Cadillac Club Estonia
https://forum.cadillacclub.ee/

Paadiankru pritse jutt
https://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=2260
1. leht 2-st

Autor:  DevilDeville [ 12 Sept 2014, 00:34 ]
Teema pealkiri:  Paadiankru pritse jutt

Tulevikutarbeks pead tekitama 500 kuubise kone ja siis selleotsa selle:

Pilt

Autor:  antoonio [ 12 Sept 2014, 00:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

eks tekitaks igast vigureid, a see va rahakott on piduriks :hmm

Autor:  ain [ 12 Sept 2014, 07:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

see on nii huvitav teema et ma tõstsin ta eraldi teemaks kohe.

Martiini näidatu on huvitav jupstükk aga miks siis juba mitte 8punkti pritse panna?
Sama tegija pakub:
http://www.fuelairspark.com/fas/ez-efi-2-0r-self-tuning-engine-control-system-multi-port-retro-fit-typehtml/
Minu arusaamisel multiport ikkagi asjalikum, paremini reguleeritav, samuti pea poole soodsama hinnaga. Eks see ilus värviline touchscreen on ju tore asi aga ta veidi elektriistme või -peegli teema - kui korra ära seadistatud siis vajadus tema järgi puudub. :)
Miks siis mitte teha seadistus arvutiga ja call it for day...

Autor:  DevilDeville [ 12 Sept 2014, 08:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

Harkpurset ei soovitanud seepärast, et pole korrektset kollektorit olemas. Antud reaalsuses on ainus võimalus teha alumiiniumist karpakollektorile pihustiaugud või siis ehitada lehtmetallist nullist. Tegelikult olen ise juba tükimat aega plaaninud sisse skaneerida üks mootori ülemine ots ja siis sellepeale joonistada mitmes kihis kokkupolditav ning otsas paikneva siibriga tunnel ram. Mida suudaks alumiiniumist välja freesida. Sellele oleks loomulikult otstarbekas juba MS külge pookida. Kuluefektiivsuse võtmes võinii.

Tegelikult on paari neeru ja vasaku silma eest võimalik soetada ka valmis harkpurse karpakollektoril:

http://www.promracing.com/pro-m-efi-engine-management-systems/cadillac-complete-efi-systems.html

Kuigi taatide kodulehel asi hetkel välja ei paista, on neid mõned kunagi tehtud ja vajadusel tehakse veel, nii ca 5000 mikiraha eest vms.

Autor:  ain [ 12 Sept 2014, 09:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

368cid sisselase on alumiiniumist näituseks.

Autor:  antoonio [ 12 Sept 2014, 10:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

ma nii ääriveeri küsiks, palju see 500cid mootori ehitus üldse $$$ küsib?? Alates siis ühe sobiva tooriku leidmisest kuni Martini tasemel valmisproduktini jõudmiseks (eeldusel, et stripile ei minda ja asi jääb maanteekõlbulikuks s.t. et ülekannetega lolliks ei läheks ja asi ainult kummikärsatamise setupi ei eviks).

Pritsungi hind oleks olemas :) (alates 2,2 rohelisest rublast).


PS: saaks ehk viisaastaku plaani kuidagi koostada.

Autor:  ain [ 12 Sept 2014, 10:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

Martiini vast teab täpsemalt aga eeldusel et mootori siit kätte saad, võiks arvestada nii 3000 eurikuga karburaatoriga tänavamootorile.
See siis sisaldaks kogu metallikola ülekäimist ja uusi palikaid sees - nukk, saaled, rõngad, tihendid jne jne jne
Kui tahad performancet, siis see maksab ja hinnad lähevad kiirelt lakke.

Autor:  antoonio [ 12 Sept 2014, 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

märten vist müütab kahte 8,2st mootorit - vist, kui müügikuulutust uskuda. Aga no eks tulevik näitab

Autor:  DevilDeville [ 12 Sept 2014, 11:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

Mootoriga selline lugu, et toorik tuleks osta mikimaalt - siin küsitavad hinnad ei ole headele inimestele vastuvõetavad. Sisuliselt on vaja mootorit kuni klapikambrikaanteni, sest kasutusse jäävad vaid plokk, väntvõll ja plokikaaned. Ploki puurimised ja kaantesse suurte klappide ehitamised ja vända lihvimised lähevad kokku vast 7-800 juudirubla.

Mikistanist:

*klapid koos vedrudega - 420 mikirubla
*Cloyes nukaajam - 100 mikirubla
*sepistatud kepsudkolvid - 1000 mikirubla
*kolvirõngad - 100
*nukkvõll koos tõukuritega - 300
*rihmarataste ja genekakronsa sats - 350
*damper koos vändaotsa flantsiga - 200
*rullnookurid latil - 600
*klapikambrikaaned - 250
*tõukurvardad - 16x5
*järgiaidatud õlipump - 190
*korrektne õlivann ja õlivõtt - 600 (tänavamootoril saab vast ka orikatega hakkama)

lisaks külmapunnid, täis tihendisats ja nukasaaled-kepsusaaled-raamsaaled ja kindlasti mingit pudi veel, mida ei jõua paergast kirjastada - seneeleminek.

Autor:  ain [ 12 Sept 2014, 12:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

sepistatud kepsu-kolviga pole ka midagi teha kui plaanis tavaline tänavamootor.

Autor:  DevilDeville [ 12 Sept 2014, 18:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

Ma, jah, sellist 500 jõulist asja pidasin silmas. Kui ülejäänud kola on juba korralik pandud, siis see mõnisada mikiraha sepiskolvist-kepsust rohkem maksta pole enam hullu, kui uuest valatud kolvist ja PEP-i odavast sepiskepsust niiehknaa maksta tuleks.

Autor:  ain [ 12 Sept 2014, 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

kah tõsi. ja muidugi ei tohi unustada et jagaja on nõrkadele - tuleb valida kaasaegsem lahendus

Pilt

ja jagajaauku istutada kasvõi blender margaritade segamiseks :)

Autor:  90Deville [ 12 Sept 2014, 19:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

Antoonio keiss oleks ju lahendet, kui asendada jagaja mingi töökindlama asjaga, ja karbonaator sissepritsega. Kogu moos, nahh seda mootorit ehitada söiduautole....

Autor:  ain [ 12 Sept 2014, 19:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

sulatõsi :mrgreen:

Autor:  DevilDeville [ 12 Sept 2014, 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Paadiankru pritse jutt

Tõeline miinimumprogramm oleks siis tehase purske kolle ja TB ning sinna megaskvirt otsa koos koilpäkkidega.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/