Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

Deville 79
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=1390
10. leht 11-st

Autor:  antoonio [ 17 Juun 2015, 23:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Eks ma seda tea jah, lhtsalt võib kellelgi mõni geniaalne idee tekkida :dick

Autor:  ain [ 18 Juun 2015, 10:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

ega muud kui peadpidi armatuuri alla särina suunas. hea see pole, lollimal juhul põleb auto lihtsalt maha. :hide

Autor:  DevilDeville [ 18 Juun 2015, 12:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Selle va särina ahela peaks ju ka saama testri fluktsuatsiooni järgi tuvastada, siis juba suund käes, kust tuhnida.

Autor:  ain [ 18 Juun 2015, 13:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

...või siis ükshaaval kaitsmeid eemaldades...

(palju häid mõtteid :D )

Autor:  antoonio [ 18 Juun 2015, 13:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

kaitsmete eemaldamine vist ei toimi a võibla toimib.
Aga sümptom tekib töötava mootoriga. Enne seda on vaikus ka siis kui süüde sees. Aga eks homme hakkan lammutama.

Autor:  antoonio [ 19 Juun 2015, 23:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Sai siis täna tuvastatud see krdi säriseja. Nagu viimati mõte liikus on tegu auto level releega. Loopisin alustuseks kuus kott liiva pagassi ja süüde sisse ning asi läks lolliks kätte. Sihuke lärm ja laul et vähe polnud (tuluke armatuuris, mis kompressori tööd näitab sädeles kah nigu diskotuluke). Sai siis manuaal võetud , et kus kohas asi asub - kuskil roolisamba juures. Keera kael kahekorra aga jube jama seal all võimelda. Sai ka Devili poole küsimusega pöördutud, a tema va õnneseen ei ole sellise asjaga tegelenud. Nu väänlesin seal pedaalide juures kuni lõppeks jäi kerge sädelus silma. Kui vidin käes siis tegu GM jupiga relay 12034545, mida vist GM kasutas vähemalt oma 15 aastat kui netiinfost järeldada.
Diagnoosiks panin oma lolli peaga vigane jalg, sest üks jalg annab kergelt liikuda. Proovisin kättesaadavate vahenditega reanimeerida aga ei ole sellist korralikku torni millega sobiva nurga all seda neetimise tööd parandada. Eks homme jalutuskäik oomipoodi (Rakveres midagi paremat võtta pole), et mingi aseaine leida.
Ah jaa, see tingel tangel soojendas seda releed kah päris mõnusalt.

ah jaa, omaaegsed GM insenöörid võinuks siis kõik releed toppida ühte kohta, mitte et osad on kuskil paneelis ja ülejäänud seal läheduses juhtmepuntrasse maetult. Selline etteheide siis :devil

Autor:  antoonio [ 20 Juun 2015, 18:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Nii lihtne see asi ka nüüd polnud. Värske relee plärises kah mõnuga, seega oletan/oletasin, et viga kuskil juhtmestikus. Alustasin tagasilla andurist, kiskusin juhtme maha ja ujutasin kontaktipuhastusvahendiga üle. Aga ega see pistik nüüd nutune kah välja näinud.
Enne seda sai kallaku peal testitud. Tekitasin otseühenduse ja kompressor töötas ilusti. Perse tõusis ja langes pidevalt, siis ajasin tasasele maale auto ja seal enam sellist tusu ja langust ei toimunud, ainult tõusis.
Peale juhtmepuhastust ei tea, mis teema on sest perse püsti (nii 7-8 cm velje juurest mõõdetuna) ja liivakotid lendasid pagassist sest oli vaja asju sealt kätte saada. Tagasi ei viitsinud toppida, vähemalt praegu.
Relee panin tagasi ja eks näis kui das asi funktsioneerib kui andur peaks jälle otsustama mingit tõstmisemomenti tekitama.
Kui asi jätkuvalt hakkab rögisema siis tuleb tagasilla andur maha kiskuda ja sisemust uurida - vist. Aga seda enne talve ei viitsi seega vajadusel relee välja ja ning otseühendusega tõsta.
Tegelt võiks ju sinna üldse 12voldi jutme võtta ning lüliti vahele panna ning asi oleks nagu lill :devil

Autor:  ain [ 21 Juun 2015, 13:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

see andur on lihtne reostaat, muide.

Autor:  antoonio [ 21 Juun 2015, 17:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Seda ma kahtlustasin. Aga eks ma püüa elektriskeemi kah uurida kas mingeid täiendavaid pistikuid kuskil ei ole ja mis võivad pisut roostes olla.

Autor:  antoonio [ 23 Juul 2015, 21:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

andke hääd nõu kuidas spidokas vaiksemaks saada, tea as sahiseb spidoka tross või kell armatuuris igatahes on ta aastaid vaikselt pinda käinud. Miskipärast meenub, et on olnud vaiksemaid hetki, võibla trossi asend kuidagi vale seal kella juures).

ah jaa, sai kodumaist turismi arendatud ning Narva tuuri 155 miili neelas 38 liitrit ning Hiiuma kruiisi üks osa 255 miili milleks tarvitati 58 lirtsu. Tundub vist ökoauto olevat ku iesimesel juhul nii 15 väikese plussiga ja teisel juhul lausa 14 väikese plussiga sajale kilomeetrile konsumeerimist (juhul kui matemaatika ei peta) :)

Autor:  ain [ 24 Juul 2015, 09:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

üldiselt on nii et kui tross/kõri on kulunud, siis nii ongi.
Võid ju proovida veidi paremasse asendisse trossi sättida (kui käed sinna armatuuriuse alla mahuvad :mrgreen: )
Teine võimalus on tross maha võtta ja miskist määret täis pressida. Ilmselgelt kõige keerulisem töö.

Autor:  DevilDeville [ 26 Juul 2015, 02:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

On olemas suisa trossimäärimise abivahendid, mis lasevad määrdepritsiga asja täis taguda. Trossi maha võtma ei pea, vaid kastipoolt kerid trossile otsa ja salongist päästad spidokatagant lahti trossi ning muudkui aga pumpad. Asi näeb välja säherdune:

Pilt

Nimeks Speedometer cable lubrication adapter vms, jebaist leiab:

http://www.ebay.com/itm/Dorman-Speedome ... 1720280763

Ei imestaks, kui näiteks usspartski suudaks pakkuda.

Mi puutub 14 lirtsust küttekulu, siis preeriasillaga sõitis ka minu must neljaukseline täispaakidega lätiskäike mõõtes umbestäpselt samasse numbrisse. Elik igati loogeline.

Autor:  blood [ 26 Juul 2015, 20:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

kui oma 71 devillel ka see jupstükk häält tegi siis ei aidand muud kui telllisin uue. Installimine polnud üldse hull. Alguses aitas küll n.ö asendi muutmine ja n.ö mängimine aga lõpp lahendus- uus tross oli parim.

Autor:  antoonio [ 26 Apr 2016, 15:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Lappasin pisut interneedustja jäi silma et meerikamaal armastatakse vanematesse mootoritesse 20w50 õli valada. Tehtud mõeldud ja täiesti adekvaatse letihinnaga on üks Gulf classic oil Us partsus saadaval. Kodanik tegi veel ameerikaliku ale kah.
Kanister tore retro värk ja sobib garaget niisamagi ilustama. Mahutab 5 kohalikku mahuühikut määret.
Eks nädalavahetusel püüan selle mootorisse installeerida.
Ja siis peaks v3el spidoka trossi kah vahetama.

Autor:  ain [ 26 Apr 2016, 15:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

aga miks sulle 20w50? Ons mootor nii kulunud ja lekib ka?

10. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/