Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 17:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 401 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10 Sept 2014, 15:56 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Vahepealsed arengud.

Eelmis nädala esmaspäeval meelitasin auto ühte siinsesse värkstuppa kus ta siis seisis mingi tänaseni vist. Igatahes täna oli spetsialist ametis ja diagnoosiks karpa tihend. Näitas vana millelt siis ca 4cm tükk eraldunud (oli selle küll reanimeerinud kuid uue tihendi ka valmis viilinud, mis tegelikkuses käiku läheb).

Aga enne selleni jõudmist oli küll surved, juhtmed, voolikud üle mõõtnud-vaadanud ning selles ahelas hälbeid ei olnud ja seega jõudis asi karpani.

Eks näis, ehk jõuab sedasi ka lõpuüritusele. Avamisel sai ju käidud:)

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Sept 2014, 16:21 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Nuh, eks vaakumi kontrollimisest oli ka varem juttu :)

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Sept 2014, 19:03 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Ega eitagi, lihtsalt tahtmatus ise asja lageda taeva all sebida ei olnud sel hetkel eriti apetiitne, eriti kui oli olemas võimalus milleksiki suuremaks :D.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Sept 2014, 23:10 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Nii, ta töötab jälle aga kodanik spetisalist leidis, et peab ikka pisut tuunima ehk siis karpat näppima. Sellega seoses tuli välja ka jänkide geniaalne leiutis, paigutada konditsioneeri kompressor täpselt karpa ette, jättes nende kahe asja vahele miniatuurselt ruumi. Vähe sellest, segukruvid on peidetud "tunnelisse", et ikka võimalikult keeruliseks asi ajada. Loomulikult võib süüdistada seda hetke, et pole sobivaid tööriistu.

Eks tuleviku tarbeks peaks vist sellise asja soetama: http://quadrajetparts.com/rochester-qua ... p-371.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Segukruvid, mis kõnealusel karpal küljes on otsikute pildil paremalt teine, mis on siis varjul siis augus. Ühe peidik on siis pildil ees paremal nähtav auk http://carbkitsource.com/carbs/images/c ... 085001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Sept 2014, 23:05 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Sai siis täna auto jalle hoovi toimetatud. Moto toimetab ja isegi paremini kui enne. Segukruvid olid töitsa kinni enne nüüd taat toimetas ja sättis.
Sai siis sirgelt teh ülevaatusele mindud kuna kell kukkus septembri saabumisel. Nu muid kommenteid ei tulnud kui, et põlemata kütust puhutakse sumpsist välja. Nu eelmine aasta ajas sealne päss sama juttu.

Toredam moment oli see, et küsis miks suund ei tööta. Silmas pidas siis ees küljel olevat kollast tulukest. Mul juhe koos, et mida asja, pole kordagi uurind seda teemat. Sai siis Martinile kiire kõne tehtud ja ... ju reflektor on :). Sai siis see info ka ülevaatuse mehikesele ette söödetud. Jäi rahule- vist. Mainis et a need valged tuled lähevad pülema kui suunda panna. Ütlesin, et need on kurvituled kui kuskil metsavahel järsemaid pöördeid sooritada.
Krt, arvad juba et lollide küsimuste hooaeg on läbi saanud aga ikka üllatavad.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Sept 2014, 23:57 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Ei hakka siinkohal küsima, et kuda võluvelgedega asjad sujuvad :)

Pilt

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Sept 2014, 21:19 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
võluveljed on töö juures. Ootavad, et ma lõpuks taipaks sobivad kettad kuskilt ärist kaasa haaraks.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Sept 2014, 10:05 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
küsimus, kas RMP luger ühendatakse jagaja külge või topitakse mingi muu vooliku-juhtme külge??
Kui jagajat näperdasin siis seal pistikutes üks pime otsik, mille kohta midagi justkui mainiti.

Et üks juhe jagajast, üks kuskilt 12v ja mingi mass kah kuskilt :)

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Sept 2014, 10:58 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
mõtlesid tahhomeetrit maakeeli?

see skeem ehk abiks?

Pilt

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Sept 2014, 12:56 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
tahhokas muidugi.:D Thnx.
Koostan ,mõtteid mingite kellade lisamiseks. Eelmine aasta sai kah mõeldud.
Paneks mingid tahho, vaakumi vms lugeja kuhugi salongi.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Sept 2014, 14:58 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Vaakumil pole vast sügavamat pointi, pigem siis ikka õlirõhk ja veetemp.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Sept 2014, 15:09 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
ja õlirõhk ikka mehhaaniline.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Sept 2018, 21:44 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Nu hetkel oli tore vanu postitusi lugeda, mälu juba nii tönts, et ei mäleta kõike mida näpitud ja mida tehtud.

Sai siis enne ülevaatust jälle pidureid majandatud. Eelmine aasta oli tavapärane teema see, et üks tagumistest nõrgem. Läbi ei lastud ja kui olin paremat näppinud selgus, et muhvigi ei muutunud sest krt hoopis vasak oli segast pannud. Nu aga siis libistati läbi.

Sel aastal sai siis preventatiivset tegevust tehtud ja enne ülevaatust lastud asjad üle vaadata (vasakult tagumisest purtsatas korralik õhumull välja, mis tõenäoliselt põhjustas aasta varem nõrgema tulemuse). Huumor selles et ülevaatajad leidsid, et põlemata jääke palju (1000 ühiku asemel 1778 ühikut ) ning taga pidurid ühel pool pea olematud. Nii pedaalist kui parkimispiduri pedaalist.
Nu kui mäluaukudes sobrasin siis tuli meelde, et paremad tulemused parkimise alal tulevad siis kui pedaal võtab siiski alumises asendis, mitte nii et pea ülevalt hakkab rabama ning pedaali eriti alla ei suru. Seda viimast versiooni harrastavad need, kes raha eest tööd teevad.
Aga sai siis alustuseks pidur laiali lammutatud paremalt poolt. Lootsin muidugi oma töntsile mälule (olid ajad kus tagapidurite lammutamine ja kokku lappamine käis pea pimesi. Olgu siis ennetavalt mainitud, et lahti lammutamine käis kiirelt aga kokkupanekuks oli vaja raamatu abi. Ei viitsinud teist poolt üles tõsta.
Nii diagnoosiks sai, et piduri kolb peksis segast. Kolvid sõitsid ilusti edasi tagasi aga kui kummijullad (mansetid või mis iganes toredad nimed neil ole) külge panna siis jõudu ei jagunud, et kolbi oma pehme vedruga kokku suruda. Nu sai üks uus soetatud(teine oli vahe peal kellelegi maha müüdud) siis installitud ja laupäeva omiku tiir tehtud, mille tulemusel pidur ajas paksu suitsu välja. Raamatu järgi sai asju tehtud ja pinguteid näpitud nii puki otsas kui sõites, et asjad ilusti paika loksuks. Krtparem loksus liiga hästi.
Kässari siis sebisin selliselt et pedaali käik oleks 5-6 tolli kopikatega.
Põhapäev niblisin teemat veel, et lasin pisut lõdvemaks asju a road testi tegin ikka läbi (s.t. edasi tagasi sõites pidurdused). Enam nii kuumaks asi ei läinud kui päev varem aga ikka krt ilgelt palav oli see trummel.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Sept 2018, 21:57 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Sel päeval kui põrusin siis valasin paaki pudeli karpapuhastust ja leotasin aeorosooli ka oma pool purki tüütavast mootorist läbi. Lisaks käisin ka ühe kohaliku karpamehe juures, kes lõppeks miskit ei teinudki sest arvas, et mõned pütid töötavad pooles vinnas. Nu minu kõrvale pole mootori lonkamises miskeid muutusi toimunud. Ja juhtmete maha kiskumine pea sama vähe muutusi tõi esile kui aastat kolm neli tagasi. Küll aga üks mõte tekkis, et kui karpa tihend kunagi laiali lendas ning käsitöö tihend paika sai pandud, ehk polnud see käsitöö kõikse viimistletum sest tollest ajast saati on teemaks järsul pedaali põrandasse lükkamisel tõmbab hetkeks hinge kinni. nu eks aeg näitab. Mul sada aastat üks remondikomplekt olemas, et võibla raatsib karpa maha kiskuda ning tehase tihendi sinna installeerida.

Nii, esmaspäev sai ülevaatusel käidud ning paaki ka ohtrasti 98 nimelist vedelikku tangitud ning voilaaa, ju aastaid keemiat mittenäinud karpa oli vähe puhtamaks saanud sest põlemata jäägid olid 1K ühikut väiksemad ehk kuskil 750 kandis.
Pidurid läbisid ka kontrolli. Pedaalist vasak nõrgem (mida ma ka ei imestanud sest vasakul pool ei sebinud ma miskit), "kässar" aga võttis vasakult törts paremini aga sai hindeks väga hea. Pedaali hinnang rahuldav.

ok. nüüd see va kuumenemine. Kui oma 8 aastatagasi sain suitsevad pidurid siis järgnevad anomaaliad enne ei lõppenud kui uued klotsid all. Praegu vist sama teema. Keerasin pinguti tagurpidi, et pingutamist ei toimuks ning keerasin oma pool senti ka koomale aga trummel on ikkagi oluliselt kuumem kui vasak. Eks näis. Kuna leidsin eelmise komplekti klotse üles kuhu olin ka märkinud probleemse paari ära siis teise poole saan prooviks installeerida küll. Ju kulutan nädalavahetusel ühe tunnikese sportlikust huvist. Mingi hetk laseks ka silindrite surved üle vaadata kas seal on mingeid probleeme täheldada. Igatahes igav põle.

PS: krt täne tiirutades tundus just kui auto liikus märksa erksamalt. Tea kas igast sodi on karpast lahkunud ning 98 annab tõesti tiivad või olen ma lihtsalt enesepetmise libedale teele laskunud :D.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Sept 2018, 21:33 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Krt mõistus vähe otsas. Selle parema piduri jura siis edasi. Laupäeval läks kärssama nagu kirjutasin jne. Tegin siis testi, et keerasi suht maha pinguti, ikka läheb kuumaks. Täna otsisin välja eelmised klotsid ja panin külge need, mis eelmine kord kuuma ei saanud ja toimisid ilusti. Krt ikka on trummel tuline samal ajal kui teine pool on lihtsalt soe.
Eks võib proovida klotside pooltevahetust või kui ei viitsi keeran pinguti null ja kulgen kuukese sedasi ja siis talvel nuputan kas panen uued klotsid või näpin miskit.
Kässarit pole näppinud see niigi suht lebos ehk pedaal käib suht põrandasse ja see oli ka Ok sedasi.
Seega hääd mõttevälgatused teretulnud.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 401 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9