Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

'96 Fleetwood Brougham, Marek
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=2129
2. leht 3-st

Autor:  karupuhh [ 21 Aug 2013, 09:11 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

ain kirjutas:
1. vaata kaitsmeid algatuseks aga see võib olla seotud veakoodiga 04-64 - kas traction control töötab?
2. sama jutt
...
Edit: ja siis see asi ka et minu käest saad oma auto tehasemanuaali - CCE raamatukogus täitsa olemas :)


traction contriol ei tööta, lambike armatuuris põleb ja rehv viliseb ilusasti. :devil
kaitsmeid väga ei uurinud, kuna mittetöötavad seadmed on sama kaitsme all muude seadmetega mis töötavad, siis ilmselt kaitse ei saa olla.

seda veakoodi esialgu ise testima ei hakka, kuigi kirjelduse järgi väga keerukas ei tundu olevat. Nimelt hirmutas mind natuke ära see, kui hakkasin ise suundasid ümber ehitama- see lõppes siis sellega, et auto ei käivitunud ja pidi ikka spetsialisti juurde viima :mrgreen: Ma nüüd kogun natuke julgust enne kui jälle elektroonikat näppima lähen.

Service Manual sai koos autoga ostetud, kuna ilma transata eestise ei maksnud see suurt miskit ja oma on ikka oma (hakka muidu veel seda kellegiga jagama, see pea igaõhtune lugemine). Keeleoskus natuke nadi ainult :coco , seepärast ikka küsin siit foorumist üle.

Veel üks küsimus- kuidas see päevatulede automaatika sisse lülitus? Tartust tulles see töötas (kuigi maanteel ei õnnestunud siis täistulesid saada), enam ei toimi. Manualist lugesin, et kuidagi on asi seotud süüte ja käigu lülitusega aga täpselt aru ei saanud.

Autor:  ain [ 22 Aug 2013, 10:34 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

siis viga selles EBTCM moodulis või juhtmestikus.
Võid proovida moodul lahti ühendada ja tagasi torgata - kui viga tagasi tuleb, siis moodul vigane:

The diagnostic chart says that after unplugging the EBTCM and plugging it back in, the codes should clear. If after verifying all of the above you get an immediate 04-64, then the EBTCM is bad

Seda võiksid küll ise taha, pole raketiteadus.

Autor:  blood [ 22 Aug 2013, 14:41 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

tulede osas on tulede lüliti juures TWILIGHT SENTINEL nupuke - timmi seda nii, et hästi saab. Ma oma Fleedil leidisin õige asendi ja töötas ilusti nii päeval kui õhtul -st süttisid tuled.

Autor:  karupuhh [ 01 Okt 2013, 16:30 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

üks teise teema postitus tuletas meelde, et sai omelage veel üks Fleetwood hangitud ... ;)

Manused:
FLW1.jpg
FLW1.jpg [ 83.49 KB | Vaadatud 21952 korda ]
FLW2.jpg
FLW2.jpg [ 89.67 KB | Vaadatud 21952 korda ]
FLW3.jpg
FLW3.jpg [ 111.58 KB | Vaadatud 21952 korda ]

Autor:  ain [ 01 Okt 2013, 17:01 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

imeilus roosa sisu...seda tahaks suures autos ka kindlasti näha :haha

Autor:  Rein [ 01 Okt 2013, 18:32 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

See peaks kaua säilima, korralikult pukkidele tõstetud ikkagi :rock

Autor:  blood [ 27 Okt 2013, 20:02 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

eioska muud öelda kui päris masin on ilusam :)

Autor:  karupuhh [ 05 Nov 2013, 22:48 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

siin jahedamate ilmadega kippus tagaots nahkistmel külmetama ning asja uurides tundub, et istemsoojenduselement on töö lõpetanud. Sellega seoses tekkis rida küsimusi- kas seda kütteelementi annab lappida või ainult vahetus (eeldan, et ta ei ole kattega ühes tükis). Kui vahetus, siis kas sobib suvaline uus kütteelement või tuleb otsida kasutatut, kas vahetada tuleb koos seljatoe elemendiga (kui originaali ei saa) jms. Mida soovitate?

Autor:  ain [ 26 Nov 2013, 21:33 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

üsun et universaalid sobivad kenasti originaali asemele.
enne muidugi viska tester peale kas ikka viga katkises soojamatis või äkki mujal...

Autor:  blood [ 28 Nov 2013, 09:58 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

Ma olen vahetanud neid nn soojenduslappe nii Buickil, kui Cadillacidel:) Lappimine on väga ajutine töö - kui just tõesti ühest kohast katki pole. Üldiselt käib istmekate maha ja seal all on siis istmepadja külge kleebitud see "lapp" ja veidi vaadates leiad kohe ülesse "põlenud kohad".

Ma ei tea kuidas FWB on - kas tagumiku all olev "lapp" on ka kahes jaos või mitte. Kui on siis veidi jama - universaalid nimelt on ühes jaos ja jääb kehvasti -st kui sooviid, et istme kate sama ilusti peale istuks (krõpsude kohad katab universsaal lapp ära) siis eesmine osa jääb soojendamata:D Buickul-panin universaalid ja miskil imelikul kombel ei tahtnud originaal lüliti ja uued "lapid" omavahel tööd teha -pidin ka uued lülitid panema. Escaladel olid originaalid saada ja selle vahetus käis üks ühele. Ahjaa veel tuli meelde - originaalidel käib vool läbi mõlema padja -st mõlemad peavad toimima, et kõik toimiks.

igaljuhul edu:)

Autor:  ain [ 28 Nov 2013, 10:07 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

see kahe soojamatiga süsteem peaks töötama nii et kui on täis kuumuse peal, on matid ühendatud paralleelselt. Ja kui poole sooja peal siis ühendet jadas.

Autor:  karupuhh [ 28 Nov 2013, 10:42 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

Skeeme uuritud ja kohapeal mõõtmised tehtud.
Istumisealuse küttekeha oli läbi, seljatoe oma terve. Skeemi kohaselt on nad ühendatud jadastikku pidevalt ja madalamal kuumusel lülitatakse mingi taksiti vahele.
Sai tellitud pilusilmadelt üks universaalsoojendus, kui kunagi kohale jõuab siis paistab kuidas istmele sobib ja omavahel klapivad. Ei tahtnud enne asenduse olemasolu hakata istet lahti kiskuma, ehk saab ühe korraga hakkama.

Autor:  karupuhh [ 08 Apr 2014, 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

Vahepeal siis autot vähehaaval putitatud.
Tellitud universaalne istmesoojendus siiski ei sobinud (lubatud oli pikkuse sobivaks lõikamine, kuid mul oleks vaja olnud pikupidi ribadeks lõigata). Kuid kuna istmel oli nahk maas, siis oli ka läbipõlenud koht ilusti näha ja sai lapitud. Tellitud soojendus läheb siis vanemale autole.
Vahetatud said ka kõik mahlad ja mõningad tihendid-torud mis lekkisid.
Traction Control ei töötanud tõesti kuna EBTCM plokk oli läbi. Selle vahetus õnnestus teisel katsel, esimene ebay'st ostetud isend ei osutunud töökõlblikuks. Sellele vaatamata ei hakanud tööle cruise, kuna ka selle moodul oli vigane. Viimase sain täna V8impordist, krutisin peale ja ... elu nagu lill.

Autor:  karupuhh [ 07 Mai 2014, 13:17 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

tekkis mõte lasta auto veidi madalamaks :hide . Vällamaa foorumeid lugedes soovitatakse Impala SS oem vedrusid (sellised oleks hetkel isegi meite maal saadaval).
Edasi läheb asi segasemaks- ühed vahetavad ka amoridid, teised muudavad ainult kõrgusregulaatorit :hmm
... mingite arvamuste kohaselt kaob koos selle vahetusega ka sõidumugavus :irked
Mida siine rahvas arvab/soovitab? :appi

Autor:  DevilDeville [ 07 Mai 2014, 17:53 ]
Teema pealkiri:  Re: '96 Fleetwood Brougham, Marek

Asi muutub cadillacist taburetiks (sõidumugavus kaob). Ainuke mõeldav lahendus on korraliku tootja õhkvedrustus. Sõidad kenasti õige kliirensiga ja pehmelt ning parkides saad vastu maad lasta.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/