Ei no selle kerega CTS'i on ju V8'ga ka tehtud, nagu sa tead. CTS-V on sel nimeks. Ja saab ka universaalkerega, kui vaja!
Aga kui nüüd võrrelda 96 Eldoga, siis kõige suurem vahe on ju 2 ust vs. 4 ust. "Liikumise" osas olen kindel et CTS läheb Eldol eest ära ilusti. Võime testida, endalgi oleks huvitav kontrollida. Ja ega see Eldo hääl nüüd ka (originaalis) mingi muskelauto jörin pole, kuigi jah V6 ja V8 hääled on kardinaalselt erinevad. Esimesel pigem selline "põrin-urin" ja teisel sa tead isegi mis.
Vastupidavuse osas ei oska öelda - pole omanud nii kaua aga no eks vana auto osad on üldjuhul odavamad, kui uuemal. Ja nagu ütlesin, see CTS'i salong on kitsam ja pagasnik väiksem. Üksi sõites muidugi eriti vahet pole.
Mis minule CTS'i puhul meeldib, on tema tänapäevane disain (eriti salongis) ja kõikvõimalikud lisad alustades veo- jne. kontrollidest, panoraamkatusest ja lõpetades istmete ventilatsiooni ja led-ribadega armatuuris.
Pilti ka: