Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=1458
2. leht 7-st

Autor:  blood [ 12 Nov 2010, 23:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Siin mõni kiire pilt mobiiliga Paldiskis

Manused:
pilt3.jpg
pilt3.jpg [ 300.12 KB | Vaadatud 15053 korda ]
pilt2.jpg
pilt2.jpg [ 300.68 KB | Vaadatud 15056 korda ]
pilt1.jpg
pilt1.jpg [ 285.3 KB | Vaadatud 16728 korda ]

Autor:  antoonio [ 12 Nov 2010, 23:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

This vehicle has a yummie factor :drool

Autor:  blood [ 13 Nov 2010, 00:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Saamislugu...

Noh kui FWB sai müüdud siis igapäeva sõidukiteks said Escalade ja STS...aga nagu ikka midagi ju on puudu:) Midagi mis põriseks, mis oleks vanem kui ise ja millele saab teha n.ö pai ja ka vahel sõimata--et miks ta ei tee nii kui peaks vms. :) Ega siis polnudki muud... õuele abihoone(esialgu küll külm) valmis ehitada ja otsima. Õnneks EV midagi siis ei pakutud:) Selles mõttes, et ega neid Cadillac-e ju palju meil ei ole-alati võiks rohkem olla. Ebay tuli jälle appi... panin paika n.ö rahakoti ja realsed võimalused ja nagu elukaaslane ütleb: ühel hommikul ta ärkas nägu "peeretas" peas ja ütles võitsime vist oksjoni eile...et meil nüüd kolmas tulemas. Edasi siis uurimine kuidas Eestisse saab Minesotast. Mõned pakkumised erinevatele carshipingu firmadele ja parim pakkumine tõi ta läbi Bremenhaveni Ro-Ro laevaga Paldiskisse. Kokku siis transpordiaeg 15.10 Baltimore to Paldiski 7.11.10.
Tehtud ära tollideklar-kauba vabastus ja sadamasse treileriga. Paldiski sadamas laabus kõik probleemideta: kuigi oli tunda slaavi hõngu olid kõik inimesed väga abivalmid ja vastutulelikud(vastati kiirelt emailile-telefonile ja ka sadamas näidati mis kus on). Sealt siis Saue ARKi : kus edasist ei tahaks parem kommenteerida:) Kui mu ametiks on autode esmaneülevaatus vms siis ma peaks ka seda suutma teha üks kõik millise autoga või vähemalt oleks teeninduse mõistes viisakas ja uuriks kust andmeid saaks vms. Üldiselt ei tahaks ARK-st rohkem rääkida kui,et tänan Aini ja Margust operatiivse tegutsemise eest. Viimati kui FWB tõin siis Ain soovitas et võta auto andmed kaasa..aga see oli 5a tagasi arvasin,et nüüd vast ikka parem olukord vms. aga oh ei.
Auto treileriga kodus -paar tundi sai akut laetud, valatud kütet sisse--kontrollitud õli ja tosooli ja näidatud võtit... kostus meeldiv müdin:) Drive peal liikus auto edasi ja R-i peal tagasi. Mida veel tahta :)
Sisuliselt on nii kiire olnud viimasel ajal,et valges olen autot vaid sadamas näinud ja ilmselt ennem järgmist nädalavahetust ei näegi :(
Mis siis silma-kõrva jäänud kiirel vaatlusel:
1) karbuss on miski muu kui originaal(toore tross töötab imelikult)
2) kuna karpa on miski muu siis õhufiltri kopsikut peal pole
3) päikese sirmid seest kadunud
4) sisu üle keskimise (tegu siis riidest musta sisuga)
5) roosteussi jagub
6) kapott avaneb jube raskelt
7) rehvid viimase piiripeal
8) värv kobrutab
9) konditsioneeri pump siis on uhkes üksinduses-st rihm seda vist pole ammu ringi vedanud.
10) summuti ja kogu muu tossu osa on esialgu kiirelt vaadates siis kaks jämedat roostevaba otsetoru-võibolla otsapeal ikka on midagi.
11) endale meeldib:)-kuna tegevust jagub

Esialgu tahaks jah teha põhjalikuma ülevaatuse ja leida n.ö kapoti alla kõike töötavama -mõistlikuma lahenduse-ilmselt tuleb netiavarustes surfata mis seal kapoti all võiks olla-peaks olema,et saaks kulgeda mõistlikult ja vajadusel kiireminigi. Kõik soovitused milline n.ö combo seal olla võiks oleks ääretult teretulnud. Aega ju nüüd talvel n.ö uurida ja jubinaid tellida.

Tuleviku plaanid pikemas perspektiivis:kui enamik meist armastab n.ö originaali ja peensusteni perfektse auto taastamist siis ma pigem esimese suve ilmselt sõidan nii nagu ta on ja edasi pigem iseendale putitamine ja taastamine n.ö oma maitse järgi-rotikaid näiteks Eestis vähe :)

Kui kellegil kunagi tulevikus vaja abi vms siis võin täpsemalt seletada kuidas see e-deklar käib või millist transafirmat kasutasin(igati asjalikud ja abivalmid olid).

Veelkord tänan Aini ja Margust:)

Manused:
pilt4.jpg
pilt4.jpg [ 358.16 KB | Vaadatud 15051 korda ]

Autor:  90Deville [ 13 Nov 2010, 00:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Täitsa nummi autoke, nagu kahest uksest näha siis ilmselt rohkem linnaliikluseks möeldud, kergem parkida :)
Karpaga pole vast miskit kiiret vahetama tötata kui normaalselt toimib, küll sinna miskisuguse öhupuhasti ikka peale leiab.
Ja et ot'd ka saaks, siis mis aretis see seal körval seisab, sadamas?

Autor:  blood [ 13 Nov 2010, 00:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Kõrval seisev saabus siis riisimaalt ja tegu Venturiga, aknal ilutses selline selgitav silt:

Manused:
venturi.jpg
venturi.jpg [ 179.04 KB | Vaadatud 16716 korda ]

Autor:  ain [ 13 Nov 2010, 12:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

ma just pidingi ütlema et sõida rahulikult hooaeg ära enne kui laiali kiskuma hakkad. Saad sõidumõnu ikka ka ;)
Sellel talvel saad autoga vähe tuttavamaks, nokid siit-sealt jooksvaid vigu ja pead tulevikuplaane...
Ilus auto, seda tuleks katsuks näpuga ka mingil ajal. :beer1

Autor:  antoonio [ 14 Nov 2010, 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

HUvitav, mul eelmine aasta laabus Saue ARKis kõik probleemivabalt s.t. sadamast sinna treilaga ja peale ca tundi juba omal jalal Rakvere poole. A ju siis aastad pole vennad.

Autor:  blood [ 14 Nov 2010, 23:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

ei tea võimalik,et viga oli minus:) öeldi,et 71 pole populaarne aasta ja selle kohta info puudub ning kui mainisin,et registris sääraseid mõni peab olema..öeldi,et see ei kõlba või siis et neil ka andmed valed... aga einoh vahet pole kõik laabus lõpuks jne.

Väike loll küsimus kuidas n.ö sõidukit üle talve hoiate.. st mida võisk nagu n.ö eelnevalt teha-ära teha,et kevadel kergem oleks.

Autor:  90Deville [ 14 Nov 2010, 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Akuklemm maha ja paak soovitatakse täis panna, ise pole vaevunud tankima küll. Aknad veits irvakile, kui kuskil garaazis seisab.
Muud ei möista nagu miskit head soovitada.

Edit: kässarit ära peale tömba, ja kui sul öhupuhastit peal pole siis viska igaksjuhuks sinna miski öline kalts peale vms, et niiskus sisse ei roniks väga.

Autor:  palumx [ 18 Nov 2010, 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Assaraisk, peris kena massin jah :beer

Autor:  ain [ 18 Nov 2010, 23:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

Palu ka kaineks saanud :mrgreen:

Autor:  blood [ 02 Dets 2010, 23:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

vahepeal Escalade saanud uue veepumba, mootori simmeri, igasse kohta uus õli, putitatud esisilda, STS tavahooldes käinud.
Teha veel:
Escalade- juhi istmesoojendusest ilmselt siiski elemendid läbi aga suht lihtsalti vahetatav-ainult mitte talvel õues külmaga:) ja tundub et veovõlli ots üks hakkab saba andma
STS- ikka veel see tagasilla simmer--ehk nüüd järgmine kord saab selle ka vahetatud
Deville- ainult mõtetes siiani olnud mis ja mida teha jne-muu eluolu on suht kiire ja pole aega saanud.

Autor:  blood [ 16 Dets 2010, 14:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

hei selline küsimus...et kuidas te n.ö vanades autodes stereo mure lahendanud olete.. hetkel mul AM aparaat ja vist üks kõlar teeb häält ka:) ja noh n.ö kõrvad soovivad siiski vahel muusikat ka kuulata..et kas mingi retro uuem raadium ja siis uued kablid kõllid... või uuem raadium kuhugi peitu ja miski puldiga lahendus.

Autor:  ain [ 16 Dets 2010, 15:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

mina soovitaks miskist kaasaegset peidetud varianti. USB augu ja muude mõnudega. CD mängijat pole ka tarvis sellisel juhul. Mul üks selline kaasaegne vidinas jeebus - võid tulla torkima kui huvi on.
RKi8400
http://www.parrot.com/usa/products/blue ... ar-stereos

Autor:  blood [ 16 Mär 2011, 12:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Loodame,et kaks ei jää ilma kolmandata

imelik küsimus: hetkel mustal autol all väga pastlad kirjade järgi 235/75/15 rehvid. Suveks peab asemele midagi vaatama- praegused vanad tunduva aga silma järgi olema miskid oopis muud kui n.ö tava elus harjunud seda mõõtu rehvi nägema. Kas need Radiali kirjadega asjandused ongi miski veider 235/75/15? St rehvil konkreetselt need numbrid peal ja võin südamerahuga otsida vastavalt sama numbriga valge triibuga sõidetavamad rehvid asemele :?

2. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/