Omik
Kuna see foorum tundub sobivasti enamvähem varjusurmas olema, siis mötlesin et topin oma wannabee-projekti üles. Niiet hoidke toolidest kinni, järgmised 1,5 minutit aega on sisustatud
, update ilmselt jäätegi ootama, hehee
Et köik ausalt ja algusest ära rääkida, siis olen omanud seda autot umbes aastast 2003 vms.
Leidsin ta kunagi Audru kandist, ja pärast möningaid vangerdusi önnestus see vahetada sukimuki swifti vastu ning koju ära tirida. Justnimelt tirida, trossiga. Mootorilaadne toode ehk siis vana hea HT4100(HT siis tähendab sobivasti Haul&Tow) vedeles mugavalt pagasiruumis, kuhu kellegi ölised käed ta juppideks vöetuna sättinud oli. Vigadeks vänt, saaled, nukk jne, ehk siis selle mootori puhul korraline hooldus pmtselt.
Tollal oli raha veelvähem kui praegu, ja vöttis möned ajad, enne kui sain kokku tihendisatsile kuluvad 4500eeku, sebisin doonormootori kust sai vända ja kepsu, ostsin uue nuka ja köik muu kuluva.
Toppisin selle köik kokku aga hinge eriti sisse ei saanudki, käima küll läks aga mingi kala oli nii süüte kui pritsega koguaeg ja söita önnestus loetud meetrid temaga, piisavalt palju et aru saada käigukastis kaduma läinud käigust number 2 ja muidugi kohutavalt puudulikust mootoritööst. Ühel AB'l sai isegi käidud, kuna cooper andis köigile masinatele millel nende rehvid all iga ratta pealt ühe ölle siis tasus ära, vist. See pmtselt oligi pikim ots, ehk siis kokku vast 5-6km.
Pärast seda isu kuidagi vaibus, tekkisid teised autod mis ka söitma vöimelised olid, ja nii ta sujuvalt seisiski. Siiani. Öues. Vahepeal sebisin talle veel uste-luukide doonoriks ühe samasuguse 87 fleedi kah juurde, ja nii neil oligi tore seal koos mädaneda, kuna mul huvi nendega tegeleda täielikult puudus.
Nüüd möned kuud tagasi tekkis mul kahtlus, et mul polegi enam ühtegi usa autot, köik on müüdud vöi sodiks söidetud kellegipoolt vms.
Ja et tegelikult mul ju vedeleb mingi toorik
Tulid siis mötted, igasugused
Et ajaks ta söitma ja teeks nö rotika. Vöinoh, mis seal teha, köik oli valmisroostetand juba ise. See rotika möte on praegu asendunud millegi muuga, mida ma veel kirjeldada ei oska ega soovi.
Vötsin siis nöuks asjaga väga tagasihoidlikult nö tegelema hakata, selleks otsisin köigepealt üles passijärgse omaniku ja vedasin auto arki ettenäitamisele, kuna vana pass oli sinine. Selleks ajasin ta ka käima, mis önnestus möne tunniga, ja mille käigus ta köigepealt 3x pölema läks.....seistes pmtselt puuriidas, see mulle erilist vaimustust ei tekitanud. Kahjuks allak magas seepäev ja sajandi suurim pöleng haapsalus jäi olemata
Nüüd siis seisab mu uue kodu hoovil, paprid korras ja minunimel.
Mönda aega näppides hakkas korraks isegi suht normaalselt tööle, önneks see sümptom oli möne päevaga lahkunud ja löpuks ei suvatsenud enam isegi korraks käima minna, ma siis ketrasin ka starteri öhtusse omadega ja that's it.
Oli selge, et enne kui kerega midagi teha, tuleb see asjandus söitma saada, ja selleks kapotiall asuv v8 laud ei sobi hästi
Siis tulid valikud, et mida asemele panna
Köige lihtsam oleks olnud sbc350, mul enamvähem olemas, sobib kastiga jne. A jöle igav variant
Siis mötlesin et 4.9, kuna plokk peaks ju pmtselt sama olema mis 4.1. Hui on tegelikult, plokk on samalaadne 85-87 esiveolistel ja 4.5 ning 4.9, aga vanem pikiasetusega 4.1 on hoopis teine teema. Nimelt 4.9 bellhousing on sama mis ntx gm'i 3.4 jms, mitte vana bop vöi sbc pattern.
Möistagi sain seda teada pärast seda kui olin ostnud ühe 4.9 ja selle käigukasti küljest eemaldanud
Ok, pole vägasuur probleem, kohe sai sebitud ka öige bellhousinguga 700 kast, ilmselt camaro alt.
Möned mured siiski on selle 4.9ga
Esiteks, ölifilter asub sellises kohas et et minu autosse toppides satuks ta kuhugi kindalaekasse. Tuleb kuhugi mujale komandeerida see asi, jälle leiutamine ja kustom teema.
Teiseks, kondi vöib ära unustada ilmselt kuna selles kohas on mootorikinnitus
Elektriga saab nalja ilmselt, ehkki muidugi vötsin sts'i juhtmestiku ja aju kaasa
Jahutustorustik saab ka ehitamist, ülemine radika väljavöte satub ilusti mootori tahaotsa hetkel
Ja et sellest veel ei piisa, siis ostetud 4.9 osutus ka vigaseks ehk siis hülsitihend lekib jahutusvedelikku ölisse.
Ootan nüüd usast juppe sellele, et ta köigepealt üle käia ja siis vaadata mis edasi saab.
Täna sai ka vana mootoriküljest enamus asju ära keeratud, et saaks maha ära tösta selle
Üldiselt ei ole eriti önnestunud ühtki sellist projekti leida netist, kus keegi 4.9t topiks tagavedusele cadyle vahele. On mingid täiesti custom projektid nagu ntx 4.9 porchele jne
Nüüdseks löpetan kirjutamise, ja vöibolla kui viitsin, siis mingite arengute korral kirjutan veel, nii aastal 2035 vms
Panen möned sitad pildid kah, esimesel on ta koos doonoriga ja teistel minupoolt tehtud disainiga, kuna arki viies tahtsin ühtlasi ka värvi ära muuta sest kahte erinevat sitapruuni tooni autoga ma enivei söitma ei hakka.