab kabiinist käima keerata, edasi tömbas enamvähem normaalselt, kast töötas ka a on nüüdseks ölist tühjaks voolanud(pöhjavanni tihend)
Mootorile tuli mu mäletamist mööda ka mingi tiks soojalt sisse, pead ei anna.
Samuti on pakkuda üks mingisuguse defektiga selline mootor, mis täit tiiru ringi ei viitsi käia.

Et kui otsustad lahkama hakata enda omasid ehk saad sellest postist mingit abi.

Aini soovitatud asjad on muidugi targemad ette vötta, selle asemel et selle 5.0 oma aega raisata.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2010, 22:02 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
+1

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2010, 23:57 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Aug 2009, 09:59
Postitusi: 18
ain kirjutas:
kui sul põhimised asjad, nagu mootor ja kast läbi on, siis mina soovitaks küll 472 või 500 mootori poole vaadata. Need istuvad koos TH400 kastiga kenasti paika ja minu meelest pole isegi mootori käppasid vaja ümber teha.
Oli ju vanematel samal raamil/kerel 500 ja 472 vahel.
Või siis uuema aja 350 pritsungimootorit võib kah soovitada.
Oldsu 305 on õnnetusehunnik anyway ja 200R4 ei hiilga kah just tugevusega.

Kõik oleks ju tore kui teaks et kas sinna ka kõik need pudinad mis hetkel mu mootori küljes ka sobivad, ntx kas genekad jne on 472 küljes samad või ei ole mitte jne. Sest nagu teada on meite riigis igal asjal millele on tahtja ka kullahind, ning seda ka siis kui kõik pulgad on puudu.
Julgen arvata et ega nüüd 472 või 500 koos kastiga just soodsalt ei leia.
Kuna oma mootori küljes kõik pulgad on alles ja tunduvad töötavat siis on eeldus et leides ploki kus kõik on ära kakutud siis oleks omalt võtta ilma lisakuludeta.

või tahab keegi pakkuda 472/ 500 mootorit nö bolt on lahenduseks kus kõik oleks küljes?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Apr 2010, 02:20 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Psychodad kirjutas:
ain kirjutas:
kui sul põhimised asjad, nagu mootor ja kast läbi on, siis mina soovitaks küll 472 või 500 mootori poole vaadata. Need istuvad koos TH400 kastiga kenasti paika ja minu meelest pole isegi mootori käppasid vaja ümber teha.
Oli ju vanematel samal raamil/kerel 500 ja 472 vahel.
Või siis uuema aja 350 pritsungimootorit võib kah soovitada.
Oldsu 305 on õnnetusehunnik anyway ja 200R4 ei hiilga kah just tugevusega.

Kõik oleks ju tore kui teaks et kas sinna ka kõik need pudinad mis hetkel mu mootori küljes ka sobivad, ntx kas genekad jne on 472 küljes samad või ei ole mitte jne. Sest nagu teada on meite riigis igal asjal millele on tahtja ka kullahind, ning seda ka siis kui kõik pulgad on puudu.
Julgen arvata et ega nüüd 472 või 500 koos kastiga just soodsalt ei leia.
Kuna oma mootori küljes kõik pulgad on alles ja tunduvad töötavat siis on eeldus et leides ploki kus kõik on ära kakutud siis oleks omalt võtta ilma lisakuludeta.

või tahab keegi pakkuda 472/ 500 mootorit nö bolt on lahenduseks kus kõik oleks küljes?


ega sulle siinmail neid eriti pakuta, kõige lihtsam mikistanist osta. hinnad liiguvad sealmail 500 usd juures, võib juhtuda, et koos kastiga. iseenesest on sinu pudinatest kasutuskõlbulikud genekas ja roolivõimupump. samas on need mikimaal reeglina konedel küljes. kõige kiirem variant on sul ilmselt oma rahapakk kodanik 90deville õuele sikutada ja saad massina operatiivselt liikvele. hiljem aega paadiankrut hankida.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9