Vahepeal on cadillaci callal erinevate spetsialistide näpud kallal käinud ja projekt on täies hoos töös.
Peale Soomest ostmist transportisin selle eestisse. Peale seda algas auto lahti komplekteerimine ja võeti täiesti pulkkadeks. Seejärel tee Tartusse, kus algasid keretööd. Praeguseks on liivaprits ja keevitustööd tehtud ja natuke isegi krunti peal. Kere oli oodatust isegi parem, peale liivapritsi säilitas kere ikkagi oma kuju ja keevitada tuli vaid juhipoolne põhjaplekk, pagasnikust kerekinnituskohad ja tulemüüril üks nurk.
Samal ajal oli aga sisu tegemises ja praeguseks ka valminud. Sisu tuli 100% uueks alates pingi vedrude ja raamistiku liivapritsist kuni armatuuri täielikult nahaga katmisena välja, mõningad tikandid sai ka tehtud.
Eelmine nädal sai valmis mõõtmetelt päris suur osa - RAAM, läbis liivapritsi ja kuumtsinkvanni, peale seda nägi see nii hea välja, et sai jõutud otsusele, et ei värvi seda üle vaid jätabki selline läikiv hõbedane, eks paistab kui hea mõte see oli. Loomulikult tulid raami külge ka kõik uued jupid (piduritorustik, silla puksid, raami puksid, piduri klotsid-silindrid jne...)
Töö aga jätkub ja üritan vahepeal apteitida infot.
Alloleval lingil saab näha ka mõningaid pilte.
http://fotoalbum.ee/photos/rarmhar