Cadillac Club Estonia http://forum.cadillacclub.ee/ |
|
Martini uus veok http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=454 |
1. leht 1-st |
Autor: | ain [ 05 Sept 2007, 22:10 ] |
Teema pealkiri: | Martini uus veok |
Panen siia üles ka Martini uue projekti - pole küll Caddy aga nii toreda aparaadi esitlemata jätmine on puhas patt Tegemist siis Hanomag Henchel F25 nimelise kaubikuga aastast 1972. Junntükk toodud Soomest Seinäjoe lähistelt 2006/2007 talvel, toomise ajendiks oli Uunikute Talveralliga seotud poleemika. Mootor pärineb Austini riiulist (A60-16AMW) evib 1622 kuubikut ja 54 hobujõudu@ 4000 rpm surveastme olles 7,2:1 mis võimaldavad neljakäigulise karbi vahendusel esirataste vedades minu kogemuste järgi liigelda kuni 100 km/h (sama väidab ka raamat). Tark raamat räägib ülekandearvudest: I käik 1:4,10 II käik 1:2,28 III käik 1:1,37 IV käik 1:0,86 tagurpidikäik 1:3,90 peaülekanne miski 6,50/5,85 sõltuvalt versioonist Kere on kolmekohaline akendeta kaubik millel kaks kohta juhi kõrval ja ei ainumatki turvavööd. Oluliste lisadena tuleb mainida nelja trummelpidurit, esiratastele mõjuvat varrastega seisupidurit, piduri- ja roolivõimendi puudumist (NOID EI PAKUTUDKI) , elektrilisi kojamehi koos klaasipesuga, Hella lisalaternaid, kollase tooniga sõidutulesi ja küündimatut kütteseadet. Samas on olemas veel neljast kohast regullitav juhiiste ja peamise lisana ilmselt maailma koledaima kaubiku tiitlit vääriv välimus. Põneva infona saab kasutusjuhendist (jah see on olemas koos aparaadi ajalooga) teada, et lisaks õlile tuleb korra aastas või peale 20 000 km vahetada ka õlipunn klapikambrikaanel. Asjandus nõuab joomiseks pliiga bensiini, mis muudab meie tavalise 95E postihinnaga võrreldes kroonijagu liitrist kallimaks. Rehvimõõt paistab olevat 6,7 -15C. Algne värv sai suvaliselt üle plätserdatud, et rooste liialt silma ei riivaks. |
Autor: | DevilDeville [ 19 Sept 2007, 14:46 ] |
Teema pealkiri: | |
lisaks juurde veel sedapalju, et HANOMAG on igati respektaabli ajalooga ettevõte, näituseks aitas nende Schnelltransporter SS 100 LN teise ilmasõja aegadel ka V2 rakette ja nende kütusemahuteid sikutada. asjakohast lugemisvara kah veelgi rohkem on tehase toodang tuntust kogunud jalaväe soomusmasinatega SdKfz 251 pildil koos külgedele monteeritud rakettidega |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |