Nonii, 2 kuud möödas ja asjad on justkui paremuse poole liikund, st. olles nädal liiklues olnud on maha sõidetud rohkem kui terve möödunud aastaga.
Veebruaris alustasingi siis sisu väljaheitmisega, sisse jäi armatuuri alumine osa, rool, eesmine põhjavaip ja keskkonsool, vett oli lademetes, juhi jalge all, kõrvalistuja jalge all ning sealt kenasti voolanud ka tagareisijate jalge alla, see poroloon, mis põhjavaiba all on, kenasti ligund.Tagumine vaip kuivama, eesmine vaip servapidi üles. Omaette võimlus oli esiistmete väljatõstmine, ei kujuta ette palju need kaaluvad, 50 kg tk.?
Siis uurisin hoolega tihendeid, uksetihendid, klaasitihendid ja jõudsin siis jälile, mis põhjustab veeleket. Luugi äravoolud kõik kinni ja korras. Ise sisse ja teine mees välja uputama. Kurja juurikas on siis katuse ja aknapostide ühenduskoht
pilt kehva kvaliteediga, aga kant on äratuntav. Seal on mitmete plekkide ühenduskoht, mis on tehasest täidetud kerehermeetikuga mis on muutunud selliseks nagu pikak ajaks seisma jäänud närimiskumm või vett saanud pahtel, sai välja urgitsetud napalju kui võimalik ja täidetud-tihendatud klaasiliimiga, sama protseduur ka juhi poolel. Samuti vasak tagumine katusenurk, is ühineb c-piilariga kannatas sama häda käes, sealt jooksis vesi kenasti mööda c-piilarit mingi talani, osa jäi sinna seisma ja tekitas augu pagassipõhja ja selle tala ühenduskohale.
Ka pagasnikuleke sai lahenduse, klaasi ja pagasniku salongipoolse serva peal käib üks kummist värk, see kinnitub kere külge keres olevate tüüblite sisse keeratavate kruvide abil, kui nüüd see tüübel pole kerega piisavalt tihe, läheb vesi sealt vahelt kenasti mööda pagasniku luugi hinge rändama. Väga kehv pilt aga midagi
Need vead kõrvaldatud, käisin üle kõik massipunktid, mida ohtralt on esiistmete all, mis võivad vees ujuda ja lugematuid elektrikalu põhjustada, läveliistude all, tagaistme persealuse all.
Hakkasin kokku laduma, peenike näputöö, piilarikatetele uuesti vaja liimida tüüblid, laepolstri takjakinnitus õigesse kohta sättida jne.
Tühikäik lonkab pisut, obdII näitab, et ninapoolset silindripanka pidevalt korrigeeritakse 6 ja rohkem %, veakoode ei esine, Hetke suurim mure on järgmine, aeglasel kiirusel pidurit vajutades kipub surema, a´la ristmikul seisma jäädes manööverduseks käiku vahetades. Justkui vaakumileke, brake cleaneriga lekke otsimine tulemust ei andnud ilmselt sulgen pidurivõimendi ja sisselaske vahelise ühenduse prooviks, puhastada tuleb ka egr. Vast ka igasugu andurid üle käima, nende parameetreid aga hõlpsasti ei leia.
Millaski peaks saabuma meerikast sellele mootorile ette nähtud AC Delco 41-950 süüteküünlad.
Sai pikk ja hüplik see jutt, kuid hea on jälle ratastel olla ning ise remondikohta vigu kõrvaldama sõita.