1956 Caddy käigukst
1956 Caddy käigukst
Natukene hädas. Pole püüdnud süüvida automaatkasti hingeellu, rohkem vanakooli ja manuaali mees. Probleem selles, et sisu kastis kõik uus, aga ei saa teda õigel ajal käike vahetama, st. et pöörded lähevad ebamõistlikult kõrgele, enne kui käiku vahetab ja siis tuleb ka enne veel natuke gaasi järele anda. Neljas läheb sisse nt. alles 100km/h kui siis gaasi järele annan.
Re: 1956 Caddy käigukst
Kas see kast on sul vaakumiga lülitav või throttle-cable´ga?
esimesel juhul võib vacuum actuator olla suremas, teisel juhul kaablit vaja reguleerida?
esimesel juhul võib vacuum actuator olla suremas, teisel juhul kaablit vaja reguleerida?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1956 Caddy käigukst
Vaakumit seal küll ei ole.
Re: 1956 Caddy käigukst
OK, siis on ikka see kaabli seadistuse teema. Kui peale kastiremonti jäi samasse asendisse/seadesse, sealt võibki tulla anomaalia peale.
Õli ikka normis ja piisav kogus? Filtrit tal ju ka pole, on vist ainult pestav sõel?
Õli ikka normis ja piisav kogus? Filtrit tal ju ka pole, on vist ainult pestav sõel?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: 1956 Caddy käigukst
Mis kast seal on üldse?
64l polnud seal mingeid trosse muarust, vaid hoob mida tuli regullida päris kaua enne kui vahetused normaalseks läksid.
64l polnud seal mingeid trosse muarust, vaid hoob mida tuli regullida päris kaua enne kui vahetused normaalseks läksid.
kkk
Re: 1956 Caddy käigukst
´64 oli juba uuem kast.
´56 oli see Hydra-Matic, millel polnud turbiinigi, oli miskine hydro coupling teema. Ega ise ka täpselt ei tea aga nii ta oli.
´56 oli see Hydra-Matic, millel polnud turbiinigi, oli miskine hydro coupling teema. Ega ise ka täpselt ei tea aga nii ta oli.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1956 Caddy käigukst
Kõik on mehaanilise hoovastikuga, st. roolisamba käiguvahetajast kasti ja kastist karbussi hoovastikku. Filter on tal kastis sees ja see kast on varasemaga võrreldes juba samm edasi, sest tal on ka parcing asend olemas. Roolisamba hoovastikust pole reguleerida midagi, sest sellel on kindlad asndid määratud D, P, R jne. Teise hoovastiku reguleerimine ei taha tulemust anda. Ehk oskab keegi selle reguleerimise osas soovitusi anda?
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: 1956 Caddy käigukst
Ei viitsinud süveneda aga googeldasin mõned lingid valmis
https://www.google.ee/search?q=cadillac ... Baz_y2CW5M" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ühes topicus sääl valikutes: " I would let off the gas then hit it again and it would shift. "
http://forums.cadillaclasalleclub.org/i ... c=114817.0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.ee/search?q=cadillac ... Baz_y2CW5M" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ühes topicus sääl valikutes: " I would let off the gas then hit it again and it would shift. "
http://forums.cadillaclasalleclub.org/i ... c=114817.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: 1956 Caddy käigukst
remondimanuaali pead ikkagi tudeerima:
As you know there are several rods that can be adjusted, the TV rod, the throttle control rod from the carb and the one going to the pedal and finally the throttle return. Any minor adjustment tweaks made to either one of these it will affect the others.
Besides the steps from the manual under the Fuel and Exhaust, and Hydramtic sections there are also a few tips in the Servicesman that could help in getting these set properly.
Accelerator to carpet clearance
Alternate adjustment for throttle return.
Elik kasti ja gaasihoovastik peab reguleeritud saama, muidu pole ka õiget toimimist. Any of these adjustments should not force the rods to either push or pull the throttle lever at the carb. I think you are almost there with the fine tuning, just a matter of getting those rods set correctly.
As you know there are several rods that can be adjusted, the TV rod, the throttle control rod from the carb and the one going to the pedal and finally the throttle return. Any minor adjustment tweaks made to either one of these it will affect the others.
Besides the steps from the manual under the Fuel and Exhaust, and Hydramtic sections there are also a few tips in the Servicesman that could help in getting these set properly.
Accelerator to carpet clearance
Alternate adjustment for throttle return.
Elik kasti ja gaasihoovastik peab reguleeritud saama, muidu pole ka õiget toimimist. Any of these adjustments should not force the rods to either push or pull the throttle lever at the carb. I think you are almost there with the fine tuning, just a matter of getting those rods set correctly.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: 1956 Caddy käigukst
aini jutule lisaks väike topic (äsja uuendatud sisuga kast) http://forums.cadillaclasalleclub.org/i ... c=111329.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: 1956 Caddy käigukst
sul Andres ju remondimanuaal plaadi peal olemas? Kui ei ole, siis küsi minu käest 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).