Eldorado '97

Remont jms.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Eldorado '97

Post by ain »

Mul ongi FE3 vedrustus. Ja ostsin kiviautost.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Jäääck
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 05 Sep 2009, 16:08
Location: Tallinn

Re: Eldorado '97

Post by Jäääck »

Sai siin veits mikide foorumites kolatud,

Minu ETC'l peaks olema FE3 vedrud ja väidavad, et kui nüüd panna FE1 amordid siis ei tohiks auto tegelikult pehmeks minna.

FE is all about spring rate:
FE1 = Soft Springs
FE3 = Stiffer Springs
F45 and F55 is for strut technology:
F45 is CVRSS (conventional fluid inside the struts, the flow is controls by valves - i.e. varies the obstruction)
F55 is Magnaride (magnetic fluid inside the struts, the flow is controlled by coils altering the fluid viscosity - i.e. constant obstruction but different viscosity)

You can have the following combinations:
FE1 w/o F45 or F55 (SLS, ESC, DHS)
FE1 w/ F45 (same as above)
FE3 w/F45 (STS, ETC and DTC)
FE3 w/F55 (late '02 and all 03 STS only) - recently also available on cars like Ferrari, Lamborghini...

FE3 cars also come with two fron sway bar diamters: Sport (thicker) and Standard (same as FE1)


you could use FE3 springs or FE1 springs on an active strut -
and it won't change how the active strut works -
the ride will be firmer/harsher with the FE3 springs -

likewise -
you you could use FE3 springs or FE1 springs on a PASSIVE strut -
and it won't change how the passive strut works -
the ride will still be firmer/harsher with the FE3 springs -

Ei tahaks autot väga pehmeks.. Täna sõidan Lincoln Town Car'iga. See ikka bit too much :gaah

Kiviautos pole ühegi amordi juures(välja arvatud ühed delcod) kirjas mis ta täpselt on..
Eldorado ETC '97
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Eldorado '97

Post by ain »

jah, vedru on tähtis - sellele ka viitasin. Amort on amort, mõni firma jäigem, mõni pehmem...
Monroe esimesed olid näiteks alguses päris jäigad, siis mingi aja pärast loksusid tsiba pehmemaks.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Jäääck
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 05 Sep 2009, 16:08
Location: Tallinn

Re: Eldorado '97

Post by Jäääck »

Aga kuidas sa arusaad milline vedru või amort mis on. Kiviautos 0 infot selle kohta..
Ainult Delcol kirjas, et FE1. Mikid foorumis räägivad, et kõik after market on FE1 ainult, et ametliku infot selle kohta ei leia.
Eldorado ETC '97
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Eldorado '97

Post by ain »

vedru koodist peab välja tulema, kas FE3 või FE1.
Passiivamordil sellist jaotust pole. Iga tootja räägib oma lehel mis ja kus.

Need FE koodid on GM sisesed ja teistele tootjatele suht savi.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Jäääck
vaikne vend
Posts: 22
Joined: 05 Sep 2009, 16:08
Location: Tallinn

Re: Eldorado '97

Post by Jäääck »

Nüüd siis jõudis kätte see hetk kus on vaja kaane tihendeid vahetama. Kas kellegil on soovitusi kus lasta see töö teha?
Eldorado ETC '97
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Eldorado '97

Post by ain »

Ei julge kedagi soovitada. Endal pole vaja läinud ja viimastest remontimistest siin on ka aega pikalt möödas.
Kasutaja Hendrik siin justkui meenub, et lasi motot teha ja jäi rahule.
Uuri tema käest.

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2494
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Post Reply