Jutu jätkuks,
probleem vähenes, aga ei kadunud - ühel korral käivitus alles kolmandal katsel. Plaanis oli ka kapotialune massiühendus üle vaadata. Kuna istmealuse poldi olin juba puruks keeranud, siis igaks juhuks leotasin seda kapotialust polti eelnevalt põhjalikult. No polnud just kõige puhtam, tegin korda. Tundub, et mure murtud.
Sümptomid
enne: -käivitusmured -puudulik aku laadimine (süüte sisselülitamisel ilma käivitamata pinge max 12V) - kood B1328 H - Vehicle system voltage is greater than 15.9 volts - pärast käivitamist pinge 15.3 - 15,5V. Sõites pinge langeb alla 15V.
pärast: - käivitub OK - aku pinge süüte sisselülitamisel ilma käivitamata ca 12.6V - kood B1328 H kadunud - pärast käivitamist pinge 14.4 - 14.5V
Kui tundub triviaalne, ärge siis lööge. Postitasin heas usus, et ehk võib kellelgi samalaadne mure tekkida ja enne, kui suht kallist starterivahetust ette võtta või pisut odavamat akuvahetust, siis tasuks need asjad üle vaadata
|