Cadillac Club Estonia http://forum.cadillacclub.ee/ |
|
1965 DeVille Convertible http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=8&t=1211 |
2. leht 5-st |
Autor: | Rein [ 14 Okt 2009, 13:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
Noo aga kui mootor käib, siis saab juba sügisel minna Getotama sellega paneelmajade vahele. |
Autor: | ain [ 14 Okt 2009, 19:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
jah, nüüd ongi selline jama et mootor käib veel edusammudest, et suunad ja tagatuled sai tööle, samuti paak maha - suur tänu ruberoididele, kes autot konti laadides selle tõstuki käppadega lömastasid Ikka valmis kevadeks. Ja pean ütlema, et ´93 FWB valuvelg istub alla kui valatud.... muuhulgas võib pidada veel lõbusaks hetke, kui ma läbi kõrvalistuja põranda kukkusin. homne päev möödub märksõna "Carter AFB prügikasti, Q-Jet asemele" + uued kütusevoolikud all nüüd on viskijoogi aeg |
Autor: | ain [ 16 Okt 2009, 19:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
sisu väljas, samuti üks racoon, kes oli ilusti skeletiks kõdunenud vaiba alla. Vastik vaatepilt oli. Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist |
Autor: | DevilDeville [ 16 Okt 2009, 20:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
ain kirjutas: sisu väljas, samuti üks racoon, kes oli ilusti skeletiks kõdunenud vaiba alla. Vastik vaatepilt oli. Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist loodetavasti sa ikka pesukarust ajalooraamatute tarvis fotojäädvustuse tegid. põhjaplekk teadupärast tekib ise uus: ) |
Autor: | Rein [ 17 Okt 2009, 15:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
Aga kõva vaip oli siis. Mul Disco pagassi põhja ka vaip hoiab, et kogu mant paagipeale ei pudeneks. Vanad vaibad on kõvad vaibad. |
Autor: | ain [ 17 Okt 2009, 16:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
jah, enam selliseid ei tehta auto läks magama, aeg juppe tellida. Vedrustamise ohjeldamiseks kimp amorte (tagumised mõistagi õhuga, reguleeritavad) $116: Manus: amort.JPG [ 29.46 KB | Vaadatud 23637 korda ] Esisilla saab uueks selle 330 taalase komplektiga: Manus: esisild.JPG [ 40.44 KB | Vaadatud 23635 korda ] Põhja tegemisel on abiks parandusplekid ebayst - kas just originaalid aga sellelaadsed küll ($450): Manus: esiplekk.JPG [ 13.48 KB | Vaadatud 23700 korda ] Manus: tagaplekk.JPG [ 15.19 KB | Vaadatud 22572 korda ] Manus: pakiruumiplekk.JPG [ 12.25 KB | Vaadatud 23633 korda ] ja veel on vaja tellida uus katus ja hunnik tihendit. muide, kütusepumbaks sai valitud Faceti pisike pump (40106) - hea kuhugi mootoriruumi ära sokutada ja võimsust ka piisavalt - 113,6 l/min; 0,4bar. Manus: facet.jpg [ 31.04 KB | Vaadatud 23614 korda ] sai umbes sama hinnaga, kui originaalset mehhaanilist pakutakse ning Melasis oli letikaup.... |
Autor: | ain [ 26 Okt 2009, 21:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
NB! kui keegi hakkab vaipa endale tellima, siis tellige ka lisa, meetrimaterjalina sama vaibamaterjali ukse allservade, kick-panelite ja istmete taguse jaoks - reeglina on neis paikades samasugune põrandamaterjal. Ja miks mitte siis ka pagasniku jaoks sama vaipa kasutada - ikka asisem kui originaalis olev papp. 27.10.09 Tänane päev tõi maili, milles teavitati mind ukseklaasi ja tagumise kolmnurga olemasolust mikis - hea päev seega $200 läks jälle usa majandust päästma Sama teed läks veel mingi raha erineva tihendipudi eest, vaiba ja lisamaterjali eest ja midagi oli vist veel aga ei mäleta enam täpselt... 23.11.09 Kuna riigitöötajal on teadupärast aega kuhjaga, siis homme hakkab pihta aktsioon "keretöö" Põhjaplekid mikimaalt kohal, vaja veel sisu sadulsepa juurde viia, siis ruumi suurte plekikääride ja keevitusega möllata...loodetavasti ma ennast põlema ei pane 25.11.09 Katuse valisin peale kõhklusi firmast http://www.convertibletopguys.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; peaasjalikult, kuna olid mu shippingupaigale kõige lähemal ja jutt nende kodulehel tundus usutav. Katuse pagasiruumis asetseva nahast "koti" (eraldab allalastud katuse pagasiruumist) lasen siin teha, parade boot´i peale hetkel ei mõtle, tegelikult laseks selle hoopis ehk klaasplastist siin teha.... 27.11.09 Täna tuli siis esimene tagasilöök. Nägin värvinäidist suurele paneelile lastuna, mille olin salamisi plaaninud autole määrida (kuul-pähe-psühhotroopse-suure teraga tavalisest tumedam hõbe täismati lakiga) ei sobi kohe mitte kuidagi - näeb välja kui alumiiniumvärviga värvitud plekkahi Tuleb hakata uut tooni otsima ja mattlaki võib ilmselt unustada Mattmustaks ka ei tahaks teha - see näitab IMHO igasugust mõttevalguse puudumist ja lisaks ilma pinstripinguta on lihtsalt kole ka (ja seda meil keegi paraku arvestavamalgi tasemel ei valda). Tea, kas peab ikka enne mõttes mõlkunud pronksi v candy-gold toonide poole vaatama.... krt, see jälle eeldab ideaalset eeltööd. Ma parema meelega paneks selle raha bensiini, õllede ja censored alla |
Autor: | ain [ 02 Dets 2009, 18:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
2.12.2009 Salongi põhi juba ootab pigimatti, pagasiruumis esialgu veel suur auk aga eks homme on ka päev. Manus: DSC00565.JPG [ 204.96 KB | Vaadatud 23393 korda ] Manus: DSC00564.JPG [ 190.77 KB | Vaadatud 23400 korda ] |
Autor: | andres [ 02 Dets 2009, 22:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
Mina olen selle pigimati koha pealt küll natuke pessimist, sest seda lihtsalt pole võimalik nii panna, et ka kõik õnarused oleks 100% ilma õhuvaheta kinni ja siis on see kondensi, niiskuse ja rooste hirm. Muidugi hoiab ta hiljem põhja paremini kinni kui su vana vaip. Mina sain ühe venna, kes spets püstoliga lasi põhja üle massiga, mis kuivamisel jää kummiks ja haakub nii kõvasti, et annab ära kraapida, ongi spets mass auto sisepõhja katmiseks.Tahab 2-3 korda laskmist, siis on paras paksus. Saksa toode. Hinnalt ei tule kallim kui kui pigimatt, ajaliselt kordades kiirem ja tulemus OK. Kui on huvi, siis võin täpsustada. |
Autor: | ain [ 02 Dets 2009, 22:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
kuidas sel materjalil müra summutavad võimed on? |
Autor: | andres [ 03 Dets 2009, 06:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
Mul puuduvad selle kohta teh. andmed, kuid minu kõrvale küll müra suuremaks ei läinud. Kardaani tunneli panin ma küll paksema pigimatiga ja põhjavaibal oli tahase poolt ca 2cm mürasummutusmatt taga. Väga hea asi tundub olevat ka Oninenis müüdav liimiga toruisolatsiooni matt( paksus oli vist mingi 15-20 mm). See matt peaks olema enam vähem kinnise pooriga, st. et vett sisse ei tohiks imada. Kuhu kinni hakkab, sealt enam lahti ei tule, matt rebeneb, aga liimiga osa jääb külge. |
Autor: | ain [ 03 Dets 2009, 22:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
Mati vahele ja kohtadesse kuhu ta ei ulatu saab kantud miskist toredat paksu kummiplöga - jääb ka suht paks ja elastne. Ma rooste pärast ei pabistagi eriti, müra on aga paraku see, mille vastu aitab ainult mass - antud juhul siis tugev pigimatt. Ja kui auto lõpuks 40 aasta pärast taas on läbi roostetanud, pole see enam minu mure Täna sai sisu ka sisse - jänkid ikka oskavad seda mugavust pakkuda Manus: DSC00567.JPG [ 155.45 KB | Vaadatud 23462 korda ] |
Autor: | andres [ 04 Dets 2009, 11:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
Kas sul on graafik ja tempo selline, et jõuluks autoga kirikusse |
Autor: | Rein [ 04 Dets 2009, 11:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: 1965 DeVille Convertible |
Mis sa tast nii lahti pidid võtma, vaata, kui katki nüüd auto läks. Oleks ära pesnud ja värviparandused teinud oleks juba sõitnud. |
2. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |