Täna kiskusin uuesti coilid maha, lasin liivapaberiga kontaktid üle ja määrisin mingi mõksiga korralikult ära(eelmine kord puhastasin lihtsalt mingi vahendiga). Panin kõik kokku tagasi ning mootor töötas kohe hulga paremini. Ainult õrn vibra 1100rmp. juures. Bensiini tagant ei sülitand ja veakoodi ka ei näidanud enam. Puhastasin ka sisselaske ning EGR klapi ära. Ikka õrn vibra sees. Kuna bensiin oli täiesti otsakorral siis pikemat ringi teha ei saanud, tõin paari tunnipärast juurde ja kui siis pikemale ringile läksin oli kõik jälle alguses tagasi nii veakood, kui ka väga ebaühtlane töötamine. Muret tekitab veel väga kõva vilin kapoti all, mis peale bensiinipumba vahetust tekkis. Tundub, et mõlemad latid nagu vilisevad aga kindel ei ole, on selline asi üldse võimalik?
Edit:
Viga ilmselt teada. Vilinat põhjustas sisselaske ja TB vaheline kummist flants, mida oli juba enne kellegi poolt hermeetikuga parandatud
Loodetavasti uue flansiga see saaga lõpuks lõppeb.
Edit:
Paraku probleemi see flants/muhv uuesti remontimine ei lahendanud. Vaevalt, et uus, mis mikimaalt tulemas ka lahendab. Kas keegi teab palju põhjanaelal lati ventiilist mõõtes bensiini surve peab olema? Mõõdaks selle ka ära nii igaksjuhuks, kes teab äki probleem uues bensiini pumbas. Osutus äki praagiks või on miski hiina koopia. Samas alguses ju sõitis hästi.