Niisiis, paar aastat tagasi ajas nimetatud kone dzinni välja. Jahutusprobleemid, surve sees, vedelik paisupaagist väljas. Tõenäoliselt kaanetihend (loodetavasti mitte kaas ise). Mõni aeg enne seda lekkis veepumba tihend - ju siis sai kuuma. AB küsis vist 30 kilo eeki.
Nüüd asja vastu jälle huvi tärganud ja minu jaoks kaks võimalust, kas romula/kuusakoski või asi ise ära teha. Isetegemiseks olen kõikvõimalikku infot kamminud ja tekkinud on mõned küsimused.
1. Kasi siis mootori ülemise otsa remondiks ja timesertimiseks on tingimata vaja mootor maha võtta või ei ole? Mitmel pool, näiteks siin:
[ quote="ain"]paraku jah vaja mootor maha võtta (ehk siis mootor-kast-esisillandus kõik koos), siis uued tihendid, Timesertimine, siis kindlasti veel seda ja teist pisemat ja nii summa kogunebki.[/quote]
väidetakse, et mootor maha. Samas leidsin video kus asi tehakse auto peal ära. Konkreetses videos on tagumine silindririda ja ruumi tundub jätkuvat. Need jutud käivad küll Northstari kohta aga 4.9l ei tohiks ligipääsu suhtes mingeid erinevusi olla.