Eile (30.nov.2010) sain siis kätte Palu käest mõni aeg tagasi soetatud masina. Kuna ma palusin Andrel teda seni niiöelda mulle hoida, kuni ma ise Eestisse jõuan, siis sain kohe ka selle toreda kuuajase seismise vilju maitsta
Nimelt jätab üks pütt vahele ja kapotti lahti tehes on kuulda, et peksab üle. Liigutasime jagaja peal juhtmeid ja hetkeks nigu võttis järgi ka, aga korralikult käima ei jäänud. Ok sellega, läheb reedel ABsse, seal pannakse uued küünlad külge ja lasen üleüldise hinnangu ka anda asjale. Ise olen selle väikese asja pärast rahulik ja üleüldine mulje on väga hea. Sillad on vaiksed, midagi ei kolise, logise. Salong on korralikus seisukorras, kuigi paranka on üsna must (või kulunud, ei saa aru täpselt) ja see on plaanis esialgu mingi möginaga üle käia, kui paremaks ei lähe, siis läheb uus rool peale. 97ndast otse sinna istudes on erinevusi ikka mehemoodi, dash. on samasugune, aga ei ole ka tegelt. Istmeid liigutad igasse kanti vooluga, aga seljatugi käib nö. manuaalselt, istme kõrvalt kangist. Küttekulu oli eile tuisuga, libedaga ja suht paljude möödasõitudega..ja ilma ühe silindrita..17L 100km kohta maanteel, mis ei ole just väga öko
See peaks uute küünaldega lahenema. Kõrva järgi teeb see 4,9L moto hoopis ägedamat häält, kui N* tegi. Müdiseb mõnusalt, N* oli väga vaikne. Aga see 4,9 hakkab nüüd järgmisest nädalast hoopis rajumat häält tegema, sest kohale peaks jõudma Spintechi SS 3000 pütt, mille ma kohe talle alla ka keeran. Helisüsteemi on parandatud üpris suure subwooferiga, võimuga ja makiga, mis igasugu asju sööb. Minu muusikamaitset arvesse võttes on woofer üsna hädavajalik tegelt, et teil kogunemistel lõbusam oleks
Üldmulje on igatahes väga hea, teistmoodi, aga väga mõnus masin on.
To be continue
Pilt kah: