Saamislugu...
Noh kui FWB sai müüdud siis igapäeva sõidukiteks said Escalade ja STS...aga nagu ikka midagi ju on puudu:) Midagi mis põriseks, mis oleks vanem kui ise ja millele saab teha n.ö pai ja ka vahel sõimata--et miks ta ei tee nii kui peaks vms.
Ega siis polnudki muud... õuele abihoone(esialgu küll külm) valmis ehitada ja otsima. Õnneks EV midagi siis ei pakutud:) Selles mõttes, et ega neid Cadillac-e ju palju meil ei ole-alati võiks rohkem olla. Ebay tuli jälle appi... panin paika n.ö rahakoti ja realsed võimalused ja nagu elukaaslane ütleb: ühel hommikul ta ärkas nägu "peeretas" peas ja ütles võitsime vist oksjoni eile...et meil nüüd kolmas tulemas. Edasi siis uurimine kuidas Eestisse saab Minesotast. Mõned pakkumised erinevatele carshipingu firmadele ja parim pakkumine tõi ta läbi Bremenhaveni Ro-Ro laevaga Paldiskisse. Kokku siis transpordiaeg 15.10 Baltimore to Paldiski 7.11.10.
Tehtud ära tollideklar-kauba vabastus ja sadamasse treileriga. Paldiski sadamas laabus kõik probleemideta: kuigi oli tunda slaavi hõngu olid kõik inimesed väga abivalmid ja vastutulelikud(vastati kiirelt emailile-telefonile ja ka sadamas näidati mis kus on). Sealt siis Saue ARKi : kus edasist ei tahaks parem kommenteerida:) Kui mu ametiks on autode esmaneülevaatus vms siis ma peaks ka seda suutma teha üks kõik millise autoga või vähemalt oleks teeninduse mõistes viisakas ja uuriks kust andmeid saaks vms. Üldiselt ei tahaks ARK-st rohkem rääkida kui,et tänan Aini ja Margust operatiivse tegutsemise eest. Viimati kui FWB tõin siis Ain soovitas et võta auto andmed kaasa..aga see oli 5a tagasi arvasin,et nüüd vast ikka parem olukord vms. aga oh ei.
Auto treileriga kodus -paar tundi sai akut laetud, valatud kütet sisse--kontrollitud õli ja tosooli ja näidatud võtit... kostus meeldiv müdin:) Drive peal liikus auto edasi ja R-i peal tagasi. Mida veel tahta
Sisuliselt on nii kiire olnud viimasel ajal,et valges olen autot vaid sadamas näinud ja ilmselt ennem järgmist nädalavahetust ei näegi
Mis siis silma-kõrva jäänud kiirel vaatlusel:
1) karbuss on miski muu kui originaal(toore tross töötab imelikult)
2) kuna karpa on miski muu siis õhufiltri kopsikut peal pole
3) päikese sirmid seest kadunud
4) sisu üle keskimise (tegu siis riidest musta sisuga)
5) roosteussi jagub
6) kapott avaneb jube raskelt
7) rehvid viimase piiripeal
8) värv kobrutab
9) konditsioneeri pump siis on uhkes üksinduses-st rihm seda vist pole ammu ringi vedanud.
10) summuti ja kogu muu tossu osa on esialgu kiirelt vaadates siis kaks jämedat roostevaba otsetoru-võibolla otsapeal ikka on midagi.
11) endale meeldib:)-kuna tegevust jagub
Esialgu tahaks jah teha põhjalikuma ülevaatuse ja leida n.ö kapoti alla kõike töötavama -mõistlikuma lahenduse-ilmselt tuleb netiavarustes surfata mis seal kapoti all võiks olla-peaks olema,et saaks kulgeda mõistlikult ja vajadusel kiireminigi. Kõik soovitused milline n.ö combo seal olla võiks oleks ääretult teretulnud. Aega ju nüüd talvel n.ö uurida ja jubinaid tellida.
Tuleviku plaanid pikemas perspektiivis:kui enamik meist armastab n.ö originaali ja peensusteni perfektse auto taastamist siis ma pigem esimese suve ilmselt sõidan nii nagu ta on ja edasi pigem iseendale putitamine ja taastamine n.ö oma maitse järgi-rotikaid näiteks Eestis vähe
Kui kellegil kunagi tulevikus vaja abi vms siis võin täpsemalt seletada kuidas see e-deklar käib või millist transafirmat kasutasin(igati asjalikud ja abivalmid olid).
Veelkord tänan Aini ja Margust:)