Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 16:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10 Okt 2017, 23:14 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 25
Mureks on see, et mootor käib natukene ebaühtlaselt, kohati visatakse veakoodi E046. Puterdamine esineb pigem madalal pöördel/ummikus tiksudes või OD rakendumise hetkel.
Korraks on olnud võimalus kuulata identse mootoriga autot mis käis tunduvalt ühtlasemalt.

Vahetatud üks pihusti (identifitseeriti stetoskoobiga kuulates), küünlad/küünlajuhtmed/jagaja kaas/rootor, mõlemad lambdad, õhufilter. Nurgatagustes ei tangi. Pudel pihusti puhastusvahendit läbi kärutatud. Peale kogu kupatuse vahetamist on tunduvalt parem aga mitte veel päris hea, veakood kohati kordub.
Vahetamata kütusefilter, kütuse surve mõõtmata.

Siit ka küsimus - kuidas identifitseerida vigast pihustit/vähemalt bank'i? Netis kaevates peale 'tiksumise' kuulamise ja ämbliku mootorist eraldamise/lekkiva pihusti otsimise ei ole infot leidnud. Ühtlasi enamikes artiklites vahetatakse siiski 8 pihustit korraga. Kas keegi teab nimepidi töökoda, kellel on piisavalt pädev arvuti või tuleks mõnda teist meetodit kasutada?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Okt 2017, 08:45 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
vaakumileke võib ka ju olla.
Ei pea hakkama kohe kõike laiali kiskuma, mine diagnostik mode´i (PCM Data) ja vaata, mis numbreid näitab R B/L FUEL ja L B/L FUEL, sellega näed ära kumb mootori pool jukerdab (mootor soe, parkingu peal, tühikäigul).
numbrite vahemik on 59...255, ideallne on kui mõlemad istuvad 128 lähistel. mida suurem number, seda lahjem segu ja vastupidi.

Ja vilets kütusesurve teeb muidugi ka igasuguseid trikke...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Okt 2017, 19:15 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 25
ain kirjutas:
vaakumileke võib ka ju olla.
Ei pea hakkama kohe kõike laiali kiskuma, mine diagnostik mode´i (PCM Data) ja vaata, mis numbreid näitab R B/L FUEL ja L B/L FUEL, sellega näed ära kumb mootori pool jukerdab (mootor soe, parkingu peal, tühikäigul).
numbrite vahemik on 59...255, ideallne on kui mõlemad istuvad 128 lähistel. mida suurem number, seda lahjem segu ja vastupidi.

Ja vilets kütusesurve teeb muidugi ka igasuguseid trikke...


Tänud, uurin asja.
Baseerudes sellele lehele http://z-cut.de/US/dtcobd1.html üritasin vastavat ECM inputi'i leida. Mis väärtust antud listist peaks jälgima?
PD34 (ED34) Front Oxygen Sensor Cross Counts (per second)
PD35 (ED35) Rear Oxygen Sensor Cross Counts (per second)
PD36 (ED36) Front Short Term Fuel Trim
PD37 (ED37) Rear Short Term Fuel Trim
PD38 (ED38) Front Long Term Fuel Trim
PD39 (ED39) Rear Long Term Fuel Trim


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Okt 2017, 20:55 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
baseeru autole ikka, mitte netile :)
Sul peaks olema PCM Data all olema:

P.0.6 Spark Advance
P.0.7 Battery Voltage
P.0.8 Engine Speed
P.0.9 Vehicle Speed
P.1.2 Injector Pulse Width
P.1.3 none
P.1.4 Oxygen Sensor Voltage
P.1.5 none
P.1.6 Oxygen Sensor Cross Counts
P.1.7 none
P.1.8 Integrator normal 128
P.1.9 none
P.2.0 Block Learn normal 128
P.2.1 Cruise Control Feedback
P.2.2 PRNDL Status
P.2.3 PRNDL Status
P.2.4 Ignition Cycles
P.2.5 Prom ID Code

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Okt 2017, 21:28 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 25
ECM data on nimekirjas olemas küll. E046 koodiga sooja mootori korral tühikäigul parkingu peal:

PD36 (ED36) Front Short Term Fuel Trim - 132
PD37 (ED37) Rear Short Term Fuel Trim - 130
PD38 (ED38) Front Long Term Fuel Trim - 151
PD39 (ED39) Rear Long Term Fuel Trim - 130

Seega esimene ogh vasak bank lahjem kui õigesti aru saan?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Okt 2017, 22:15 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
ideaalnumber on 128, sellest kuni mingi 8...9% üle pole mingi probleem, vana mootor jne jne.
Ma ikkagi pakun et pead vaatama vaakumlekkeid ja kütuse rõhku.
Ja benafilter vaheta ka ära, kui ummistumas, siis pole ka korras pumbaga korralikku rõhku.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Okt 2017, 06:45 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Ma tsekiks oopis, et mis lamba-andurid näitavad. Kui see paneb segast on kohe ka kütuseteema vale.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Okt 2017, 07:07 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
väidetavalt vahetatud aga jah, tasuvad üle kontrollimist. On neid ka karbist võetuna katkiseid nähtud.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2018, 16:51 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 25
Uuendan natukene teemat: kütusefilter vahetatud (oli kehvas seisus), pcv klapp vahetatud (tuli vale - kood ei klapi aga mõõtudelt identne vanaga), üks vaakumleke eemaldatud, TB/air horn'i vaheline tihend vahetatud (oli pooleks), pudel pihusti puhastusvahendit läbi sõidetud taaskord. Esimeses postis unustasin mainda et TB on suvel puhastatud/tühikäigumootor määritud.

Veakoodi olen näinud nüüd ainult 1 korra, mootor käib natukene paremini aga kütusekulu on roninud ~29L/100 kanti (ainult linn, samas tundub natukene karmivõitu).

Kütuse surve endiselt mõõtmata. Ainsad ideed oleks veel pihustite takistusi mõõta ja egr-i lahata. Sealt edasi pihustid eemaldada ja testimisse viia vastavasse kohta.

Spec'ide alusel linnas 16/100-le kulu ei suuda hetkel hästi autole selgeks õpetada.


Viimati muutis Draakon, 29 Jaan 2018, 23:28, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2018, 17:04 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
sabast ajab rikast benahaisu ka välja?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29 Jaan 2018, 23:16 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 25
ain kirjutas:
sabast ajab rikast benahaisu ka välja?

Pigem ütleks et ei aja. Kole kütusekulu tuli ka selle paagitäiega milles oli puhastusvahend, võib olla on asi selles.
Vaikselt sain täna vist millelegi jälile: ECM OVERRIDE'ist -> ES04 (injector disable) alt ükshaaval pihusteid välja lülitades ei ole pööretes mitte mingit muudatust silindrites 3 ja 5. Teiste silindrite väljalülitamisel on tühikäigus tuntav vahe. Homme katsun kõikide pihustite takistused üle mõõta, eriti 3. ja 5. silindri omad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2018, 09:15 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
vaata kas küünlad #3 ja #5 sädet annavad. Kui jah, siis ilmselt pihustid või nende juhtmestik. Mõõtmise asemel võid ju ka vahetada ühe pritsija mingi teise silindri peale ja vaadata siis, kas toimib.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31 Jaan 2018, 00:47 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 25
Silinder #3 ja #5 annavad sädet riiulist võetud küünlaga.
Pihustid #3 ja #5 pigem ei tiksu kruvikat vastu kõrva hoides.

#3 pihusti takistus 19 oomi (pihusti teistest väliselt natuke erinev ja see võib olla see üks vahetatud pihusti)
#5 pihusti takistus 19 oomi
töötava #7 silindri pihusti takistus 18,3 oomi
töötava #8 silindri pihusti takistus 18 oomi

Pihusteid täna ringi ei jõudnud visata, ühtlasi ei jõudnud kõiki üle mõõta. Pigem on tunne et vajaksin arsenali pihusti ahela testimiseks 'noid' light'i - mis antud looma eestikeelne vaste oleks?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31 Jaan 2018, 10:38 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
loe see jutt kah läbi. Kuna pihustid on anyway vanad ja kulunud, ehk on point kõik ära vahetada - mitte originaalidega muidugi.
Ja üldiselt soovitatakse kõik korraga vahetada kuna reeglina peaks pihustite sett olema omavahel kalibreeritud.

http://www.fiero.nl/forum/Archives/Archive-000001/HTML/20120111-2-108190.html

---"The factory injectors fail very commonly and these Bosch replacements are used as the #1 choice. They have identical flow specifications to the stock injectors and have a much better casing for the coil winding inside the injector. It resists deterioration from the gasoline flowing through it. The stock injectors have a thin membrane that gets eaten away over the years and causes them to short out like you're describing. Fitment is the same as stock even though the injectors appear different visually, you utilize the top groove on the injector's neck for your stock fuel rail clips and they install in the perfect location for both ends to seal 100%. You can do quite a bit of research on the Bosch injectors being used on the Cadillac forums. They are very widely used injectors for many GM models".----

"Noid light" on lihtsalt lambipirn mille kontaktid istuvad pihusti pistikusse. Elik testlamp.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Veebr 2018, 01:01 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 25
Tänud soovitamast, asjalik lugemine.

Võtsin täna fuel rail harness'i suure pistiku lahti ja mõõtsin sealt pihustite takistusi:
1: K/A - 18 oomi
2: J/B - 18 oomi
3: J/C - 18,2 oomi
4: K/D - 18,2 oomi
5: J/E - 17,8 oomi
6: K/F - 17,8 oomi
7: K/G - 17,8 oomi
8: J/H - 18,2 oomi

Seega enam-vähem normide piires.
3. pihusti pistik ja pesa olid õli täis - ilmselt tugevalt ületäidetud roolivõimu pumba anumast, ajasin süstlaga taseme anumas normi. Ühendasin pistikud kokku tagasi.

#3 ja #5 silindri pihustite pistikutest ei tule töötava mootoriga mingit signaali. +12 V on olemas. Testiks 7. silindri pihusti taga vilgub testlamp ilusti.

Seega pihusteid ei ostaks, vigane ilmselt juhtmestik ajust suure pistikuni (fuel rail harness'i ei süüdistaks) või aju ise.

Kas kellelgi on antud auto elektriskeemi kus aju pinout on lahti selgitatud?


Viimati muutis Draakon, 03 Mai 2018, 21:59, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9