Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 12:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08 Aug 2011, 15:20 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Blood, kas saad teha testi oma kuudiga, mingi 10 voi natuke rohkem :hide kilomeetreid maanteel sõitu ilma pidurdamata, siis jääd vabahooga seisma ja katsud taga trummleid, mul pidureid peal pole, kuna vaikselgi kao alul kohe veereb, kuid trummlid on kuumad, mitte just ei kõrveta, 10 sekundis kannatab näppu peal hoida kull. Kas ehk laagrid hakkavad õhtule minema.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Aug 2011, 15:36 
Eemal
õlinina

Liitunud: 02 Nov 2005, 17:14
Postitusi: 430
emm- hetkel ma väga aidata sind ei saa selles- auto hetkel seisvas olekus -st suvel ei sõida sellega eriti - vedeleb kuskil põõsa alla. Aga kui juhtun sinna - vast lähi kuu jooksul äkki ikka siis ma proovi,kuigi ei tea kus saab kümme km järjest sõita ilma pidurdamatta :D Aga kui õieti mäletan siis mul pidurdades see elu ka suht tihti kuum on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Aug 2011, 17:57 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Sain omal käsipiduri tööle lõpuks, null asendis käisid trumlid vabalt ringi, aga tundus, nagu miski segaks niioelda vabalt veeremist ja nii ma neid seal näppima läksin. Kui vanasti esi suportid kinni kippusid jääma, siis sai neid aeg-ajalt katsumas käidud, siis olid tagumised oluliselt jahedamad. Nüüd on ees jahedad ja taga kuumad. Kui koju tagasi jõuan, siis lõhun tagumised silindrid igaks juhuks lahti ja puhastan ära, klotsid siiski ebavõrdselt kulunud. Ühel poolel sisemine rohkem ja teisel välimine.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Viimati muutis Rein, 15 Mai 2012, 17:35, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Aug 2011, 21:38 
Eemal
õlinina

Liitunud: 17 Mär 2008, 10:40
Postitusi: 495
Lugesin siin postitused alates 12.aprill veelkord läbi ja tunnen rõõmu, et sellest asjast midagi ei jaga, siis pole ka probleeme ja pole vaja kedagi läbi katsuda. Tahaks ainult välja panna kast kanget kärakat sellele, kes on võimeline standart esistangega Escalade edaspidi sõidul põhjapeale kinni ajama, olgu see siis poris või lumes. Siit ka küsimus miks peaks vaja olema vahekaste jm. Suburani nodi??? Sillad plokeeruvad automaatselt ja seda on vaja ainult tagurpidi mudast, lumest väljatulekul, sest esistange kliirens on madalam kui nt. enamusel saksa päritolu tavasedaanidel, seega töötab esistange buldooserina ja põhjapeale saab jääda alles peale esistange äralendamist. See on ikkagi tüüpiline USA ilueedi Miami jm sarnase koha linnamaastur. Mine istu õhtul Miami peatänava kõrtsis ja vaata seda autode cruiisingut tümps põhjas. Meenutab Big Meeti, ainult autod uued ja hinnad algavad 70000€ ja lõpevad ei tea kus. Seda ütlen küll, et Eesti teedel on vedrustus väga hea, võrdlust oman LandCruiseri ja Audi Q7-ga. Trassil pole ka probleemi möödasõidul, lähed siis kui tahad ja kiirendus ka kiirusel 100km/h meenutab väikelennuki oma, samuti pole suure ja raske treileri veol Escaladele midagi vastu panna. Vastupidavuse osas võin öelda , et Eesti teedel võib konkurent olla ainult Toyota. Olen sõitnud 65000 km ja pole veel garantiid vajanud va. neegriveljed, mis esimese talvega rooste läksid ja tasuta ära vahetati. Võrdluseks võin öelda, et Mersul hakkavad esisilla probleemid 50-60000km, Audil elektroonika 30000, Lexusel algavad kere naginad jm sitt koheselt.
Piduritega on nii, et mis neid katsuda, peab ta ju elektriliselt pidurduskoormuse jagama võrdselt esi ja tagapiduritele, kuid üksi sõites läheb ikka pidurdamisel suurem koormus esisillale tänu mootorimölaka raskusele ja täiskoormusel( 7inimest+muu) saavad tagapidurid suurema koormuse, sellest ka kuumenemine vastavalt. Bensukulu muidugi väärikas, minul linnas 20-21 ja trassil 12-13l/100km. Tean Tallinas sõpra, kes ütleb, et paneb Alexela bensukas talvel mootori seisma, kuna kalonka pump ei jõua nii palju lüüa kui mootor tühikäigul tarbib.
Pikk jutt s..tt jutt, kuid tahan öelda, et sõita on ta hea auto ja vahetada ei oskaks millegi vastu.
Eriinfo presidendile ja teistele noorematele, naistele see auto meeldib.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Aug 2011, 22:01 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
See on jah selline pill, mis tegelikult ei lagune, nii nagu üks lähim koknkurent Range Rover. Minu omal juba ju labisoitu ka omajagu ja eks ealised isearasused tuletavad ennast vahest meelde.
Ega see põhja peale kinnijaamine oli ka loll juhus. Läbivettinud analoogseid tuisuvaale oli terve tee täis. Selle all oli jäätunud, sahaga lükatud vall. Sinna otsa jäingi.
Kütuse kulu keskmine on nüüd 17,2. 1,6 tonnise putka vedamine ikka kergitab natuke. Aga ega suurt ei tunne küll, et miskit järel on. Üle 100 hakkab natuke kõigutama, kuid kiirteel kannatab 120 ni ära meelitada.
Eks see on omajagu nalja ümber, kui maanteel möödasõitu tehes hakkavad isehakanud liiklusregullijad kõrval punnima. Vajutad veel korra varbaga ja vaatad peeglist, kuidas nood juhmide nägudega järgi vaatavad.
See pidurite sorkimine mul natuke oma kiiks, sõitsin 2 päeva mootorrattaga ja eks sellel vabajooks ning kiirendus veel kergemad, loomulikult tundub siis autosoit pidurdamisena :hat

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Aug 2011, 08:30 
Eemal
õlinina

Liitunud: 17 Mär 2008, 10:40
Postitusi: 495
Kas sa räägid kiirusest ikka miilides?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Aug 2011, 10:49 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Ega ma pole veel vaadanud kull, mis tähed seal mul numbrite järel on :hmm
Krdi i-pad, mõtleb ise hoopis teisi sõnu välja, kui kirjutan :bonk

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Aug 2011, 15:25 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
210 000 kilomeetrit kellal ja vahetasin ära diffrite õlid. Lisaks ka uus kütusefilter, mille vahtuse protsess meele mõrudaks tegi.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=37306

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Sept 2011, 20:35 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Uus SRS i vasakpoolne andur läks külge ja hoiatustuli kadus nagu nõiaväel 125 eurtsi eest ära.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Okt 2011, 10:37 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Tellisin uue õhkvedrustuse kompressori ära, poolteist aastat maadelnud kasutatuga, ei jõua enam. 229 USD, oleks pidanud kohe uue võtma, kui avastasin, et ei tööta. Kasutatud pidas siis mõned kuud vastu ja oligi 2 perses kompressorit, millest ei saanud ühte kokku teha. Tehti fordi oma baasil. Siis läks ulme aeg, millal uued kinnitused tegin, mis ühtiksid raamiga, need tehtud, kompa alla lõpuks, kuid oh häda, ei pea õhku kinni. Tühja auto tõsab üles, kuid kui käru taga, siis jääbki undama. Sain veel ühe kasutatud ja selle küljest siis pea ja silinder ja kolb, siis selgus veel üks lekke koht, paak jääb nurga alla. Ei viitsi enam rohkem ümber ehitada.
Et siis amorte tuksi ei keeraks kasutasin ventiili ja pimedaga kolmikut, kompressoriga õhk sisse ja korras. Selle aja jooksul olen 2 korda kontrollinud survet ja kevadel, haagise veo ajal lõin 5 kanti sisse. Muidu oli 4 ati peal.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Okt 2011, 21:13 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Kui ikka mingi asi on autol kirstunaelaks loodud, siis lõpuni välja :hat Tegin päringu ära, nüüd ootan vastust, üks polt on viltu korpusesse keeratud ja sealt on ka kõrv kõver, ei julge ise sigeks väänata, et tõmban järsku selle poldi pesast välja, kuna see on vales keermes nagunii.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Mai 2012, 17:41 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Nii, järjekordne uus kompressor ootab kättesaamist tollist. Paar nädalat tagasi jäi eelmine uus vakka, mille oktoobri lõpus alla panin. Otsaplaadist üks kruvi kadunud ja plaat lahti. Saatsin paar pilti Arnotti ja asi korras. Saatsid kohe uue välja. Õnneks oli vana deklar alles ja nüüd ei lähe uus enam maksu alla ka. Amordikaid ei riku ilma kompressorita sõit, kuna mul lisa stuts vahel, et saan kohe lisa õhku juurde lüüa, kui vajadus tekib.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Nov 2012, 10:06 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
http://catalog.thewheelwarehouse.com/in ... ts_id=1208

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Mär 2013, 12:16 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Et siis Ab st ostsin esiakende tõstukid, kuna vanadel olid trossid läbi mädanenud. No tee või tina, ei tõsta üles, tuleb jõnkat-jõnkat. Panin siis määret aknasoontele, nu ei miskit. Mõned korrad tõkkepuuga parklas ja siis Mäkdoonaldi külastamist ja ei liikunud üldse enam juhi aken, venita käega üles, kui nuppu all hoiad. Garantii kohta küsiti siis AB poolt selgitust, et kuidas paigaldasin. Jõuti sinnani, et ma kohe ei õlitanud akna sõidusiine ja siis mingit garantiid ei ole. Vaidlesin, mis vaidlesin, et ega see paarikordne proovimine nüüd enne õlitamist midagi ära ei rikkunud ju ja lubati siis leida lahendus. Lahenduseks oli siis kasutatud mootor. Panin selle külge, kuid ikka selline ..... Peale seda, kui parema akna tõstuk ka saba andis, tellisin Rockautost AC Delco ja nüüd viiluta või kurki. Aken sõidab hoogsalt nii allapoole ja üles poole ka. Et siis mittetöötav Taiwani jupp töötava USA jupi hinnaga. Rooliotstega sama teema, 6 kuud ja läbi, lubati küll vahetada garantii korras, aga kes maksab sillaregulli ja vehtuse? Praeguseks on Moog detailid ja pole veel kulumise märke ilmutanud.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Mär 2013, 12:38 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
nii raskel autol jah pilukate veermikujupid on küsitava väärtusega.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9