Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 18:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 21 Aug 2013, 09:11 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009, 18:55
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn
ain kirjutas:
1. vaata kaitsmeid algatuseks aga see võib olla seotud veakoodiga 04-64 - kas traction control töötab?
2. sama jutt
...
Edit: ja siis see asi ka et minu käest saad oma auto tehasemanuaali - CCE raamatukogus täitsa olemas :)


traction contriol ei tööta, lambike armatuuris põleb ja rehv viliseb ilusasti. :devil
kaitsmeid väga ei uurinud, kuna mittetöötavad seadmed on sama kaitsme all muude seadmetega mis töötavad, siis ilmselt kaitse ei saa olla.

seda veakoodi esialgu ise testima ei hakka, kuigi kirjelduse järgi väga keerukas ei tundu olevat. Nimelt hirmutas mind natuke ära see, kui hakkasin ise suundasid ümber ehitama- see lõppes siis sellega, et auto ei käivitunud ja pidi ikka spetsialisti juurde viima :mrgreen: Ma nüüd kogun natuke julgust enne kui jälle elektroonikat näppima lähen.

Service Manual sai koos autoga ostetud, kuna ilma transata eestise ei maksnud see suurt miskit ja oma on ikka oma (hakka muidu veel seda kellegiga jagama, see pea igaõhtune lugemine). Keeleoskus natuke nadi ainult :coco , seepärast ikka küsin siit foorumist üle.

Veel üks küsimus- kuidas see päevatulede automaatika sisse lülitus? Tartust tulles see töötas (kuigi maanteel ei õnnestunud siis täistulesid saada), enam ei toimi. Manualist lugesin, et kuidagi on asi seotud süüte ja käigu lülitusega aga täpselt aru ei saanud.

_________________
65 deville convertible
96 fleetwood brougham
(72 pony)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22 Aug 2013, 10:34 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
siis viga selles EBTCM moodulis või juhtmestikus.
Võid proovida moodul lahti ühendada ja tagasi torgata - kui viga tagasi tuleb, siis moodul vigane:

The diagnostic chart says that after unplugging the EBTCM and plugging it back in, the codes should clear. If after verifying all of the above you get an immediate 04-64, then the EBTCM is bad

Seda võiksid küll ise taha, pole raketiteadus.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22 Aug 2013, 14:41 
Eemal
õlinina

Liitunud: 02 Nov 2005, 17:14
Postitusi: 430
tulede osas on tulede lüliti juures TWILIGHT SENTINEL nupuke - timmi seda nii, et hästi saab. Ma oma Fleedil leidisin õige asendi ja töötas ilusti nii päeval kui õhtul -st süttisid tuled.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01 Okt 2013, 16:30 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009, 18:55
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn
üks teise teema postitus tuletas meelde, et sai omelage veel üks Fleetwood hangitud ... ;)


Manused:
FLW1.jpg
FLW1.jpg [ 83.49 KB | Vaadatud 21904 korda ]
FLW2.jpg
FLW2.jpg [ 89.67 KB | Vaadatud 21904 korda ]
FLW3.jpg
FLW3.jpg [ 111.58 KB | Vaadatud 21904 korda ]
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01 Okt 2013, 17:01 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
imeilus roosa sisu...seda tahaks suures autos ka kindlasti näha :haha

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01 Okt 2013, 18:32 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
See peaks kaua säilima, korralikult pukkidele tõstetud ikkagi :rock

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Okt 2013, 20:02 
Eemal
õlinina

Liitunud: 02 Nov 2005, 17:14
Postitusi: 430
eioska muud öelda kui päris masin on ilusam :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Nov 2013, 22:48 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009, 18:55
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn
siin jahedamate ilmadega kippus tagaots nahkistmel külmetama ning asja uurides tundub, et istemsoojenduselement on töö lõpetanud. Sellega seoses tekkis rida küsimusi- kas seda kütteelementi annab lappida või ainult vahetus (eeldan, et ta ei ole kattega ühes tükis). Kui vahetus, siis kas sobib suvaline uus kütteelement või tuleb otsida kasutatut, kas vahetada tuleb koos seljatoe elemendiga (kui originaali ei saa) jms. Mida soovitate?

_________________
65 deville convertible
96 fleetwood brougham
(72 pony)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Nov 2013, 21:33 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
üsun et universaalid sobivad kenasti originaali asemele.
enne muidugi viska tester peale kas ikka viga katkises soojamatis või äkki mujal...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28 Nov 2013, 09:58 
Eemal
õlinina

Liitunud: 02 Nov 2005, 17:14
Postitusi: 430
Ma olen vahetanud neid nn soojenduslappe nii Buickil, kui Cadillacidel:) Lappimine on väga ajutine töö - kui just tõesti ühest kohast katki pole. Üldiselt käib istmekate maha ja seal all on siis istmepadja külge kleebitud see "lapp" ja veidi vaadates leiad kohe ülesse "põlenud kohad".

Ma ei tea kuidas FWB on - kas tagumiku all olev "lapp" on ka kahes jaos või mitte. Kui on siis veidi jama - universaalid nimelt on ühes jaos ja jääb kehvasti -st kui sooviid, et istme kate sama ilusti peale istuks (krõpsude kohad katab universsaal lapp ära) siis eesmine osa jääb soojendamata:D Buickul-panin universaalid ja miskil imelikul kombel ei tahtnud originaal lüliti ja uued "lapid" omavahel tööd teha -pidin ka uued lülitid panema. Escaladel olid originaalid saada ja selle vahetus käis üks ühele. Ahjaa veel tuli meelde - originaalidel käib vool läbi mõlema padja -st mõlemad peavad toimima, et kõik toimiks.

igaljuhul edu:)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28 Nov 2013, 10:07 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
see kahe soojamatiga süsteem peaks töötama nii et kui on täis kuumuse peal, on matid ühendatud paralleelselt. Ja kui poole sooja peal siis ühendet jadas.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28 Nov 2013, 10:42 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009, 18:55
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn
Skeeme uuritud ja kohapeal mõõtmised tehtud.
Istumisealuse küttekeha oli läbi, seljatoe oma terve. Skeemi kohaselt on nad ühendatud jadastikku pidevalt ja madalamal kuumusel lülitatakse mingi taksiti vahele.
Sai tellitud pilusilmadelt üks universaalsoojendus, kui kunagi kohale jõuab siis paistab kuidas istmele sobib ja omavahel klapivad. Ei tahtnud enne asenduse olemasolu hakata istet lahti kiskuma, ehk saab ühe korraga hakkama.

_________________
65 deville convertible
96 fleetwood brougham
(72 pony)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Apr 2014, 21:00 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009, 18:55
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn
Vahepeal siis autot vähehaaval putitatud.
Tellitud universaalne istmesoojendus siiski ei sobinud (lubatud oli pikkuse sobivaks lõikamine, kuid mul oleks vaja olnud pikupidi ribadeks lõigata). Kuid kuna istmel oli nahk maas, siis oli ka läbipõlenud koht ilusti näha ja sai lapitud. Tellitud soojendus läheb siis vanemale autole.
Vahetatud said ka kõik mahlad ja mõningad tihendid-torud mis lekkisid.
Traction Control ei töötanud tõesti kuna EBTCM plokk oli läbi. Selle vahetus õnnestus teisel katsel, esimene ebay'st ostetud isend ei osutunud töökõlblikuks. Sellele vaatamata ei hakanud tööle cruise, kuna ka selle moodul oli vigane. Viimase sain täna V8impordist, krutisin peale ja ... elu nagu lill.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Mai 2014, 13:17 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Okt 2009, 18:55
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn
tekkis mõte lasta auto veidi madalamaks :hide . Vällamaa foorumeid lugedes soovitatakse Impala SS oem vedrusid (sellised oleks hetkel isegi meite maal saadaval).
Edasi läheb asi segasemaks- ühed vahetavad ka amoridid, teised muudavad ainult kõrgusregulaatorit :hmm
... mingite arvamuste kohaselt kaob koos selle vahetusega ka sõidumugavus :irked
Mida siine rahvas arvab/soovitab? :appi

_________________
65 deville convertible
96 fleetwood brougham
(72 pony)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Mai 2014, 17:53 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Asi muutub cadillacist taburetiks (sõidumugavus kaob). Ainuke mõeldav lahendus on korraliku tootja õhkvedrustus. Sõidad kenasti õige kliirensiga ja pehmelt ning parkides saad vastu maad lasta.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9