Cadillac Club Estonia http://forum.cadillacclub.ee/ |
|
Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=1458 |
3. leht 7-st |
Autor: | DevilDeville [ 16 Mär 2011, 13:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
rahu olgu sinu südames, võid ostma hakata |
Autor: | blood [ 16 Mär 2011, 13:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
ilmselt on autu lihtsalt nii suur ,et praegused rehvid tunduvad all olema suhteliselt kiitsakad. |
Autor: | Indrek_S [ 16 Mär 2011, 13:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
Sulle peaks ka 255 rahuliku südamega taha seeliku alla ära mahtuma. kõrgusindeks tuleb ainult ühe võtta väiksem valida, siis jääb ratta läbimõõt õige Ehk siis 255/70 R15 Reifendirekt.de pakub mingit valikut |
Autor: | DevilDeville [ 16 Mär 2011, 15:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
sellega on nüüd sihuke lugu, et 235-st edasi ei anta valget ranti, need peaks siis eraldi juurde ostma võinii. siin asjast juttu : http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=32946 |
Autor: | blood [ 16 Mär 2011, 15:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
jah seni kuni originaal veljed -kapslid all ilmselt tahangi randiga varjanti: ilmselt seni kuni suve üle elab. järgmiseks korraks kosub vaatab ehk mõne muusuurusega velje alla:) |
Autor: | ain [ 16 Mär 2011, 15:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
valgeid rante pakuti vanasti eraldi tootena ka - saad ehk mõnele laiemale rehvile juurde panna? |
Autor: | blood [ 23 Mär 2011, 10:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
vabandust lolli küsimuse pärast aga kas 71a devillel peaks olema automaatselt n.ö reguleeruvad(pumbatavad) tagaamordid:? Lihtsalt minu omal on pandud säärased amordid ja pumpamise osa on manuaalne..ehk siis ise lased n.ö bensukast õhku juurde kui soovid Kui pagasnik vajaks uut sisu või n.ö katet siis kas peaks minema suvalisse riide poodi ja leidma mingi toeka materjali või on mingeid soovitusi ka kuhu tormata. Hetkel seal lihtsalt õhuke kate mis on suht räbal. Vaatasin,et keegi mu auto ülekere ära tõrvanud mingi ködiga:) |
Autor: | DevilDeville [ 23 Mär 2011, 10:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
Standardis seda ei olnud, automaatne nivookontroll massis toona 79 mikitugrikut lisaks. Pagasnikusse soovitaks ikka tugevat asja, mingit porivaibamoodi vms. Vaata usarauast kaedoo Caprice teemat. Sealt saab ka aimu, kuidas on kaval pagasiruumi küljed lahendada jne. Ma soovitaks Kaidolt küsida, vaiba põlvnemise ja hinna kohta. |
Autor: | ain [ 23 Mär 2011, 10:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
DeVillel oli minu andmeil mõlemat varianti - nii tavalist mittepumbatavat kui ka kompressoriga versiooni. (Fleetwood seevastu oli ainult pumbatav) - kui sul on nn. "bensujaama kompressori" variant, siis arvatavasti kas on kompressor elimneeritud või pumbatavad ise pandud. Iseenesest pole see ju paha asi - kui pakiruum viskit täis on hea saba veits kõrgemale/jäigemale lasta. |
Autor: | Rein [ 23 Mär 2011, 11:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
Tollel ajastul peaks asuma pump ka kapoti all. Mitte ratta taga, nagu kaasaegsetel. Et iga kolme aasta tagant uut peaks ostma, aga noh jah, tarbimis ühiskond, mis teha, kui asjad muidu purks ei lähe, siis tuleb nad ikka likku panna, et saaks jälle uut pähe tõmmata :P |
Autor: | blood [ 23 Mär 2011, 11:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
Tänud, nojah igaljuhul voolikud viivad bensupaagi korgi juurde ja seal ilus otsake ootamas pumpamiseks:) - kuna voolikute liikumine sellist kahtlast radapidi viib siis ei tundu see olema väga n.ö tehasepoolne leiutis. Siis veel tundus imelik olema pagasniku luuk kas see elektrifitseeritult käima ei peaks - see sulgemine:? st mul seal ilus auk Pagasnikule veel tihendit vaja. Avastamisrõõmu jagub-õnneks pole kõik nii kole kui alguses tundus või paistis: tore on nokitseda veidi: kevad juba ju STS sai vahepeal tagasillasimmeri. Escalade mõned vardad ja kondid ning saabusid ka istmesoojendused Küll aga kurvastuseks hakkas esimene kardaan häält tegema - aga eks sellest saab ka jagu. Varsti saab änn-änn teha |
Autor: | ain [ 23 Mär 2011, 11:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
tagaluugi sulgeja oli samuti option. Ja neid pumbatavaid amorte pakutakse mikis igas poes, ju sealt eelmine omanik nad külge viskaski. Ehk oli tal pidevalt öösiti raskeid saadetisi ja labidat-kirkat vedada vaja? |
Autor: | blood [ 12 Apr 2011, 16:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
kas 71a arvuga masinale käigukasti võib panna D2-te:? ja oletada võin et kuskil 7l jagu läheb seda kraami :- või on miskid paremad eelistused? Ning mootorisse sobib poolsünteetika:? |
Autor: | ain [ 12 Apr 2011, 16:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
no on sul ikka leiud - Dextron III isegi ei tehta enam:) Aga panna jah võid ikka. Mootorisse miskine tavaline 10w40 vast? |
Autor: | blood [ 12 Apr 2011, 16:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata |
ain kirjutas: no on sul ikka leiud - Dextron III isegi ei tehta enam:) Aga panna jah võid ikka. Mootorisse miskine tavaline 10w40 vast? Einoh ma lihtsalt vaatasin korra haynes-i manuaali ja siis mõtlesingi, et ohho siin nagu peaks olema miski edasiminek ka aga mõtlesin küsida, et kas ta paremat kraaami ka joob ilmad hakkavad ilusaks minema, äkki ärkab must ka ellu talveunest:) |
3. leht 7-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |