Narva kroom
Narva kroom
Igoril Narvas kroomimisel kaks hinda (hinnavahe 1/3 ja 56a Cady ühe stange pealt rahalises väljenduses vahe ca 8 tuhhi), vasega ja vaseta. Kas on kellegil kogemust või konkreetset infot vasetamata kroomi kestvuse osas, kui auto seisab kuivas garaazis ja sõit ainult suvel piiratud kilometraaziga?
Re: Narva kroom
vask ongi materjal, millega täidetakse väiksemadki augukesed, siis lihvitakse, taas vasetatakse ja jälle lihvitakse.
Minu arvamuse järgi võid vast ainult tuttuut asja ilma vaseta kroomida. Kestvuse kohta ei oska midagi kosta aga ei ole sellisesse asja usku.
Saku Andrus rääkis midagi Poolas kroomimisest, et olla hea töö ja hindki sobilik aga ega ma rohkem ei ole uurinud...
Minu arvamuse järgi võid vast ainult tuttuut asja ilma vaseta kroomida. Kestvuse kohta ei oska midagi kosta aga ei ole sellisesse asja usku.
Saku Andrus rääkis midagi Poolas kroomimisest, et olla hea töö ja hindki sobilik aga ega ma rohkem ei ole uurinud...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- jaamakorraldaja
- aktivist
- Posts: 264
- Joined: 03 Nov 2005, 01:07
- Location: Tallinna Rajoonivalitsus ¦ NY
- Contact:
Re: Narva kroom
sama mure siin
a) eesti kroomimise pool (mul on üks härra siin kalamajas, kes saab ka Soomes kroomida, endal mahub tal vanni 2,5m laiune jupp sisse), tunnistas, et eesti kroom ei ole nii tugev, kui usa kroom, et võid lükata kroomistangega masina kasvõi vastu kiviseina, kriimugi ei jää. eesti oma pidi ikka väga õhuke ja "pehme" jääma. no ei tea.
b) sai ka poolast otsitud kontakte - tulemusteta.
c) lõpuks jäi ainus variant usas kroomida. 2-2,5x odavam on osta usast sama jupp toorikuna ja lasta ära kroomida. aega võibolla isegi läeb rohkem (arvestades, et eestis on mul ka pisiasju ca 4-5kuud kroomitud), siis on maximum aeg väga sama, kuniks eestisse saatmisega. ning praegu ei pea enam konteinerit ootama, et suuremaid asju saata usast siia -- saab ka nn m3 ja kaalu alusel lasta saata pakke rahulikult. eks ta kallim tiba on, kui lihtsalt konti visata -- aga tulemus ka parem.
edit: ahjaa, võrdluseks võin tuua, et see eesti kroomipakkumine oli ca 55tuh 2 lihtsat stanget. usast sain ca 1,2-1,5k/tk koos toimetamistega. seega ca 30k kr kokku.
endiselt lugupidamisega,
seltsimehed kalamaja garaazidest...
a) eesti kroomimise pool (mul on üks härra siin kalamajas, kes saab ka Soomes kroomida, endal mahub tal vanni 2,5m laiune jupp sisse), tunnistas, et eesti kroom ei ole nii tugev, kui usa kroom, et võid lükata kroomistangega masina kasvõi vastu kiviseina, kriimugi ei jää. eesti oma pidi ikka väga õhuke ja "pehme" jääma. no ei tea.
b) sai ka poolast otsitud kontakte - tulemusteta.
c) lõpuks jäi ainus variant usas kroomida. 2-2,5x odavam on osta usast sama jupp toorikuna ja lasta ära kroomida. aega võibolla isegi läeb rohkem (arvestades, et eestis on mul ka pisiasju ca 4-5kuud kroomitud), siis on maximum aeg väga sama, kuniks eestisse saatmisega. ning praegu ei pea enam konteinerit ootama, et suuremaid asju saata usast siia -- saab ka nn m3 ja kaalu alusel lasta saata pakke rahulikult. eks ta kallim tiba on, kui lihtsalt konti visata -- aga tulemus ka parem.
edit: ahjaa, võrdluseks võin tuua, et see eesti kroomipakkumine oli ca 55tuh 2 lihtsat stanget. usast sain ca 1,2-1,5k/tk koos toimetamistega. seega ca 30k kr kokku.
endiselt lugupidamisega,
seltsimehed kalamaja garaazidest...
{ specialgarage.com ~ Life Is Just One Cadillac After Another }
Re: Narva kroom
Sain siis Narvast jupid kätte. Stanged koos vasetamisega kvaliteet 5+. Silumiinist kapotiingel läks p...e. Ettevaatust siis silumiini viimisel. Põhjus selles, et vana kroomi eemaldamisel happevannis tükib hape liialt söövitama silumiini ja vaske ebatasasuste likvideerimiseks silumiinile vähemalt Narvas kanda ei saa.
Re: Narva kroom
Kas keegi tunneb kedagi, kes teab...
... kus saab silumiindetaile lasta taastada-kroomida?
Narvas Igor neid enam teha ei võta, sest suure tõenäosusega ei tule tal need välja, eriti kui detail juba "ussitanud"
Endal tekisid järgnevad mõtted:
1. Väidtavalt on mingid võimalused poolas, kuid olen kuulnud et seal võibki asi lõppeda juppide sinna saatmisega.
2. Kas rootsis ka mingid võimalused on? näitustel on nende masinad küll väga säravad
3. saata jupid sünnimaale tagasi või siis osta uued toorikud ja lasta USA's kroomida
4. ega Leedus, Lätis, Ukrainas jne mingeid võimalusi pole?
On kellelgi kogemusi ja kontakte?
... kus saab silumiindetaile lasta taastada-kroomida?
Narvas Igor neid enam teha ei võta, sest suure tõenäosusega ei tule tal need välja, eriti kui detail juba "ussitanud"
Endal tekisid järgnevad mõtted:
1. Väidtavalt on mingid võimalused poolas, kuid olen kuulnud et seal võibki asi lõppeda juppide sinna saatmisega.
2. Kas rootsis ka mingid võimalused on? näitustel on nende masinad küll väga säravad
3. saata jupid sünnimaale tagasi või siis osta uued toorikud ja lasta USA's kroomida
4. ega Leedus, Lätis, Ukrainas jne mingeid võimalusi pole?
On kellelgi kogemusi ja kontakte?
65 deville convertible
96 fleetwood brougham
(72 pony)
96 fleetwood brougham
(72 pony)