Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

Mardi `69 Coupe de Ville
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=2201
1. leht 2-st

Autor:  MiL472 [ 13 Apr 2014, 22:35 ]
Teema pealkiri:  Mardi `69 Coupe de Ville

Siit siis tuleb mu autoteema.

1969 Coupe de Ville, ostetud 2008 elu esimeseks autoks - siiani ei kahetse oma nooruse lollust :)

Siiamaani tehtud niipalju kui on näha usarauast: http://usaraud.ee/?id=5_5_20_1076.

Asjalood siis sedasi, et juba ei-tea-mis-ajast seisab veerev kere Tartus Motoristiklubi garaažis ja ootab kokkupanekut, mis teadupärast pole päris selline teema nagu osad inimesed mulle mokaotsast on poetanud, et "heh, sul ju kõige lihtsam osa nüüd ees, ainult lappa kokku". No ei lappa ju, kui enamik väikseid ja ka suuremaid jubinaid vajab ülekäimist või asendamist.

Olen siin vahepeal mustmiljon Exceliarvutust teinud ja kombineerinud ja tõttöelda oli mott vahepeal juba üsna maas, hetkeseisuga aga võin öelda, et märgid näitavad, et ehitus hakkab vaikselt edasi liikuma.

Üks põhjus miks ma ka klubiga liitusin lisaks sellele, et siin tundub lahe rahvas olevat, on see, et ma usun et nii mõnigi teist saaks aidata mind vihjetega kust mida tellida. Kulude optimeerimise mõttes tahaks võimalikult palju asju ühest kohast tellida.

Järgmine etapp saab eeldatavasti olema see, et tõmban mootori laiali ja vaatan mis seal vahetamist tahaks. Esialgsed grandioossed plaanid igasugu rullnookuritest ja MTS#15 nukkvõllist jne olen eos korstnasse kirjutanud, pigem ostan lihtsalt mootori tihendi- ja rõngakiti, uued klapivedrud/sääretihendid, Cloyes nukaketi-komplekti ja veel nipet-näpet. Täpne diagnoos selgub pärast lahkamist.

Mis mulle veits muret teeb, on kõiksugused aknatihendid ja run-channelid. Nende eest osatakse päris kenasti kasseerida.

Sisemuse poolepealt sellised lood, et olen kuulnud inimesi pigimati asendusena miskit pihustatavat löksi kasutavat. Kui keski teab mind ses vallas harida, siis olen kuuldel.

Eniveis, jooksvaid küsimusi hakkab siia teemasse tekkima sedamööda kuis ma garaaži juhtun ja mingi kitsaskoha välja selgitan.

Parema puudumisel siis pilt 2009 ABCS-ilt, kui asi veel sõitev oli
Pilt

Igapäevaselt kulgen sellise liikuriga, seega kui linnapeal näete siis võib käppa visata :)
Pilt

Autor:  DevilDeville [ 14 Apr 2014, 01:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

Pigimatti pihustatava asjaga ei asenda. Teatud nurgatagustesse on muidugi okei lasta/mäkerdada. Kasutada saab selleks näiteks sokli veekindlaks tegemise vedelat möga või hoopis kastikate kasti mõeldud kahekomponentset kraami, näiteks U-Pol Raptor on õiglase innaga Devoris. Korralik mürasummutus ikka üks kiht massiivset pigi ja siis mullidega versiooni kiht peale. Ja vajadusel veel mingitesse kohtadesse mingid kihid. Ja vaiba silumiseks vilti jnejne :)

Autor:  ain [ 14 Apr 2014, 08:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

Igasugune tihendikraam ja üsna kulukas aga kui aeg käes, siis löö vajalikud pudinad kokku ja uurib veidi seda asja ;)
Manuaali said alla sikutatud?

Autor:  MiL472 [ 14 Apr 2014, 12:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

ain kirjutas:
Manuaali said alla sikutatud?


Natuke nagu sain, aga natuke nagu ei saanud ka :) See on mingi x-formaadis asi, mida mul arvuti ei hammustanud läbi, tirisin igasugu programme alla mis pidanuks selle avama ja lõpptulemus on see, et vist õnnestus miskit konvertida. Raske on see elu, kui kampjuuterite valdkonnas loll olla noh :)

Aga pole viga, küll ma asja korda ajan kui ühel hetkel seda reaalselt vaja on.

Autor:  ain [ 14 Apr 2014, 12:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

.iso fail on selline mees, kellest saab otse kõrvetada plaadi. Või siis kasutades miskit emulaatorit (näit. Daemon Tools) tekitada antud failist virtuaalne CD...

Autor:  MiL472 [ 29 Apr 2014, 18:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

Säherdune seis nüüd, et õige pea tahaks ühe tellimuse Rockautosse sisse anda, aga enne seda tuleb lahendada mõned küsimused. Ehk saab keegi abiks olla.
Mainin igaks petteks ära, et kõigi mu autode juures kasutatavate juppide hinnaklass peab reeglina jääma skaalale "kõige odavamast jupist kriipsu võrra kallim, see, mille tootja nimi tuttavalt kõlab" :).

1. Vaip ja põrandamatid. Kas RA pakutav 110 euri vaiba + 50 põrandamattide kohta tundub hea diil, või oleks need targem siin kohapeal valmis meisterdada? Vaip kuramus tundub selline keerukas tükk olevat, igast sopid ja kurvid ja nurgad. Kas ise saab hakkama?

2. Keretihendid. RA-s on kuidagi kaootiliselt kirjas kogu jutt - midagi nagu on (pillar post, door, trunk, quarter windows), aga paljusid asju pole üldse. Kas kuskilt terve portsu korraga saab, kogu kit ühesõnaga?

3. Radikas. Pean veel kontrollima, äkki on vana isegi töökorras, aga siiski, Eesti radikatootjad vist ei suuda RA 154-eurise radikaga võistelda? Tqhq-s jälgisin teemat ja jäi mulje et siit odavamalt vist ei saa.

4. Karpa tihendid. Mõtsin ikkagi oma Q-Jeti jonksu ajada mitte tormata kohe uut ostma. RA pakub karpale ülivähe kraami. Kust oleks mõttekaim miski Q-Jeti elustamise kit hankida? Selline kus kõik düüsid-tihendid jm jutud olemas oleksid.

5. Šarniirid. Siinkohal on RA ilmselt võtnud palgale miskid kongus ninaga tegelased, sest alumiste paar maksab kokku 94 raha ja ülemised ca 120. Ulme. Uurisin taastamise kohta, aga tundub et hinnavõit polegi teab mis suur või mida teie soovitate?

Autor:  DevilDeville [ 29 Apr 2014, 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

*Vaiba saab edukalt ka siin tehtud, seda küll siis kahest osast. Samas ei tule ta kindlasti odavam, kui mikistanist valmiskujul.
*Tihendeid müüb komplektina Kanter, samas pole erilist pointi maksta komplekteerimise teenuse eest. Ajad ise näpuga SteeleRubberist järge ja saad komplekti kokku.
*Radikas alati mikistanist soodsam.
*http://carbkitsource.com/carbs/tech/Rochester/Quadrajet-index.html pakkujaid muidugi maailm, kuuglisse quadrajet complete rebuild kit vms
*http://www.ebay.com/itm/Front-End-Repair-Kit-1969-Cadillac-DeVille-Calais-Fleetwood-NEW-w-Ball-Joints-/191149823296?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1969%7CMake%3ACadillac&hash=item2c816ad540&vxp=mtr

alati on soodsam osta pudinaid komplektina

Autor:  ain [ 29 Apr 2014, 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

minu arvamus:
* vaiba teevad siin ära küll aga materjalivalik viletsam kui mikis. Mikist samas transa jällegi maksab...
* tihendeid vaatan homme sulle aga jah - steelerubber on hea koht. Käpp seal mul sees kah ja kui vaja siis aitan.
* radikas ikka mikist. Meie müüjad tahavad jubedat raha, samuti taastajad.
* karpa - saada mulle karpa number (on kas karpa küljele löödud või eraldi plekklipatsi peal samas külje peal. Vaatan seda asja ;)
*sharniirindus - Martiini juba ütles kõik ammendavalt ärr.

Edit: karpa plekkbirka - see ümmargune pildil

Manus:
serial.JPG
serial.JPG [ 161.13 KB | Vaadatud 27695 korda ]

Autor:  MiL472 [ 29 Apr 2014, 23:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

Ok, tänud teile, sain veits targemaks!

Ain, vaatan numbrid üle niipea kui garagesse satun.

Autor:  MiL472 [ 27 Juul 2014, 14:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

Vahepeal juhtund nii palju, et tõmbasin mootoril kaaned maha, ja vastu vaatasivad erinevalt Devili masinast ühe aastakäigu kolvid (69 muidugimõista :D) ja silindri seintel olid ilusti hoonimise jäljed näha.

Iseenesest mootor pole mul kunagi pekkis olnud, seega väga ei üllata. Mingi tõukuri tiks oli (vist), aga tõukurid tunduvad visuaalselt ilusad, vardad kõik sirged (esmapilgul, ei veeretand neid siledal pinnal), põlemiskambrites seevastu on näha, et kõik silindrid pole 100%-liselt oma tööd teinud.

Karpa numbreid unustasin vaadata. Garagesse satun, siis lammutan mootorit edasi ja vaatan selle nr ka ära.

Autor:  MiL472 [ 23 Aug 2014, 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

Härrased, palun värskendage mu mälu. Kuidas ma saan mootoril maha crank hub-i (ei tea kohalikku nimetust)? Mäletan, et sellest on siin kuskil juttu olnud, vajas äkki mingit kummalist tõmmitsat?

Keegi eelmine omanik on igatahes toorest jõudu seal sektoris kasutanud, seda on näha.

Pole väga aega hetkel nina raamatusse pista, sellepärast küsin.

edit: kiire google räägib sellest, et vennad kruvivad miski 9/16-18 poldi sisse, ja siis 4 haaratsiga tõmmitsaga tõmbavad. Niipalju kui aru saan, siis oht on vända keere tuksi keerata midagi valesti tehes...? Tundub nagu kaks erinevat keeret oleks seal.

Kõige kummalisem on see, et see tundus visuaalselt ühes tükis junn olevat, elik mingit polti kuskilt tsentrisse ei anna keerata. Või oligi seal see miski kork ees, millest osad räägivad?

Autor:  DevilDeville [ 24 Aug 2014, 14:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

Ise olen sarnlevat kasutanud:

Pilt

Autor:  ain [ 24 Aug 2014, 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

tõmmitsaga jah pead sikutama. ja üsna mehine peab olema. Niisama maha mina pole saanud.

Autor:  MiL472 [ 24 Aug 2014, 23:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

Ühesõnaga, elulihtsalt tuli maha :D Ei saa mina aru miks meerika vanad on internetti 10 GB materjali tootnud ülesande võimatusest vms.

Pihustasin pederasti vahele (also known as penetrating oil), panin tõmmitsa külge, tõmbasin küljest. Ajakulu 5 minutit.

Niipaljukest veel, et raamsaaled on juba .010 mõõdus ja vänt vajab lihvi, ühel kaelal korralik vagu sees, teisel talutav. Nukkvõll näeb täitsa ilus välja.

Paar pilti ka usarauas: http://www.usaraud.ee/index.php?id=15_47_48_1076&ll=1

Autor:  DevilDeville [ 30 Aug 2014, 08:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Mardi `69 Coupe de Ville

Seda ka veel, et pärast seda vända hub-i tagasi panna on marulihtne sellise tõmmitsaga nagu minul. Siis sellisega, millel on laagriga tugimuhv asjade kinnikeeramiseks. Aga saad asja aetud ka sobiva poldi, seibi ja mutriga.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/