Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

Deville 79
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=1390
8. leht 11-st

Autor:  antoonio [ 30 Apr 2014, 17:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Nii peale mõningast marineerimist, ja insenerimõistust (mida mul pole) suutisn lamedal kaldpinnal lõpuks selel starteri küljest kiskuda. Loomulikult ühe purukskeeratud võtme pikenduse ja muu pudipadi hinnaga.
Ei üllatanud, kui starteri garaagesse panin ja juhtmed külge toppisin ning asi töötas nigu muiste.
Aga seekord õnge ei hakanud (seda siis mõne aasta taguse aknamootoriga kus töökohal asi e itoiminud küll aga garage põrandal siristas nigu linnuke).
Seega tlnasse starter näpus. Taadid võtsi asja vastu ja .... kui maardusse jõudsin tiristasivad et tule vea asi minema juba tehtud ning harjad uued ja veel miskit pudipadi.
neljast harjast kol olid kulumisastmes 0 (ehk siis sellel piiril kus tagumine aeg vahetada) ja üks neist juba miinuses, mis siis asja seisma panigi.
Eks näis lähen nüüd asja installeerima eks näis mitu vandesõna selle tegevuse juures eetrisse läheb.

Autor:  ain [ 30 Apr 2014, 19:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

sul mingi vale käeliiges - minuarust oli üsna hea teda vahetada kui ühe külje veits tungiga üles nõkerdad...

Autor:  antoonio [ 30 Apr 2014, 20:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Ju vist käe painduvus jätab soovida a igatahes kokku sai ta pandud (üllatavalt probleemivabalt) ja üks seib jäi kuskilt üle, mille hiljem avastasin. Igatahes käivitub jälle.
A esimene tiir jäi tegemata. Krt hakkasin seda universaalantenni puhastama ja tundus teine kuidagi logisevat. Nu käsi mul njuutonmeetrina ei toimeta ja see kinnitus käis ühe hetkega puruks. ei viitsinu teda küljest kiskuda vedeleb kapoti all nüüd, eks reede peab millegi uue sebima kuna originaal senini vedeleb.

Autor:  antoonio [ 19 Mai 2014, 10:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Vahepealsel ajal siis juhtunud sellised asjad.
Aku põrus koormustestiga nii et uus aku peal, seekord siis varta asemel exide 64ah 640. Igatahes esmane käivitamine oli lust ja lillepidu. Ketras kohe ülbelt.
Siis eelmisest aastast millalgi pudenes üks pisike polt kaassõitja istme küljest ning üks istmenurk hakkas seejärel vedrutama.
Iste välja ja selgus, et algsest kahest poldist oli siis see viimane oma töökohalt lahkunud.
Kohalikust kaubandusest 5 ja 6 mm vahepeale jäävaid polte saada polnud seega sai vint üle keeratud ning 6mm euromõõdustikus poldid sisse keeratud. Nüüd püsib jälle.

Mis järgmiseks: armatuuri lammutada, üks suunatule pirn on vist otsa lõppenud.
Loomulikult lõppes ka vasakpoolne aknalüliti otsa (igaastane teema seniks kuni õige topeltlüliti hangin). Eks pisut ust vaja lammutada ja reanimeerida kuniks veel saab.
Mingi kahtlane särin tekkis - kas armatuuris või kuskil releeplokis. Tuleb ja läheb. Eks vaja uurida mis asi see säriseb siis.

Autor:  antoonio [ 20 Mai 2014, 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Eile sai siis paar lambikest armatuuris reanimeeritud (lihtsalt oksüdeerumine) ning ka akna lüliti jälle lahtikokku pandud.
Süüte sissepanemisel särises korra kuskil. Krt aru ei taipa kas mingi lüliti tahab omaelu elada või miskit muud (hetkel uitmõtte tasemel kruiisi lüliti).

Autor:  DevilDeville [ 21 Mai 2014, 08:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Ampermeetriga kaitsmekarbist ahelaid läbi helistades selle süütekeeramise hetkel võiks saada mingi indikatsiooni.

Autor:  DevilDeville [ 26 Veebr 2015, 01:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Lihtsalt üks tore albumikaas jäi silma Conani showst:

Pilt

ja siit saab täismõõdus:

http://static2.nagi.ee/i/p/957/47/23936839a04029_o.jpg

Autor:  antoonio [ 27 Veebr 2015, 18:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Pilt

Autor:  antoonio [ 20 Apr 2015, 11:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Sai siis veljed valmis. Kätte pole saanud aga fotograaf Martin tegeles nendega (tema pilt on kah asjadest).
Nüdü vaja välja mõelda mida nende centrecapsidega peale hakata.

Lisaks veel benapaagi andur vahetada, mille usast kaasa haarasin Eile võimlesin miski 35 lirtsu bena paagist, vist üsna tühjaks sai paagi. Niisutasin poldid kah ära, et kergem kruvida oleks. Eks näis kuidas see asi edenema hakkab.
Kui kellegil paagi mahakiskumisega midagi ilusat ja harivat öelda on siis võib seda lahkesti teha.

Manused:
veljed.jpg
veljed.jpg [ 79.72 KB | Vaadatud 14258 korda ]

Autor:  ain [ 20 Apr 2015, 14:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

velje centercapsidega teema lihtne - kasuta kodanik Martiini versiooni. Mulliklebasid on plaanis nii ehk naa tellida, saab sulle siis tiba suuremaid ka võtta et ilusasti istuks.

Pilt

Paagi kohta pole midagi nagu kosta. Kindlasti ära unusta voolikuid lahti teha ja kui nad on need nõmedad GM´i plastklamberliited, siis igaks petteks osta juba uued valmis :). Lahti saab neid ametlikult spets tangidega, mitteametlikult ka kahe kruvikeerajaga.
Kui vollid lahti, libistad ennast auto alla, keerad vitste poldid lahti ja paak potsatab kenasti kõhu peale.

Autor:  DevilDeville [ 21 Apr 2015, 12:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Sellel kerel pole veel imeliiteid moteada. Vähemalt minuomadel pole kummalgi. A tsentner-käpsidega on nii, et esmalt keskava mõõt ja siis jebaist sobilikud kopsikud ja siis kopsikumõõdujärgi mulliklebad. Minu lahendus otse ei toimi, kuna mul lisaplaadid tehtud võluvelje orihuinaalkäpsile.

Autor:  antoonio [ 21 Apr 2015, 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Nendel tsenterkäpsidel lisafeatuur, sisaldavad sobivas mõõdusr rongaid et velg autoall vähe paremini püsiks, velje ava on pisut suurem kui massinal see koht.

Autor:  antoonio [ 24 Apr 2015, 17:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Üks igavene ikaldus see paagi maha saamine kui auto lae alla ei tõuse ja kanalit kah põle. Krt, neid voolikuid küljest saadaon üks pain in ass. Ühendused nii sügavalpaagi kohal et vaja liigendiga silmi ja pikenenud esikäppasid soovitavalt lisaliigesega.Igatahes nii kaugele jõudsin, et äärmised vollid said küljest aga, et teisest voolikust sirises pena ja niisutas ümbrust ja seetõttu jätsiN asja pooleli kuniks vedelik aurustuks. A vooliku ühendustele pääsesin ligi alles siis kui paak poolel teel vastu maad, ehkvitsad lahti ja tungrauaga vaikselt asja alla lasin. Põnevam osa ilmselt saab olema kui kogu seda jura kokku hakkan panema.

Autor:  antoonio [ 24 Apr 2015, 20:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Nii sai lõpuks kõik kodinad maha võetud. Paagi pesin kah puhtaks. Tea kas peaks ta mingi bituumeni või muu sogaga üle kah pritsima?

Autor:  DevilDeville [ 24 Apr 2015, 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Deville 79

Kui juba maas on, siis ega paha ei tee ää võõbata. A mitte bituumeniga, vaid peale pinnarooste ja mustuse eemaldamist ning karestamist ikka veoka raamivärviga või oopis-tükkis U-Pol Raptor-i nimelise kraamiga.

8. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/