Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

1989 DeVille 4,5
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=651
1. leht 9-st

Autor:  Rein [ 10 Mär 2008, 18:14 ]
Teema pealkiri:  1989 DeVille 4,5

Tere!
Mina siis Rein, asukoht on Tartu ja Mustla.
Auto pildikesed
http://pilt.delfi.ee/album/61203/

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Praegu massina kallal, eks õhtu kohendan postituse paremaks.

Autor:  DevilDeville [ 10 Mär 2008, 20:19 ]
Teema pealkiri: 

Pildi järgi paistab igati sile apastraat olema :beer Loodame, et hetkel nähtavad kroomplastist kilbid ikka talvesusside tarbeks käibel.

Autor:  Rein [ 10 Mär 2008, 20:22 ]
Teema pealkiri: 

Ma ikka jah õiged rauast tellin, aa praegu pole aimu, et millised originaalis olid. Noh piltidelt on jah sile, aga eks ikka igal plekil ole "ajalugu" olemas :hat

Autor:  DevilDeville [ 10 Mär 2008, 21:18 ]
Teema pealkiri: 

Need onud müüvad täitsa sobilikke velgi.

lisaks jäid silma veel säändsed asjad
Pilt

Autor:  ain [ 10 Mär 2008, 21:31 ]
Teema pealkiri: 

just - selline alu velg oli selle aasta optional valik.
Ja kui ma palju mööda ei pane, peaks sobima ka Seville, DeVille, Eldorado velg kuni aastani 99.

Autor:  Rein [ 12 Mär 2008, 23:58 ]
Teema pealkiri: 

Sai siis õhtu garaages veedetud ja radikas ringi visatud. Tuli ka paar üllatust. Klassikaline, üks hea ja üks halb. Hea on see, et uus starter on pandud, halb on see, et kliima pumbast on rihm mööda veetud ja rihma ratas loksub , lausa koliseb oma võlli peal. Siis veel see, et taga punased helkurid, külgmised on üle värvitud halliks, pirnipesadel juhtmaed ära lõigatud. Napikaga ehk õnnestub taastada. Ja siis need esimesed külgmised tuled, kollastel on juhtmed jällegi maha lõigutud , aga pirn ja pesa on alles, aga nendel valgetel on pesa ainult alles. Ja siis selline küsimus, et kollased põlesid ju kogu aeg, aga kas valged läksid põlema siis, kui suuna sisse lülitasid? Ja mida kannatab kondi pumbaga teha, kas saab taastada, või tuleb hakata uut otsima, kelle toodang võib olla, mingit kirja küll kergel vaatlusel ei tuvastanud kusagil.

Autor:  ain [ 13 Mär 2008, 00:10 ]
Teema pealkiri: 

noh, ikka tuleb üllatusi ette.
kollased jah põlevad parkidena ja valgetesse käib sisse tugev (halogeen) pirn, mis läks põlema koos suunaga - kurvi valgustuseks jah (curb light või ditch light). Nende pesad võid hea õnne korral äkki Märtenilt saada - tal on sedasorti vana kraami ja minu teada pesad neil olid läbi aastate samad.
See kondipump tasub ilmselt uus osta - nad pole kallid.
Või siis äkki on Üllaril (kondimees Õnne tänavas) mõni kuskil riiulil seismas..

Autor:  Rein [ 13 Mär 2008, 00:25 ]
Teema pealkiri: 

Pesad olid tegelikult neil valgetel ka olemas, aga väga imelikud oli. Sinna kuhu käis pirn, tuli välja ainult 2 sellist klemmi moodi moodustist. Kas mingi eri sokliga halogeen pirn käib sinna. Kas õnne tänava kondi mees on Talnast?

Autor:  DevilDeville [ 13 Mär 2008, 01:41 ]
Teema pealkiri: 

rockautos kondipump umbes 260 USD

Autor:  ain [ 13 Mär 2008, 09:46 ]
Teema pealkiri: 

Rein kirjutas:
Pesad olid tegelikult neil valgetel ka olemas, aga väga imelikud oli. Sinna kuhu käis pirn, tuli välja ainult 2 sellist klemmi moodi moodustist. Kas mingi eri sokliga halogeen pirn käib sinna. Kas õnne tänava kondi mees on Talnast?

just, selline erihalogeen jah.
Üll on Tallinnas - muidugi, pagan sa ju pole. Aga vaata siin tehnilise all kuskil peaks olema ta telefon ka...

Autor:  Rein [ 13 Mär 2008, 14:19 ]
Teema pealkiri: 

Seda, et järg on jõudnud mootoriõli vahetuseni. Kuna järjekordselt ei oska ma seda protsentuaalse kulumise asja leida, kasutada, ja õli on ikka must kohe, siis vahetan ikka kohe päris ära teise. Panen poolsündi Texaco Havoline Extra 10W-40 ja SL klasiifikatsioonile vastab ka, vast sobib. Aga simmerite juurest immitseb natuke õli läbi, kas nüüd on mõtet neid STP lisandeid sinna juurde tuupida, või ei ole? Ainsad lisandid mida kasutan on Comma kütuse lisandid. D-Tox seeriast.
http://www.comma.ee/?id=36075
Diisli puhul on pihusti tiksu ikka ära võtnud küll, ja aastakeseks päästis pihustite vahetusest isegi. Aga õli lisanditest olen kasutanud ainult X1-R i ja mina küll erilist tulemust ei näinud. X1-R i aerosoolist on küll abi olnud päris palju erinevates kohtades. Tsikli trossid, hästi vaevaliselt liikuvad mutrid poldid jne. Kas kellegil on kogemust XADO lisanditega?

Autor:  DevilDeville [ 13 Mär 2008, 16:52 ]
Teema pealkiri: 

ega sa nende lisanditega zimmereid uueks ei saa. sõida rahulikult seni, kuni liiga mahlaseks kisub ja vaheta siis zimmerid kenasti uute vastu. lisandite toimeprintsiip näeb ette kaitsekile tekitamise metallpindadele, zimmerid paraku pole metallist.

Autor:  Rein [ 13 Mär 2008, 21:54 ]
Teema pealkiri: 

Miks juhi aken ei liigu, kui nuppu vajutad?
Aga sellepärast, et aken toetab puuklotsile. Jama siis selles, et see plast nublakas, mis on liigendi küljes mis siis tõstuki trossi otsas kinni üles alla ja all akna siini sees ette taha kelgutab on pooleks. Munakas vehib uhkes üksinduses. On juba üritatud parandada ka mingi asjaga, aga laiali mis laiali. Kas kellegil on selliseid vidinaid üle, või saab seda tellida? Lähen lappan ukse kokku tagasi, ja üritan veel seda käsika teemat ka tsekata. Siis panen selle vidina pildi ja mõõdud üles, juhul kui kellegil on seda juppi.

Autor:  Rein [ 13 Mär 2008, 22:12 ]
Teema pealkiri: 

Selle vidina pikkus on 37mm, laius 16,5mm paksus 7mm .

Autor:  ain [ 13 Mär 2008, 22:14 ]
Teema pealkiri: 

jajah, eks selle järgi kantakse sulle igasugust sobilikku kraami kokku :devil
proovi siiski foto teha - mina ei saa küll aru, mida sul vaja on...

1. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/