Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

94-Deville, Indrek
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=673
4. leht 6-st

Autor:  ain [ 18 Nov 2009, 01:50 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

a müü ikka :)
Ma siin vaatan et minu vana DeVille pikalt müügis - peaks ta tagasi ostma - et nagu ikka kasumiga kauplemine või nii. Ju siis mingeid pudinaid taas tarvis.

Autor:  Koit [ 18 Nov 2009, 01:52 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

Las loll ostab :mrgreen:

Autor:  90Deville [ 23 Jaan 2010, 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

Pole siia ammu midagi kirjutanud, äkki oleks aeg.
Momendil seisab auto öues kapott irvakil, sest seoses töeliste külmade saabumisega tundus loogiline samm auto remont välitingimustes. Tehtud-möeldud, nüüd konutab nagu lastud vares siin hoovil.

Alguse sai köik sellest et märkasin jahutusvedeliku ebaloomulikult suurt kulu viimasel ajal, nii umbes 5l kolme päevaga.
Kuidagi ei tahtnud remonti ette vötta ja üritasin silma kinni pigistada lootes et äkki ikka veab kevadeni välja. Aga sittagi.
Ükspäev maal tegin siis kapoti lahti ja pörnitsesin vastumeelselt jälle tühja jahutusvedeliku paisupaaki. Veepumba ümbrus oli kenasti märg, nagu ma juba ammu olin märganud. Tühikäigul tiksudes tundus asi normaalne olevat, ei tilkunud nagu kuskilt.
Sel momendil oleksin veel vöinud kapoti kinni tagasi panna ja öndsalt edasi kevadet oodata aga andsin törtsu gaasi ja kena juga vedelikku läigatas vastu kapoti sisekülge. Sellega oli kindlaks tehtud et veepumba tihend ei ole enam päris uus.

Missealikka, mötlesin, eks ole neid pumpasid ennegi maha vöetud ja läbi tundus olevat ainult see papptihend mis pumba ja mootori vahel on. No mul seda papptihendit polnudki niikuinii, sest too läks katki suvel kui plokikaani tegin. Siis toppisin ta ainult silikoniga tagasi, aga pinnad ei ole siiski nii ühtlased et pidama jääks, mitte kauaks igal juhul. Eks nüüd täna sain löpuks meisterdatud mingist imematerjalist uue tihendi, üks pumba tikkpolt läks kah pooleks a sellest sain üle. Pumbagi sain külge, aga siis ühte rihma rullikut tagasi keerates tuli välja et keere on otsustanud ära minna alumiiniumi seest. Niiet päris kokku ikka ei saa täna, tuleb homme maale minna uue alumiiniumjunni järgi. Samuti läheb igaks juhuks uus termostaat. Ahjaa, pump ise teeb ka väga kuiva häält niiet seegi tuli doonori küljest vötta.

Aga üldiselt olen eelmise sissekandega vörreldes vahetanud ahjuradika, ilmselt paarkümmend roolivöimupumpa,roolilati ja möned korrad öli. Absi lamp pöleb ilusti koguaeg, ses ka vahelduva eduga, kuna keegi pole salaja käinud ja uut egri külge keeranud.
Samuti Ainiga leetu söites sai avalikuks tösiasi et tankimistorus asuv klapp on söitnud kuhugi allapoole puhkusele ja blokib edukalt tankimist seal. Niiet mönikord vötab täispaagi saamine aega u15m. Veel saime sellega seoses teada, et tilgutades mahub 68liitrisesse paaki 85l ja vöibolla veel rohkem. Hommikul käivitades tuleb veits gaasi anda nüüd korraks, muidu tahab kohe välja surra(külmast,-20jne). Bensukulu on ka kövasti töusnud selle külma töttu, arusaadav kuna soojaks ei jöu minna öieti. Esimese numbrialuse saan ka juba eitea mitmenda osta, ükspäev oli keegi pahatahtlik kodanik asetanud mu pidurdusteekonna löpupoole lumevalli. Kahtlustan traktoriga liiklevaid tegelasi.
Ls on 340k kopikatega.

Edit:ahjaa krt, esipidurid kogu täiega ja esimesed poolteljed kogu täiega vahetasin ju ka vahepeal.....

Autor:  DevilDeville [ 24 Jaan 2010, 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

Jõudis minuni inhvu, et peatselt võibolla eralduvate varvaste arvelt olevat asi jälle vedelikkepidav.

Autor:  90Deville [ 03 Juun 2010, 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

Puhtast igavusest kirjutan siia miskit juurde, sest et keegi seda kaua teinud pole.
Kolakas praegu puhkusel kodus kuuriall, kuna siin piidrimaal mul teda momendil vaja pole.
Auto on endiselt liikumisvöimeline ja salongist käivitatav.
Endiselt(vöi juba jälle) eritab kapoti alt kerget jahutusvedeliku haisu soojalt, vedelik nagu suurt ära ei kao ja loiku all pole, ise kahtlustan suurt radikat nüüd miskipärast.
Samuti vötab aegajalt heaks kirjutada displayle, et stop engine, low oil pressure. Seda nippi on pea aastake mulle teinud, suht harva küll ja reeglina pärast maanteesöitu. Aitab kui korraks seisma panna mootor ja uuesti käivitada, siis jälle bueno. Variandid siis et kas andur paneb segast vöi ongi surve madal, pole viitsinud kontrollida. Ilmselt peaks doonori küljest anduri vötma ja testima sellega, tundub köige lihtsam.
Viimane kord tundus et kolm aastat laitmatult töödanud kont on löpuks oma äri löpetanud, eks see tuleb üle kontrollida sest suvel nagu muudmoodi söita on päris rets.
Mingis meeltesegaduses sai tellitud uus EGRi klapp, kuna tundus odav. Pärast transat ja tolle ja kükke ja saltosid sain vist ainult veidi kallimalt kätte kui eestis poes maksnud oleks, great success.
Kuna see tuju eriti üles ei viinud siis vedeleb too ka vahetamata kujul kuskil nurgas hetkel.
Samuti oli koos klapiga hädasti vaja tellida uus tihend samale asjale, lihtsalt selleks et muidu mul nüüd poleks kolme uut tihendit garaazis vedelemas, vaid ainult kaks.
Noh, eks siin tuleb jälle meelde tuletada seda juttu kirikust ja peksmisest vms.
Üks esimene rattalaager on hakanud undama, nomas problomas sest mul ju doonori käljes nood olemas.
Ainult peab leidma mingi mittelaisa torbiku kes selle ära viitsiks vahetada.....
Absi peaks kah löpuks ikkagi tööle torkima, juppe nagu oleks mida vahetada, jällegi doonori küljest.

Masendusega märkan et käes on jälle juunikuu, tuleb vist löpuks auto jälle ära pesta, ehkki eelmise aasta juunis alles pesin.....
Ei löpe need mured iial!

Autor:  ain [ 03 Juun 2010, 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

pakun, et kont hakkab lihtsalt tühjaks saama - ja siis millalgi, kui juba jõle palav sõita on, ütleb et freon low ja siis kui enam üldse ei kannata, freon very low, AC shutoff

Autor:  90Deville [ 09 Aug 2010, 11:19 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

Tahtsin siia miskit kirjutada jälle.
Et nendest mersu öötshoovapuksidest siis.
Nüüd krigisevad need jälle korralikult, ja ükspäev vastumeelselt autoalla vaadates sain näha, et alumised on otsas omadega.
Niisiis, miski paar aastat ja u50kkm läbisöitu, polegi nii paha mönesaja krooni eest ma leian.
Momendil näitab 344kkm mul odo, ja räägib muudkui et vaheta öli ära ja pane klaasipesuvedelikku ja muid selliseid lollusi. Eks ma teen seda kah kui viitsin kunagi.
Pärast egri vahetust on SES tuli rahulikuks jäänud, abs pöleb ilusti koguaeg. Ma nüüd ei teagi, kas egri vahetusest vöi millest, a kuidagi tömblema on hakanud mootor, kui ühtlase gaasiga kiirendada siis nagu mönesekundiliste tsüklitena kiirendab paremini ja siis nagu poob vahepeal paar sekundit. Kummaline, enne egri vahetust nagu ei teinud nii. Eks kui ölivahetuseks läheb siis vahetan igaksjuhuks ka kütuse filtri ära, äkki seal miskit. Vöi äkki on too bensuklapp paaki nüüd jöudnu sealt tankimistorust, ja pumba filtrini ujunud, milles ma kahtlen sest pump peaks siiski eraldi plastkopsiku sees olema.
Väliselt on tekkinud suht palju roosteplekke, liistude piirkonda ustel. Vägisi paneb värvimise peale mötlema, a ootan siiski veel veidi, ehk möni hea inimene söidab mul veidi külge maha vms, saaks kindlustusest kah oma raha eest löpuks miskit.
Tagumised öötshoovapuksid on kah läbi, ja neid ei müüda miskipärast üldse. Need on muidugi ammu juba läbi, a kuna sellest ei saa aru suurt miskit söites siis ma pole tähelepanu pööranud. Eks miski hetk peab doonori küljest vötma öötsad maha ja minema kuhugi poodi otsima ja sobitama, et millise kiia jupid sinna istuvad jälle, originaali hindasid ei viitsi isegi uurima hakata.

Tänaseks köik, hoidke köva

Autor:  ain [ 09 Aug 2010, 11:26 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

kas throttle body puhastamineei võiks jõnksutamise vastu aidata?

Autor:  90Deville [ 09 Aug 2010, 11:32 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

ain kirjutas:
kas throttle body puhastamineei võiks jõnksutamise vastu aidata?


Ausaltöeldes ma ei tea, mida seal üldse puhastada oleks. Seal ju ainult need klapid mis öhku mootorisse lasevad, muud suurt miskit. Kunagi sai ta maha kisutud ja miskeid kanaleid seal puhastatud, kui egri viga koguaeg näitas, a suurt tolku vist polnud.
Ahjaa, kondi voolik on kah pooleks, ilmselt konditäitja liigse agaruse töttu. Peab minem kuhugi ja laskma uue teha ilmselt.

Autor:  ain [ 09 Aug 2010, 12:30 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

neid kanaleid ma jah tegelikult mõtlesingi, see oligi vist EGR kanalindus.

Autor:  ain [ 24 Aug 2010, 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

head sokud reklaami pandud :)

Manus:
94_DeVille3.jpg
94_DeVille3.jpg [ 666 KB | Vaadatud 20905 korda ]

Autor:  Rein [ 25 Aug 2010, 00:04 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

" Sõbrad " :hyp :congrats :finger :finger

Autor:  90Deville [ 18 Juul 2011, 22:30 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

Vaatan, et sobivasti pea aastakese pole siia viitsinud kirjastada miskit.

Pöhiliselt vist sellepärast, et on olnud palju muid autosid millega tegeleda ja ega ma liigapalju teinud kah pole auto juures, kuni siiani.

Nagu juba aasta tagasi mainitud, olid siis tagumised käändteljepuksid jällegi peetis ja vajasid vahetust-tehtud. Sama soojaga läksid uued kettad-klotsid taha, ja üks kangekaelne pidurisuport sai kah vahetet. Veel ka üks rattalaager, kuna kahtlustasin seda absi mittetöötamises, ja nii oligi, hakkas tööle pärast seda, umbes päevaks vöinii, nüüd jälle surnud kenasti.
Siis nüüd enne suvepäevi sain löpuks üle oma hirmust kiilasjää ees ja vahetasin löpuks suverattad alla, siiani polnud olematu läbisöidu töttu viitsinud. Selle käigus muidugi määrisin esisillas köike mis vaja ja tuvastasin et lötke pole ja köik on bueno. Oma arvamusele läksin kinnitust saama üv punkti kes seda ka paberile kirjastas. Esiklaasis küll on möned inetud praod aga läks nö hooga läbi.
Seega ei jäänud muud üle kui kohe söita otse üv punktist igaksjuhuks hollandisse ja tagasi.
Reis algas paljulubavalt, juba talinas esimese foori all peatudes tegi autu plönn-plönn-plönn ja kirjastas et stop engine, low oil pressure.
No ta on enne kah sama jura aegajalt kirjastand, suht random juhtumitel, niiet otsustasin et mind ei koti ja panin ajama. Piinava järjekindlusega tinistas sama asja mulle kaks päeva, ja tagasijöudes pärast u5k km jäi vait löpuks.
Täna kruttisin siis anduri küljest, ja kuna sealt mahedalt ölikest pistikust välja voolas siis polnud vaja viga kaugemalt otsida, läks jällegi doonoriküljest uus jupp asemele.
Samuti vahetasin täna ära tbi, et tsekkida kas kaob see tömblemisteema millest ennist rääkisin, a ei sittagi.
Ls on 352k kopikatega
Suuremad mured:
Tühikäik- nüüd pärast tbi vahetust käivitamisel kerib pöörded vabsee lakke korra ja siis krutib need alla miski 5-6seki jooksul, väga häiriv.
Pöörded-madala ja keskmisega pöördega vaikselt gaasi lisades kuidagi nagu kokutab ja jönksutab, gaas rohkem peale ja tömbab vägevalt.
Keskmine kütusekulu tagasitee tuli 9.5l sajale kompuutri järgi ja miski 10 vast päriselus.
Kondi voolikut pole kah siiani veel suutnud parandusse viia.


Tapke poolakaid, kui saate.

Heidoo

Autor:  ain [ 19 Juul 2011, 11:06 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

mis veakoodidest kompu pajatab?

poolakaid tõesti poleks vaja.

Autor:  90Deville [ 19 Juul 2011, 12:06 ]
Teema pealkiri:  Re: 94-Deville, Indrek

Kompu vist ei pajatanud mingeid koode, a eks hiljem vaatab. Seoses sellega et ööseks makk mängima jäi saan praegu hoopis akut laadida ajaviiteks....

4. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/