Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 13:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2017, 11:00 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 10 Aug 2016, 16:23
Postitusi: 13
Tere.
Auto Cadillac Deville 1997.

Selline olukord juhtunud auto käigukastiga. Auto käivitad, lased seista kuni temperatus jaab 56-60graadi juures, läkkad kangi D asendise ja hakkad liikuma. Sõites käigud vahetad sujuvalt probleemite. Õli normis, kontrollitud. Kulmalt veel tuleb mingi hääl, käigukasti ja mootori vahet kus asub vee pump. Hääle tunne: rulliku laager on kuiv (SEE ASI ON KUI KÜLM TEHNIKA!!!!). Maantel sõites 10-15 km kõik käigud töötavad, ja järskult kaob 4 käik, lükkab 3le, ja enam ei vaheta. Kui lased kiirus alla 50km, ja edasi hakkad rahulikult kiirus võtma, siis lükkab korraks 4 käik sisse, ja vahetad alla 3dale. Veokood näitab P1971, P0856.
Ise arvan et mingi solinoid tuksis, kinni jääb soojalt. Aga Kindel ei ole.
Käigukasti viga hakkas peale seda, kui lasin korralikult mootori pöördese, andsin kõikedele hobujõule vabalt joosta. :eye
Äkki on juhtunud sarnane viga kellegil? Kõik arvamused, lahendused teretulnud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2017, 11:30 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
veakoode näed siit:

viewtopic.php?f=13&t=162

* P0856 - Powertrain Indicated Traction Control Malfunction
* B1971 - Inadvertent Power
* B1983 - Device Power Circuit Low
* B0856 - Battery 2 Out of Range

aku sul surnud algatuseks, teiseks on traction controli viga - kas abs ja TC tuled põlevad armatuuris? kas kõikidel anduritel juhtmed küljes?
Solenoidid ei jää kinni vaid lähevad katki.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2017, 12:11 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 10 Aug 2016, 16:23
Postitusi: 13
ain kirjutas:
veakoode näed siit:

viewtopic.php?f=13&t=162" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

* P0856 - Powertrain Indicated Traction Control Malfunction
* B1971 - Inadvertent Power
* B1983 - Device Power Circuit Low
* B0856 - Battery 2 Out of Range

aku sul surnud algatuseks, teiseks on traction controli viga - kas abs ja TC tuled põlevad armatuuris? kas kõikidel anduritel juhtmed küljes?
Solenoidid ei jää kinni vaid lähevad katki.


Tere Ain.
Abs tuli ei põle. Truction control hakkab tööle, kui kohapeal hakkal liikuma. Vasak esi rattal õõtshoova kuulliigend ja roolivarras on lõtk, see tõttu hakkab tüüle (ei ole kindel). Lähi ajal vahetan Varuosa laos on.
Pistikud on kõikidel anduritel küljes.
Akku on JAH, väsinud ajaga. 5minuti valgus põleb ja enam voolu ei jätku autod käivitada. Aga nii käivitab mootori probleemita. Sõites akku vool armatuuri näit 13,8 vahest 14,5 (võin eksida mõni tühik).
Kas käigukasi jamad, võivad akkust tekkida????
Ja vaga imelik, kaigukastu jamad hakkavad kui tehnika läheb soojaks. :?


Lugupidamisega


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2017, 21:40 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 10 Aug 2016, 16:23
Postitusi: 13
Tere.
Infoks. Sain vahetatud akkut. Armatuuril näitab 13.8-14.2volti. Peale akku vahetus, käigukast toimis hasti aga umbes 30km sõites hakkas jalle jamama.
Loetub veokoodid :
P0603 (see viga on normis, kui akkut vahetad) aru saadav
P1971 aru saadav
P1552 see oli ennem.

Käigakasti viga ei ole kõrvaldatud. Hääl jai ikka kuulda. Külmalt hääl suurem, soojalt ainult suuremate mootori pöörtedes.

Kas ei ole kellegil juhtunud sellist vigu?
Milliseg ettepanekud?????

Pistikud kontrollida, vaadata et niskust ei oleks????? Ühel teisel autol oli sarnane viga käigukastiga, viskas avariirezime sooja mootoriga.
Ette tanan.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2017, 21:56 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
igasugune kasti viga peaks sul ekraanil kirjutama ja veakoodi näitama.
See undamine, ma pakun pole kasti käiguveaga seotud. proovi leida, mis asi sul seal kapoti all undab.
4 käik - sa mõtled selle all overdrive´i?

Overdrive väljalükkamise vead reeglina on:
* P0715 - Input/Turbine Speed Sensor Circuit Malfunction
* P0716 - Input Speed Sensor Circuit Intermittent
* P0717 - Input Speed Sensor Circuit Low Input
* P0718 - Input/Turbine Speed Sensor Circuit Intermittent

5 taalane jublakas mille vahetamiseks pead kasti maha võtma ja üsna laiali harutama.

netist jäi silma:

This is what my FSM states for no 4th gear:

1-2 Shift Solenoid Valve
Inoperative
Debris
Pinched wires

3-4 Shift Valve Bore Plug
Misassembled

4th Band
Burned, slipping, missing

4th Servo Cover
Cracked

4th Servo Pin
Broken, seized

4th Servo Piston
Damaged

4th Servo Seals
Rolled, cut or damaged

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Jaan 2017, 10:22 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 10 Aug 2016, 16:23
Postitusi: 13
Tere.
Overdrive nägu eriti ei või olla, kuna veokoodid ei tule. :?
Veel infoks, ennem kui hakkab 4käik jamama, panin tahele et sõiduajal auto hakkab veidi tõmblema, alates 3 käigust mootori pöörded umbes 1400-1600vahel (tunne kui mingi süttepoli eba ühtlaseks annab sädet), see juhtub kui, auto jälle sojaks saab.
Küünlad just vahetatud mõni tuhanded tagasi.
Katsun proovida:
1. Generaatori kontrollida (äkki kõigud pinge või midagi jamab et elektroonika saab ebaühtlane vool) armatuuril näitab voltage arusaamatu, hommikul käimas 14.3, 30min sõites mõni koord 14,6 või 13,8
2. Pistikud kontroll
3. Hääl mis tuleb kapotti all, on olemas spets tools selle jaoks.
Aga arvatavasti midagi sellest ei tule.

Ise tunne et mingi andur ikka saab vale info, töötad aga kehvaks.
Või filter käigukastil umbes, peale argresiivse sõidus imes karteri all oleva mustuse. :irked


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Jaan 2017, 12:31 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
4 käik ongi overdrive.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Veebr 2017, 13:21 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 10 Aug 2016, 16:23
Postitusi: 13
Tere.
Nii, infoks 3 käiku enam ka ei ole, hääl jäi sama, veits tuli juurde nägu midagi hõõrub kui annad poored üles poole. Arvatavasti AB tegi mitte korrektselt käigukasti restaureerimine, kuna umbes 15-20tuhat km tagasi oli saama sümptom. Millised arvamused, ette panekud? Kes meil Tallinnas teeb korralikult käigu kasti remonti?
Ise saan käigukasti maha võtta.

Lugupidamisega


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Veebr 2017, 13:32 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
AB-sse tagasi, las teevad garantiiremondi.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Veebr 2017, 14:07 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 10 Aug 2016, 16:23
Postitusi: 13
ain kirjutas:
AB-sse tagasi, las teevad garantiiremondi.


Oli aega tagasi, eelmise omanikul.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Veebr 2017, 14:25 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 10 Aug 2016, 16:23
Postitusi: 13
Ja veel teemaks.
Eelmisel omanukult sõiduajal oli vibratsion. Praegu seisuga, panen tähele et, sama asi juhtub kui auto on külm. Kui on soojaks läheb, siis kaob ära. Kui annad pöörded sõidu ajal suurem sooja mootoril, siis auto hakkab ujuma tee peal vasakule-paremale (nägu auto teekattele roopase saanud).
Müstiline seisukord :?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Veebr 2017, 15:47 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
vii remonti, ise sa neid asju korda anyway ei saa. Kast tahab ilmselgelt remonti, ujumist võivad tekitada igat masti kulunud puksid sildades jne.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Veebr 2017, 12:19 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 10 Aug 2016, 16:23
Postitusi: 13
Tere.
Lõppuks viskas veokoodi välja
P0741
C1225
Kui kustutada veod, siis kohe ei tule.
Aga ajalugu mis oli autoga tehtud selline. Umbes 20t km tagasi oli vahetatud käigukasti välja. Ennem seda oli sama jama. Ja nüüd on sama sümptomit.
Külmalt käigukast töötab, nii kui läheb soojaks, õli läheb vedelemaks, hakkab jamama. Suurte mootori pöördader annab vilistamise häält. Siin on mingi asi õli servega. Kas turbiin mis remondi käigus ei ole välja vahetanud, või ise õli pump mis asub käigukasti sees.
Ise ennast turbinid kunagi saavad ka otsas. Kui vaadata hetkene läbisõit autol, siis annab mõelda sellel. Katsun autod tõstuki üles tõsta, ja kuulda, kus see hääl tuleb. Võimalik et, seda annab mingi otsuse, mis teha edasi.
Õli vahetus arvatavasi ei tee midagi. Olen internetis lugenud, ühel kodanikul oli samad sümptomid, oli hääl, ja temal oli see kogu aeg (nii külmalt, kui soojalt). Lahendus temal oli, milist jutt lõppes foorumis, oli plaan teine käigukasti asendata.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Veebr 2017, 15:50 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
P0741, see ju ütleb kõik.
Kas TCC juhtmestik/solenoid või konverteri tihendid/konverter ise. Kuna see sul juba vilistab ka, siis kast maha ja uus konverter asemele.
Solenoidi/juhtmestiku vea puhul kaotad nii liitrikese kütusekulus ja vaatad veatuld, mingeid muid anomaaliaid ei teki.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Veebr 2017, 16:33 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 10 Aug 2016, 16:23
Postitusi: 13
ain kirjutas:
P0741, see ju ütleb kõik.
Kas TCC juhtmestik/solenoid või konverteri tihendid/konverter ise. Kuna see sul juba vilistab ka, siis kast maha ja uus konverter asemele.
Solenoidi/juhtmestiku vea puhul kaotad nii liitrikese kütusekulus ja vaatad veatuld, mingeid muid anomaaliaid ei teki.


Aga nüüd kas kettad on korras käigukastil. Või siis asi väga hulluks läinud. Kahe otsaline asi.
Tasub kasutatud Convertorit paigaldada???


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9