Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

Deville 79
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=1390
5. leht 11-st

Autor:  antoonio [ 20 Veebr 2012, 20:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

ain kirjutas:
no Caddy sedaanides reeglina taga palju ei sõidetud, selleks olid (series 75) Fleetwoodid ja limod :evil:

nu tegelt see porolooni jutt käib ka esimeste istmete kohta :hat

Autor:  antoonio [ 17 Mär 2012, 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Vahepeal lollustega tegelenud nagu auto garagest välja aetud ja siis sinna kinni jäädud mis päädis ca tunnise jäälõhkujaks olemisega kuna all pöörlevad M+S märgistusega rehvid suutsid isegi lameda maa ja sisse sõidetud pisikeses lohus mitte edasi liikuda.
A peenem värk on see, et sai tuvastatud, et Cadillac (vähemalt minu oma) ja ebays müüdava kraami järgi Rolls Roice omavad ühisosa. :hat Nimelt juhiistme "käigukast" (power seat transmission), mille kest pudenes peotäieks suuremateks ja väiksemateks juppideks sundis ebays ringi vaatama ja Eldurile sobilik (ning hinna poolest mõistlik) sama ülessannet täitev vidin ei ole päris see. Lainedatud otsingu tulemusel selgus (vähemalt pildi järgi) et 1:1 le sobilik junn on saadaval kui Rolls Royce 81 and up mudlelile sobivana. Nu ja hind muutus täna sellele kah selliseks (340+USD), et praegu tegelen (legotamise juba lõpetanud) selle kesta marli ja epoksiidiga katmisega ning mingit sorti kinnituse välja nublutamisega, millega see transmission mootori külge kinni kruvida. See mootroi kinnituse koht oli vist juba ammu pudenenud, kuna päris mitmed jupid on ammu lahkunud.

Autor:  antoonio [ 14 Apr 2012, 21:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Nu nii, täna läks siis minu liikur üle välirežiimile ehk siis sõiduhooaeg algas :D. Nipet näpet veel vaja teha, nagu mõningate naginate likvideerimine aga eks vaikselt toimata siis edasi.

Autor:  antoonio [ 15 Apr 2012, 13:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Eile kuni viimase hetkeni kadunud pagassi pikenduseks ja stange vahel asetsevad kummilapakad leidsid oma koha. Rooli püüdsin kah vähe sirgemasse asendisse sättida (varasem tagasipaigutus jäis siiski pisut vildakaks s.t. rataste sirgeks olemisel (pigem sõitmisel) jäis rool tiba viltu). Eks pärst näis kas keerasin liiga palju nüüd ja jäi teisele poole nihkesse.
Eheh, kuna talvel sai välja kaevatud üks 80ndates popp olnud nn.diplomaadikohver siis see leidis pagassis koha kui igast pudipadi hoidjana. Naelutasin krõpsu külge ja paigutasin "tiiva " külge püstises asendid ning nüüd ta siis on seal. Eks sõidu ajal ole näha kas püsti püsib:D.

Autor:  antoonio [ 14 Okt 2012, 14:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Eile siis Tartust tulles sai sellist pilti näha
Pilt

ning hetk hiljem loogiliselt seda
Pilt

Et aga kolmteist aga mitte reede ilmaasjata ei mööduks testis het hiljem reaktriooni üks krdi kährik kes peaaegu keset teed silkas. Kasukas jäi õnneks nülgimata. Sama teema aga väiksema kasukaga ehk siis oli tegu nirgiga (vist ) sooritas testi aboutm pool kilti hiljem ning mõned miilid veel edasi oli ka ühel rebasel vaja omi asju ajada.
Minust jäid need kasukad kõik terveks, õnneks.

Autor:  DevilDeville [ 16 Okt 2012, 17:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Allak ilmsesti magas parasjagu

Autor:  antoonio [ 22 Apr 2013, 13:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Laupäev sai siis peale poole aastast vaikelu aparaadile eluvaim sisse aetud, kuna oli vaja korraks garagest välja ajada poleerimise teema tõttu. Käivitus probleemideta ja tiksus kenasti aga see krdi hüdrotõukuri tiksumine käib pinda.
Keegi pädevat töötuba oskab pakkuda kus seda asja lahendada saaks?

Kuigi sügisel sai plaane tehtud siis ei teostunud ükski plaan seega asi samas konditsioonis nagu sügisel jäi.

Praeguse seisuga ootab külge kruvimist 8 Champion Platinum küünalt, eks näis kui hääd nad sis on, lisaks veel olemas 5 liitrit Gulfi õli ja õlifilter. Kui need pisiasjad tehtud (võibla peale õlivahetust teeb ka tõukur muud häält), siis saab vist nädalalõpuks end esimesi miile mõõtmas leida:).

Autor:  ain [ 22 Apr 2013, 14:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

sa võid proovida veel sellist asja tiksu vastu et enne õlivahetust paned sisse topsi õlivahetuseelset pesuainet (mina olen kasutanud STP oma aga eks neid on teisigi), siis piinliku täpsusega lased töötada, ainel mõjuda ja siis õlivahetus.
Muidu soovitaks ju spetsiaalset pesuõli (Gulf vist tootis ja ilmselt mõni teinegi) aga pole kunagi ise katsetanud ja kardan soovitada.

Ainete mõte siis et peseb löga ja tati mootorist välja ja ehk saab ka tiksuva tõukuri puhtamaks.

Tõukur võib minu arusaamise järgi tiksuda kui ta mingis kokkusurutud asendis kinni jääb (sodi tööpindade vahel) või muidugi ka siis kui vedru sees väsinud või suisa katki.

oma 429 motot remontidess näiteks olid paar tõukurit juba uuest peast kinni, (st vilets treimistöö?) ei aidanudki muu kui uued tellida. Kui vahetuseks läheb, siis mikimaa suurte mootorite ehitajad teavitasid et olenemata tõukuri nimest on enamus standardjubinaid tehtud Eatoni poolt, pakitud lihtsalt eri brandide karpidesse. Olgu see siis Melling, Wolverine vai lausa Sealed Power
Ja 429, 472 ning 500 motodel on samad tõukurid (kui standardnukast ja -tõukuritest jutt). paljudel Buickudel ka...

:yup

Autor:  antoonio [ 22 Apr 2013, 14:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

nu üldise tähelepaneku järgi tiksub ta külmast peast, kui asi soojaks läinud siis seda plõginat enam pole. A seda STP asja lähen uurin, kas kohalik kaubandusvõrk siin idamaades kah pakub seda.

EDIT: lugesin natuke netis asju ka tikutaku oma ja proovin pesuõli kui siin peaks seda näppu sattuma.
Eks pärast ole näha mis ja kuidas.

Autor:  Rein [ 22 Apr 2013, 15:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Comma toodangus on spets õli, olen kasutanud nii bensukatel, diislitel, kui ka mootor rattal. Minu maassinatele pole see kehvasti mõjunud. Pärast võiks proovida Castroli õli panna. Mõne kolksvageni on see küll sahisema pannud.

Autor:  antoonio [ 22 Apr 2013, 16:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Seda comma asja vist ainult rakveres auduasi müütab. Jalutasin sealt läbi aga kuna seal 1 inime leti taga ja ma kolmas ratas mille iganes all tundusin olevat seal äris siis lõpuks ei viitsinu enam passida ja jalutasin sealt minema. Eks proovin millalgi jälle. Esialgu selleks tegevuseks plaanin reedese päeva ehk juhtub sealsel äril siis aega ka minuga tegeleda.

Ehh, meenus et ka uued esimesed klotsid sai soetatud, mis alla tahavad saada. Ehk siis lõpuks saab ka sellest krdi klõbinast jagu (ei viitsi mingeid jõu ja ilunumbreid rakendada vanade väänamise ja pööramise peal).

Autor:  ain [ 22 Apr 2013, 16:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

spets õli on ju hea küll aga kui tõukur on seda aja jooksul tekkinud värnitsalaadset kihti vahele tõmmanud siis on vaja midagi äkilisemat keemia maailmast kui pesuõli. Sellest ka minu soovitus enne õlivahetust spets keemiaga hullata.
Samas selline külma moto tiks on kahjulik vast ainult enda närvikavale, muud hullu ei tee ta midagi.

Aga oled pea kapote alla ka pannud - äkki hoopis väljalaskekolle tihendi vahelt sirtsutab? See on üsna sama häälega tiks...

Autor:  antoonio [ 22 Apr 2013, 16:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Nu eks ma seda teinud ole küll, varasemal aal, sellest ka selline mulje jäänud. Samas aga laupäev tundus see tiksumine lausa auto alt tulevat :D. Nii et selles jutus võib oma iva olla.
Muide, kui see kolle tihend juthub olevat, kas see võib/võis ülevaatuse ajal sellise nipi mängida, et seal mingid heitgaaside normid sassis olid (nii nagu viimati juhtus olema)?

Autor:  Rein [ 22 Apr 2013, 19:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Jah, võib küll. Pisike auk sumpas ja kui on saadud see kaltsuga kinni suruda, on läbi saadud :)

Autor:  ain [ 22 Apr 2013, 21:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

just. nagu Rein juba ütles.

5. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/