Tervitus
Taaskord tõin oma õuele Cadillaci, kuid seekord oli isu vähe uuema vastu.
Tegemist siis Seville STS ja 2001a. mudeliga.
Mootoriks siis nagu neil ikka 4.6L northstar 300HP versioon.
Läbisõit 176k. (mis tundub olevat ka õige salongi järgi ning väljastki üsna värske)
Auto musta värvi ning siinse kasutaja anryo käes kunagi olnud.
Siia ka üks anryo kunagine post lisade ja vilede kohta:
- tehase xenon lähituled (kaugtuli on tavaline halogeen)
- esitulede pesurid
- vihmasensoriga kojamehed
- isetumenev tahavaatepeegel ja juhiukse peegel
- peegli küljes kompass
- klaasist elektriline katuseluuk
- nahksisu + puitliistud salongis
- sajas suunas elektriliselt reguleeritavad soojenduse ja massaažiga esiistmed (ka peatugede reguleerimine on elektriline)
- soojendusega tagaistmed
- elektriliselt reguleeritav rool
- elektriliselt reguleeritavad soojendusega välispeeglid
- istme, rooli ja peeglite mälud nupuga / eraldi võtmetega
- eelmisele lisaks palju erinevaid võimalusi mõlemale võtmele seadete programmeerimiseks (eelnevalt mainitud mälud, plus signa piikusmine või mitte, tuledega sigast märku andmine, kas ukse avades iste ja rool liiguvad taha jne. Kokku ~10 erinevat asja, mida peast ei mäletagi)
- „follow me home“ tuled ja nende põlemise perioodi reguleerimine
- Bose TV ja naviga stereo (navi ja tv Eestis ei tööta muidugi). USA ja muu Euroopa kaardid kaasas plaatidel
- stereol nii video kui hääle aux-in – st. saab meediapleierilt nii musa kui pilti vaadata.
- tagaaknalaual tehase woofer
- orig 6’ne CD boks
- 16“ naelrehvid orig. Velgedel
- sada korda sekundis ennast reguleerivad / seadistavad kiirustundlikud elektrilised amordid + taga õhkvedrudega aut. kõrgust hoidev vedrustus
- kiirustundlik roolivõimendi
- püsikiirushoidja
- maki ja kliima juhtimine roolilt
- kolme tsooniline kliima (vasak, parem, taga)
- infotabloo (temp, keskmised ja hetke kütusekulud, vahemaa järgmise tankimiseni jne.)
- spido näidud vahetatavad miil / km
- traction control (saab nupust maha võtta)
- ABS
Tuuning:
- toonklaasid juhist tahapoole
- kõik salongi tuled (laes + jalavalgused) vahetatud valgete led-ide vastu
- esimesed udutuled toonitud musta kilega ja xenon pirnid
- tagatuled toonitud musta lakiga
- esitiival suunatuled toonitud musta lakiga
- pagasnikul olevad „Cadillac“ ja „STS“ embleemid eemaldatud
- tagumine numbri alus värvitud mustaks (originaalis on hall)
- sumbuti otsad värvitud mustaks (originaalis on kroomitud)
- ees Cadillaci märk toonitud lakiga mustaks
- küljeakende ja esi iluvõre ümber olevad kroomliistud kiletatud mustaks
Esialgu vigadest tundub, et roolilatt tilgub, lamda andurid vaja vahetada, stabika puksid ning juhipoolne tagumine ukse kesklukk ei toimi. Mõni, praegu mulle veel tundmatut veakoodi on veel aga sellest pajatab hiljem.
Üldiselt olen autoga esialgu rahul. Leidub mõni iluviga aga kõik on üsna lihtsasti ära parantatav. Ning otseselt minu pedantset silma väga ei riiva.
Mis mind autopuhul pisut hämmastas on minek, ausaltõeldes sellist kiirendust ei oleks küll osanud oodata.
Ise veel pilte ei ole teha jõudnud aga panen siia kellegi teise tehtud pildid