Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 12:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16 Jaan 2014, 12:45 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 08 Juun 2008, 19:12
Postitusi: 32
Autoks 1994 Seville. Juhiuksel on nii sisemine kui välimine tihend kohati ära kokku vajunud ja viihmase ilmaga voolab vesi ülaäärest sisse, nii et laepolstri serv ja A-piilar on märjad. Katuseluugiga tegu ei ole, siis oleks märg luugipoolne serv ja mitte uksepoolne.

Foorumi otsingut sai juba kasutatud ja ühe kasutaja vana teema tihendite lekkimisest üle vaadatud. viewtopic.php?f=1&t=449" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuna juba 2007 uksetihendeid enam kaubandusvõrgust ei leidnud, siis olekski küsimus mida teha? Juttu oli sellest et tihendisse lükata veel mingi väiksem kummivoolik, mis tihendit kummi ajaks. Kas see olekski nii lihtne? Lõigata tihend lahti, sobivas mõõdus voolik sisse ajada ja siis silikooniga või muul moel taas kinni?

On veel mingeid võimalusi?

motors.ebay.com juba tihendi otsingul läbi vaadatud, samuti newcadillacparts.com ja rockauto jms. Pärast seda kui AmeerikaAuto sai selgeks, et tihendid kõik kere küljes, pole nemad ka midagi vastanud.

_________________
kirjanik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Jaan 2014, 16:55 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Romulast mõne elusama tihendi ostlemist pole kaalunud?

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2014, 09:51 
Eemal
aktivist

Liitunud: 05 Apr 2010, 22:14
Postitusi: 165
Asukoht: otepää
a.94 ja 96 sama kerega, newgmparts.com on olemas ukse tihendid Sevillele alates -96

_________________
4x ex cadi, STS-96,


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Veebr 2014, 17:05 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 08 Juun 2008, 19:12
Postitusi: 32
ville kirjutas:
a.94 ja 96 sama kerega, newgmparts.com on olemas ukse tihendid Sevillele alates -96


selleks ajaks kui ma vaatama jõudsin, enam ei olnud. Tänud kõigile vastajatele, tihendi leidsin lõpuks siiski Eestist ja pea täiesti uueväärilise.

_________________
kirjanik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Mär 2014, 12:35 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 08 Juun 2008, 19:12
Postitusi: 32
Nüüd on tekkinud uus mure. Nimelt on juhipoolne pool auto põrandat kuni tagaistme aluseni märg. Sai juba korra vaiba alla ka piilutud ning selle tagumine külg on nagu vettimav šwamm, nii et autos seda vaipa väga ei kuivata. Seega mõte vaip välja võtta ja tuppa tuua.

Juhiistme ja tagaistme ning plastikkatete ja b-biilari katte eemaldamisega saan ma hakkama, kuid küsimus on, kui raske on esiistmete vahel olevat keskkonsooli eemaldada? Teine küsimus on, et kas seda on vaja üldse eemaldada?

Võiks ju ka lõigata vaid juhipoolse osa vaibast hästi keskkonnsooli ligidalt välja, ning pärast äär kahepoolse teibiga taas auto põhja külge liimida. Siis on muidugi küsimus, kui väga taga keset kesktunnelit jooksev liitekoht segama jääb.

Teine variant lõikamiseks oleks eemaldada vettinud osa kahe osana e lõigata ikka konsooli äärt mööda juhi poolt ning natuke ka teiselt poolt ning jätta tagasi pannes lõikekoht kas esiistmete alla või tagaistmete kummipõhjaga karvaste mattide alla. Nii väga palju nähtavat lõike kohta ei jää.

On kellelgi ka paremat mõtet?

EDIT:
üks variant veel, kus vaipa lõikama üldse ei pea on laenata korralik 230V inverter ja märg/kuiv tolmuimeja ning sellega enamus veest vaibast ja selle vahtpõhjast välja imeda. Ülejäänu kas fööni või soojuslampidega lõplikult kuivatada. Põhja kuivatamiseks peab juhiistme ikka eemaldama ja vaiba üles keerama.

_________________
kirjanik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Mär 2014, 13:58 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
teine variant on mõistlikum igal juhul....eeldusel et on mingi siseruum kus kuivatada ja teine auto millega liikuda.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Mär 2014, 12:43 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 08 Juun 2008, 19:12
Postitusi: 32
Selgus nüüd et ei lekkinudki uksetihend vaid hoopis midagi katuseluugist, sest eile sadas lörtsi ja täna hommikul oli taas A-piilari kate märg.

Lisaks küsiks, kas selleks, et tagaistme põhi kätte saada, tulen esmalt ka seljatugi maha võtta? Olen vaadanud ja katsunud neid aasasid seal all ja tundub, et teisiti istmepõhja kätte ei saa, kuna pole kuhugi tahapoole lükata. Kui just enne ei sikuta istmepõhja tagaosa seljatoe alt välja, kas see ka istmepõhjale hästi mõjub, ei tea.

Teine küsimus on seoses esiistme mahavõtmisega. USA foorumid räägivad, et iste võimalikult ette asendisse ja tagumised poldid lahti keerata ning siis iste võimalikult taha ja esimesed poldid. Vaatasin järele. Mul on taga võrdlemisi tavalised kuuskandid, kuid ees mitte. Kas esiistme esimesed poldid kinnituvad auto põhja alt? Käega katsudes tundus justkui, et ühe pea leidsin üles.

_________________
kirjanik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Mär 2014, 13:44 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Pöhja alt ei usu küll et iste kinnitub
Taga seljatugi eemaldus vist miskite poltidega pagassi poolt, vähemalt devillel
Jusiis on luugil äravoolutorud umbes vms et sisse lekib

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Mär 2014, 17:04 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 08 Juun 2008, 19:12
Postitusi: 32
Praeguseks on siis nii juhiiste kui ka tagaiste väljas, vaip kahes osas välja lõigatud ja plekk selle alt ära kuivatatud.

Juhiiste oli kinni kahe poldiga tagant ja siis sai istme tahapoole tõmmata ja põranda küljest lahti.

Ka on selge, et vesi on juba jõudnud mingisugust kahju teha, sest auto külge ühendatud aku tõmbab juba ööpäevaga nõnda tühjaks et starter enam ringi ei vea. Samas värskelt laetud akuga saab masina käima ja ja saab ka muretult ringi sõita. Tulukesi põlema ei löö ja mootori töö ka häiritud ei ole.

Kui ma niiskuse ja vee autost välja saan, kas siis peaks ka see aku tühjakstõmbamise anomaalia ära kaduma?

_________________
kirjanik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Mär 2014, 18:10 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
see rohkem küll kohvipaksu pealt ennustamine aga jah, on võimalik et niiskus kuskil pistikutes miskise silla plussi-massi vahel tekitab ja aku ära kurnab.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Mär 2014, 16:54 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 08 Juun 2008, 19:12
Postitusi: 32
Tundub siiski, et veekahjustuse probleem on tõsisem, sest auto on nüüd paar nädalat kuivanud ja täna katuseluugi äravoolu renne puhastama hakates tõmbas laetud aku momentaalselt tühjaks. Nii et ühendasin aku, klõpsutasin uksi kinni-lahti paar korda, tegin pakiruumi lahti ning kinni enam mootor ei tõmmanud ning ükski muu elektriline asi samuti enam ei töödanud.

Ma saan väljamaa foorumeid lugedes nii aru, et selleks, et teada saada, mis täpselt toimub, tuleb ampermeeter võtta ja ükshaaval hakata kaitsmeid proovima kuni selgeks saab, kus täpselt lühis on.

Ka juhipoolset katuseluugi renni üritasin läbi lükata, kuid täiesti lõpuni ei saanud. Asi on ikkagi umbes, sest umbes 40-50 cm jäi puudu, et traadi pikkus mööda piilarit ja auto külge alla allääreni jõuaks. Samas ilma ratast eemaldamata ratakoopa katet maha ei võta ning auto ei asu sellises kohas praegu, kus maapind kannataks üle tõstmist ja ratta altvõtmist.

_________________
kirjanik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02 Apr 2014, 15:50 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 08 Juun 2008, 19:12
Postitusi: 32
Multimeetriga on kaitsmed läbi proovitud ja selgub, et põhiline viga on pagasiruumi plokis olevas Body 2 kaitsme all olevates vooluringides. Kaitse sees on voolutugevus kinni uste ja väljas süütega 4.7A, kaitse väljas on voolutugevus 0.5A.

Kui kapoti alt RSS mooduli kaitse ka välja võtta, siis langes vool juba 0.1 amprini millega võiks rahule jääda.

Body 2 vastutab Sevillel kaheksa vooluringi eest. Kuna nad on kõik ühes kohas, st. 6 selle kaitsme all olevates releedest on pakiruumi tagaseinas, kas siis saab üldse olla, et samast plokist on üks relee niiskuses lühises ja teised korras? Pakiruumi ise on kuiv.

Ainsad kaks vooluringi, mis selle all veel on ja sinna plokki ei kuulu on Sevillel pagasiruumi tuli ja elektriliste peeglite lüliti.

Kuidas edasi toimida? Olen elektri- ja elektrivigade diagnoosimise alal suuresti täielik võhik.

Teine küsimus oleks, kas väljalülitatud süüte ja suletud ustega on RSS mooduli 0.4A voolutarve tavaline või tuleks sealtki viga otsida?

_________________
kirjanik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02 Apr 2014, 16:18 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Hakkad ükshaaval releesid eemaldama, saad konkreetse vooluringi tuvastatud.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Apr 2014, 16:22 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 08 Juun 2008, 19:12
Postitusi: 32
Pakiruumi tagaossa sukeldutud ning mikroreleede plokist kõik kaitsme alla käivad läbi proovitud. Pakiruumi lamp ka välja võetud.

Pakiruumi lambi võtsin välja ja voolutugevus langes veidi enam kui ampri võrra. Courtesy Light Relay eemaldamisel langes 0.47A peale.

Ehk: lambipirn ära vahetada, relee samuti ja vaadata, kas probleem jätkub.

_________________
kirjanik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18 Apr 2014, 22:24 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 08 Juun 2008, 19:12
Postitusi: 32
Minu oskused lühist otsida on otsas.

Courtesy lights relay kontrollib vaid seda, et autos olevad kuus lampi ukse avamisel süttiksid ja sulgemisel kustuksid. See töötab korralikult. Kui uksed suletud, on kõik kustus. Üks avatud, põlevad kõik. Ukse kohal olevaid saab individuaalselt sisse ja välja lülitada kui uksed kinni. Ehk relee toimetab nagu peab.

Originaalrelee ja romulast leitud relee töötavad autos ühtmoodi. Samuti on mõlemad 12V aku ja multimeetriga üle käidud ja viga ei leia.

Ometi aga näitab multimeeter mõlema relee puhul sama: relee sees, käib üle aku klemmide peaaegu 3A, relee väljas 0.5A.
Kuhu see 2.5A läheb on muidugi arusaamatu.

See on arusaadav, et relee ühes vooluringis on vool pidevalt taga, muidu salongitulesid süütada ei saaks. Samas aga kas on üldse selline asi võimalik, et lühis on pärast releed, kuid enne salongitulede lülitit, ning salongituled süttivad ikka lülitist normaalselt? Elektrivool minevat ju ikka nö vähima vastupanu teed, ehk kui on enne tulesid lühis, siis ei tohiks lülitist lampe tööle saada.

_________________
kirjanik.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9