Siit siis tuleb mu autoteema.
1969 Coupe de Ville, ostetud 2008 elu esimeseks autoks - siiani ei kahetse oma nooruse lollust
Siiamaani tehtud niipalju kui on näha usarauast:
http://usaraud.ee/?id=5_5_20_1076.
Asjalood siis sedasi, et juba ei-tea-mis-ajast seisab veerev kere Tartus Motoristiklubi garaažis ja ootab kokkupanekut, mis teadupärast pole päris selline teema nagu osad inimesed mulle mokaotsast on poetanud, et "heh, sul ju kõige lihtsam osa nüüd ees, ainult lappa kokku". No ei lappa ju, kui enamik väikseid ja ka suuremaid jubinaid vajab ülekäimist või asendamist.
Olen siin vahepeal mustmiljon Exceliarvutust teinud ja kombineerinud ja tõttöelda oli mott vahepeal juba üsna maas, hetkeseisuga aga võin öelda, et märgid näitavad, et ehitus hakkab vaikselt edasi liikuma.
Üks põhjus miks ma ka klubiga liitusin lisaks sellele, et siin tundub lahe rahvas olevat, on see, et ma usun et nii mõnigi teist saaks aidata mind vihjetega kust mida tellida. Kulude optimeerimise mõttes tahaks võimalikult palju asju ühest kohast tellida.
Järgmine etapp saab eeldatavasti olema see, et tõmban mootori laiali ja vaatan mis seal vahetamist tahaks. Esialgsed grandioossed plaanid igasugu rullnookuritest ja MTS#15 nukkvõllist jne olen eos korstnasse kirjutanud, pigem ostan lihtsalt mootori tihendi- ja rõngakiti, uued klapivedrud/sääretihendid, Cloyes nukaketi-komplekti ja veel nipet-näpet. Täpne diagnoos selgub pärast lahkamist.
Mis mulle veits muret teeb, on kõiksugused aknatihendid ja run-channelid. Nende eest osatakse päris kenasti kasseerida.
Sisemuse poolepealt sellised lood, et olen kuulnud inimesi pigimati asendusena miskit pihustatavat löksi kasutavat. Kui keski teab mind ses vallas harida, siis olen kuuldel.
Eniveis, jooksvaid küsimusi hakkab siia teemasse tekkima sedamööda kuis ma garaaži juhtun ja mingi kitsaskoha välja selgitan.
Parema puudumisel siis pilt 2009 ABCS-ilt, kui asi veel sõitev oli
Igapäevaselt kulgen sellise liikuriga, seega kui linnapeal näete siis võib käppa visata