Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 22:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 84 Deville
PostitusPostitatud: 18 Okt 2014, 21:11 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Omik

Kuna see foorum tundub sobivasti enamvähem varjusurmas olema, siis mötlesin et topin oma wannabee-projekti üles. Niiet hoidke toolidest kinni, järgmised 1,5 minutit aega on sisustatud :) , update ilmselt jäätegi ootama, hehee
Et köik ausalt ja algusest ära rääkida, siis olen omanud seda autot umbes aastast 2003 vms.
Leidsin ta kunagi Audru kandist, ja pärast möningaid vangerdusi önnestus see vahetada sukimuki swifti vastu ning koju ära tirida. Justnimelt tirida, trossiga. Mootorilaadne toode ehk siis vana hea HT4100(HT siis tähendab sobivasti Haul&Tow) vedeles mugavalt pagasiruumis, kuhu kellegi ölised käed ta juppideks vöetuna sättinud oli. Vigadeks vänt, saaled, nukk jne, ehk siis selle mootori puhul korraline hooldus pmtselt.
Tollal oli raha veelvähem kui praegu, ja vöttis möned ajad, enne kui sain kokku tihendisatsile kuluvad 4500eeku, sebisin doonormootori kust sai vända ja kepsu, ostsin uue nuka ja köik muu kuluva.
Toppisin selle köik kokku aga hinge eriti sisse ei saanudki, käima küll läks aga mingi kala oli nii süüte kui pritsega koguaeg ja söita önnestus loetud meetrid temaga, piisavalt palju et aru saada käigukastis kaduma läinud käigust number 2 ja muidugi kohutavalt puudulikust mootoritööst. Ühel AB'l sai isegi käidud, kuna cooper andis köigile masinatele millel nende rehvid all iga ratta pealt ühe ölle siis tasus ära, vist. See pmtselt oligi pikim ots, ehk siis kokku vast 5-6km.
Pärast seda isu kuidagi vaibus, tekkisid teised autod mis ka söitma vöimelised olid, ja nii ta sujuvalt seisiski. Siiani. Öues. Vahepeal sebisin talle veel uste-luukide doonoriks ühe samasuguse 87 fleedi kah juurde, ja nii neil oligi tore seal koos mädaneda, kuna mul huvi nendega tegeleda täielikult puudus.

Nüüd möned kuud tagasi tekkis mul kahtlus, et mul polegi enam ühtegi usa autot, köik on müüdud vöi sodiks söidetud kellegipoolt vms.
Ja et tegelikult mul ju vedeleb mingi toorik
Tulid siis mötted, igasugused
Et ajaks ta söitma ja teeks nö rotika. Vöinoh, mis seal teha, köik oli valmisroostetand juba ise. See rotika möte on praegu asendunud millegi muuga, mida ma veel kirjeldada ei oska ega soovi.
Vötsin siis nöuks asjaga väga tagasihoidlikult nö tegelema hakata, selleks otsisin köigepealt üles passijärgse omaniku ja vedasin auto arki ettenäitamisele, kuna vana pass oli sinine. Selleks ajasin ta ka käima, mis önnestus möne tunniga, ja mille käigus ta köigepealt 3x pölema läks.....seistes pmtselt puuriidas, see mulle erilist vaimustust ei tekitanud. Kahjuks allak magas seepäev ja sajandi suurim pöleng haapsalus jäi olemata
Nüüd siis seisab mu uue kodu hoovil, paprid korras ja minunimel.
Mönda aega näppides hakkas korraks isegi suht normaalselt tööle, önneks see sümptom oli möne päevaga lahkunud ja löpuks ei suvatsenud enam isegi korraks käima minna, ma siis ketrasin ka starteri öhtusse omadega ja that's it.

Oli selge, et enne kui kerega midagi teha, tuleb see asjandus söitma saada, ja selleks kapotiall asuv v8 laud ei sobi hästi
Siis tulid valikud, et mida asemele panna
Köige lihtsam oleks olnud sbc350, mul enamvähem olemas, sobib kastiga jne. A jöle igav variant
Siis mötlesin et 4.9, kuna plokk peaks ju pmtselt sama olema mis 4.1. Hui on tegelikult, plokk on samalaadne 85-87 esiveolistel ja 4.5 ning 4.9, aga vanem pikiasetusega 4.1 on hoopis teine teema. Nimelt 4.9 bellhousing on sama mis ntx gm'i 3.4 jms, mitte vana bop vöi sbc pattern.
Möistagi sain seda teada pärast seda kui olin ostnud ühe 4.9 ja selle käigukasti küljest eemaldanud
Ok, pole vägasuur probleem, kohe sai sebitud ka öige bellhousinguga 700 kast, ilmselt camaro alt.
Möned mured siiski on selle 4.9ga
Esiteks, ölifilter asub sellises kohas et et minu autosse toppides satuks ta kuhugi kindalaekasse. Tuleb kuhugi mujale komandeerida see asi, jälle leiutamine ja kustom teema.
Teiseks, kondi vöib ära unustada ilmselt kuna selles kohas on mootorikinnitus
Elektriga saab nalja ilmselt, ehkki muidugi vötsin sts'i juhtmestiku ja aju kaasa
Jahutustorustik saab ka ehitamist, ülemine radika väljavöte satub ilusti mootori tahaotsa hetkel

Ja et sellest veel ei piisa, siis ostetud 4.9 osutus ka vigaseks ehk siis hülsitihend lekib jahutusvedelikku ölisse.
Ootan nüüd usast juppe sellele, et ta köigepealt üle käia ja siis vaadata mis edasi saab.
Täna sai ka vana mootoriküljest enamus asju ära keeratud, et saaks maha ära tösta selle

Üldiselt ei ole eriti önnestunud ühtki sellist projekti leida netist, kus keegi 4.9t topiks tagavedusele cadyle vahele. On mingid täiesti custom projektid nagu ntx 4.9 porchele jne

Nüüdseks löpetan kirjutamise, ja vöibolla kui viitsin, siis mingite arengute korral kirjutan veel, nii aastal 2035 vms

Panen möned sitad pildid kah, esimesel on ta koos doonoriga ja teistel minupoolt tehtud disainiga, kuna arki viies tahtsin ühtlasi ka värvi ära muuta sest kahte erinevat sitapruuni tooni autoga ma enivei söitma ei hakka.
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 84 Deville
PostitusPostitatud: 14 Dets 2014, 18:53 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Täna kasutasin ära head ilma, mis üle pika aja tekkinud oli, ning eemaldasin vana mootori/kasti autost
Nüüd vöib selleks aastaks köik suured asjad tehtuks lugeda
Tihendid ja asjad ka ammu kohal niiet vöib talvejooksul katsuda uue mootori kokku plätserdada millestki.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 84 Deville
PostitusPostitatud: 15 Dets 2014, 15:43 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
et ikka 4.9 poole kallutad?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 84 Deville
PostitusPostitatud: 15 Dets 2014, 16:49 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Kui mingeid täiesti ületamatuid takistusi ette ei tule sellega, siis kindlasti 4.9/th700 jah.
Kasvöi sellepärast, et minule teadaolevalt pole keegi seda veel tagaveolisele toppinud kuskil, vähemalt pole netist leidnud.
Eks elu näitab....

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 84 Deville
PostitusPostitatud: 07 Mär 2015, 22:51 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Talv hakkab vaikselt järgi andma. Nüüd tuleks kohe siia kirjutada et kahjuks pole midagi muutunud aga natuke ikka on kah
Panen siis möned ülesvötted ka töestuseks
Köigepealt, mootori eemaldus ehedas redneck style's- pesooga mootorikraanat tömmates, sest ei viitsinud autot garaazi hakata vedama sellejaoks(5km trip ja üksinda raskesti teostatav)
Ühtlasi observeerige, kuidas vanameister eemaldab mootori, autolt samalajal kapotti mitte ära vöttes :)
Pilt
Pilt

See läks siis hästi, nagu näha.

Nüüd veidi sellest mootorist, mille ostsin et cadyle peale panna, pärit 92a Sts'i küljest, toimis ilusa häälega aga see köik ei olnud midagi väärt löppkokkuvöttes, kui mahlasid välja lastes ilmus karterist selline ollus:
Pilt
Ennetamaks küsimusi, et kas siis alguses ei vaadanud, siis varda pealt polnud midagi halba aru saada
Ja veepump oli selline:
Pilt

Sai siis vigasid otsitud, ja leitud et köige suurema töenäosusega lekib hülsitihend, kaane ja sisselaske omad olid elusa näoga aga hülsiröngad väga närakad
Need tuli siis ära vahetada, siin üks puhastamata teine puhastatud hülss:
Pilt

Veel läksid uued köik saaled, ka nuka omad, kett ja muidugi tihendid. Mootor veel täiesti koos pole aga peaaegu, esikaan vaja panna ja varsti peaks uue veepumba ka saama. Selle ostsin Delco oma, sest köik need muud kährikute toodangud on mulle eluaeg ainult peavalu tootnud, vist pole ükski üle aasta kestnud enne kui mingi jama on tekkinud.
Plokikaaned läksid mu oma varudest ühed mis lihvitud ja kindlalt korras olid
Treial tegi ka paar adapterit mu ölitus-ja jahutusprobleemidele, ölivoolikute oma on siit sellelt testiplokilt näha veidi:
Pilt

Ja mootor möne aja taguses seisus:
Pilt

Täna siis tegelesin klapikambri kaantega, need olid kohutavalt peetis, värv lahti jne. Kuna tegu oli ilmselt pulbervärviga tehasest, siis väga mönus oli neid puhastada, mitu korda mötlesin et loobun ja viskan teised enamvähem samasugused peale, aga kuidagi pidasin siiski löpuni vastu. Tehnika oli siis selline, et köigepealt kraapisin gaasipöleti abiga suurema värvi maha pahtlilabidaga ja siis löpud susistasin liivapritsiga. Väga kaua aega vöttis, ilmselt 2h per kaan löpuks kokku.
Nüüd siis sellised:
Pilt

Edasi ei teagi, et mida nendega teha. Algne plaan oli, et uuesti pulber peale, aga nad on nii kahjustunud ja auke täis et see jääks ilma pahteldamata porno....mötlen veel.

Järgmise korrani....

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 84 Deville
PostitusPostitatud: 08 Mär 2015, 21:33 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
pahtelda ära, lihtne. ja pärast pulber selga.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 84 Deville
PostitusPostitatud: 08 Mär 2015, 22:07 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Pahtel ja pulber ei käi kokku.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 84 Deville
PostitusPostitatud: 08 Mär 2015, 22:08 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
käib küll.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9